User Tag List

Results 1 to 17 of 17

Thread: Ben fra LOST! Øvelse Fanart

Standard Medlem Dosu's Avatar

Default Ben fra LOST! Øvelse Fanart

Øvelse med farger før jeg begynner med noe jeg har blitt spurt om. Jeg har hatt den harde uka med skyting og gjorde denne her sist søndag.

(ikke så interessant dette her da)Gjett hva!! Jeg ble nummer to på noe som heter felt i nordnorsk mesterskap i min klasse og meg og noen andre i lag skyting gjorde noe som vill bli ganske historisk med å skyte fult hus som ikke hadde blitt gjort før )))) (jeg vant i fjord på bane da og nummer 3 på felt)
    Ok... kremt, tilbake til hvorfor jeg er på tegning og fanart kategorien.....

Håper dere liker den! ^^

Her er bildet jeg brukte fra Lost-pedia
    http://en.lostpedia.com/images/d/d7/...romotional.jpg
    Last edited by Dosu; 3rd July 2007 at 04:02.

Standard Medlem Mr.Mag's Avatar

Default Sv: Ben ra LOST! Øvelse Fanart

Du er helt fantastisk.

Kjempebra tegna, håper du legger ut mere. Sugoi...

mjau mjau katteøre Ichigo's Avatar

Har bare en ting og si.. You wanna marry me? Den var fantastisk!

中二以下亮の脳 Tyblazitar's Avatar

Jeg ser ikke LOST, men dette var fantastisk! Hvor lang tid brukte du på den? Ser jo nesten helt fotografisk ut, jo.

Standard Medlem deLirious's Avatar

Pretty darn sugoi, this is.

Quote Originally Posted by Tyblazitar View Post
    Jeg ser ikke LOST, men dette var fantastisk! Hvor lang tid brukte du på den? Ser jo nesten helt fotografisk ut, jo.
    Ser du ikke Lost?!?!?!?!?! XD Nei og nei. Grunnen til jeg begynte var fordi Michael Emerson som spiller nettopp Benjamin Linus som du ser her er med. Etter det har jeg blitt hekta fordi det er så mye mystiske ting og effekter jeg liker (er bare derfor jeg ser lost lol)
    Du vil hvite hvor lang tid jeg brukte? Vell jeg kan ihvertfall si jeg verken gikk på do eller tok en pause. Jeg pleier -uansett hvor dårlige eller bra de ser ut- å bruke en hel dag. altså fra tidlig på morran til sent etter leggetid.
    Jeg er ikke flink med pauser fordi jeg er redd jeg ikke skal få det til når jeg skal begynne igjen lol

Du er ikke den eneste som sier at det ser fotografisk ut he he, jeg synes det ligner noe en unge med dårlig kreativitet har tatt et bilde og bare skrevet noe tull der når jeg ser det på langt hold... Jeg kan ikke bakgrunner så ikke rart

Tusen takk!! ^_^

#2 Cosplay Desucon 2 Kiyu's Avatar

Du har bevist for oss dine fantastiske skills på tablet. Fargebruken og skyddelegginga er utmerket. Spesielt ansiktet med så mye rynker og furer har du fått til så fantastiskt fint. Sugoi ne~

Standard Medlem jouunin's Avatar

Default Sv: Ben fra LOST! Øvelse Fanart

Oi! Dette var jo en fantastisk fin tegning!
    det er som å se på en episode jo!

Quote Originally Posted by jouunin View Post
    Oi! Dette var jo en fantastisk fin tegning!
    det er som å se på en episode jo!
    Vell den er tatt fra en Episode. "Behind the curtains" dette er scenen der Ben dytter Locke ned i graven og skyter ham litt ved siden av magen

Standard Medlem

Utrolig bra tegning!
    Sugoi!! ^^

Standard Medlem Quakeulf's Avatar

Veldig bra laget, men den er fortsatt bare tatt fra et fotografi, og forsøkt gjenskapt så godt som mulig med et bra resultat, selv om det ikke er helt 100% der ennå! Du bør virkelig jobbe mer med farger. Jeg ser at her har du greid å få til farger ganske bra, men på de andre bildene jeg har sett du har laget så blir det fort veldig grått og lite livlig. Hvis du stikker innom CGSociety (om du ikke har gjort det allerede) så vil du finne en veldig flott guide (eller muligens flere nå) til hvordan lys og farger fungerer i virkeligheten utenfor alt som er av kunstnerisk frihet.

Jeg har selv lært meg at ting ser aldri slik ut som man synes det ser ut, så derfor er det bra med bakgrunnskunnskaper om hvorfor fargene er som de er. Som jeg nevnte i et annet innlegg, observasjon og kunnskap er to veldig viktige deler av det å skape noe. Jeg håper dette hjelper!

Quote Originally Posted by Quakeulf View Post
    Veldig bra laget, men den er fortsatt bare tatt fra et fotografi, og forsøkt gjenskapt så godt som mulig med et bra resultat, selv om det ikke er helt 100% der ennå! Du bør virkelig jobbe mer med farger. Jeg ser at her har du greid å få til farger ganske bra, men på de andre bildene jeg har sett du har laget så blir det fort veldig grått og lite livlig. Hvis du stikker innom CGSociety (om du ikke har gjort det allerede) så vil du finne en veldig flott guide (eller muligens flere nå) til hvordan lys og farger fungerer i virkeligheten utenfor alt som er av kunstnerisk frihet.

Jeg har selv lært meg at ting ser aldri slik ut som man synes det ser ut, så derfor er det bra med bakgrunnskunnskaper om hvorfor fargene er som de er. Som jeg nevnte i et annet innlegg, observasjon og kunnskap er to veldig viktige deler av det å skape noe. Jeg håper dette hjelper!
    Ja tusen takk, jeg skal ta en titt! ^_^
    Når jeg tegner med blyant så bruker jeg et speil for å se feilene mine (har oppdaget at de ikke er som de skal se ut en stund etter hvis jeg ikke gjør det). Jeg har aldri gjort ferdig et mørkt bilde, bare samme lyse farger, og det gjør det så vanskelig å prøve noe nytt om du skjønner. Jeg har ikke lært hvordan man kan gjøre bildene mer livlige. Med bakgrunn så vil det jo ligne på noe kanskje (?), men har gjort det få ganger. Jeg har heller ingen uten for PCen som kan hjelpe meg med tegning osv så jeg må finne ut av ting selv, men jeg er veldig glad når jeg får tips til hvordan jeg kan forbedre det (la merke til at fargene på denne tegningen er mørkere på datamaskinen min enn på PCen min, da så den ganske rar ut. Ikke levende lol). Heldig hvis kan jeg kanskje lære noe nytt når jeg skal begynne på videregående. jeg er ganske fersk når jeg bare har brukt photoshop i snart to år og tegnet ved hjelp av planlegging i like mange år ^^;

Men hei, Jeg har merket en forandring i tegningene mine og det er jo noe positivt! Ett skritt av gangen er det ikke det de sier (?) ha ha!
    Må se og komme meg ut og se på farger isteden for å de fargene som surrer i hodet mitt, MÅ ØVE OG IKKE MINST HUSKE!
    Igjen tusen takk for hjelp

Si meg, holder du på med kunst? Hvor lenge og hvor hen?

Standard Medlem Quakeulf's Avatar

Quote Originally Posted by Dosu. View Post
    Jeg har heller ingen uten for PCen som kan hjelpe meg med tegning osv så jeg må finne ut av ting selv, men jeg er veldig glad når jeg får tips til hvordan jeg kan forbedre det (la merke til at fargene på denne tegningen er mørkere på datamaskinen min enn på PCen min, da så den ganske rar ut. Ikke levende lol).
    Ingen? Jeg har ingen å hjelpe for øyeblikket så det passer jo utmerket. Bare spør meg om det er noe du lurer på, så skal jeg gjøre det beste jeg kan for å hjelpe.
    Quote Originally Posted by Dosu. View Post
    Si meg, holder du på med kunst? Hvor lenge og hvor hen?
    Jeg har hatt kunsthistorie på VGS, og så har jeg gått 3 år klassisk tegning på Oslo Tegne- & Maleskole. Jeg holder mye på med kunst, men ikke akademisk kunst så og si, fordi det faller mer under pop-art, men alt kan vel regnes som kunst nå for tiden.

Personlig begynte jeg ikke med Photoshop før slutten av 10. klasse, og da var det bare såvidt!

Standard Medlem angel's Avatar

Wow! Med en gang jeg så bildet så trodde jeg du hadde lagt ut fotoen og tenkte: så, hvor ER tegningen? Det er fantastisk! *lukker igjen øya og ønsker å bli noe i nærheten av like flink* -> har nettopp begynt å lære meg å bruke photoshop....

Quote Originally Posted by angel View Post
    Wow! Med en gang jeg så bildet så trodde jeg du hadde lagt ut fotoen og tenkte: så, hvor ER tegningen? Det er fantastisk! *lukker igjen øya og ønsker å bli noe i nærheten av like flink* -> har nettopp begynt å lære meg å bruke photoshop....
    Ha ha, det er bare å begynne å øve XD Jeg har aldri vert flink til å tegne fram til 8.kl, der tok jeg tak i meg selv. Men allikevel liker jeg ikke så godt fargene på denne XD

Photoshop er jeg fersk med. Jeg har hatt photoshop i 2 år, men ikke brukt det i mer en et.
    Du blir sikkert flink i PS. Jeg begybnte først med disse tutorialene på video
    Lykke til videre med Photoshop, og tusen takk!!

Needs more cowbell (dvs. highlights)

Prøvde å finne noen feil sammenlignet bildene så ingen feil. Liker hvordan du tegner håper du fortsetter med det også!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)