User Tag List

Results 1 to 11 of 11

Thread: Black Sheep - sauegrøss!

Halvveis tilbake! Antony's Avatar

Default Black Sheep - sauegrøss!

Ble nettopp ferdig med min daglige tur innom kulturdelen til Dagbladet. Fant ingenting interessant idag, bortsett fra èn liten ting som fortjente litt av oppmerksomheten min - "Monster-sauene angriper!" viste overskriften. Greit nok, dette skal sjekkes ut.

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/01/16/489061.html

Ok, jeg tror dette er noe av det mest latterlige jeg har lest på lenge.
    Her har altså regissøren Jonathan King, bestemt seg for å lage en skrekkfilm basert på muterte/DNA-voldtatte sauer, som mister alle hemninger og går amok. Jepp, her er det ikke jenter med langt, ravnsvart hår, vampyrer, gamle spøkelser eller rotter det dreier seg om - det er sauer, dere, sauer!

Nei, dette ser ikke ut som en god film. Dette er mer ut som noe som kommer til å være veldig langt unna en god film. Men kommer folk til å se den? Ja, uten tvil? Hvorfor? DET DREIER SEG OM BLODTØRSTIGE SAUER!
    Og ikke nok med at de er klin kokos og ute etter blod - De kan bli varsauer! ;O

Det stod også at filmen er blodig, men dette var å forvente da jeg leste at det var WETA Workshop som var ansvarlige for spesialeffektene/blodeffektene. For dere som ikke skjønner hva jeg mener, kan jeg si så mye som om at dette var samme folka som jobbet med et av de bisarre prosjektene til Peter Jackson; Braindead. Kanskje en liten pekepinn om hva som kan vente oss?

Men ja, jeg skal se denne filmen.
    Blir sikkert årets mest elendige film - og jeg skal få den med meg!

PS: Ligger en trailer i artikkelen deres.

Standard Medlem Leg0Lars's Avatar

Default Sv: Black Sheep - sauegrøss!

Hehe, kom akkurat over den samme artikkelen og følte jeg måtte poste noe om denne filmen. Dette må jo bare bli en bra film...

.. vel, kanskje ikke en BRA film, men god underholdning.

Er vel større sjanse for at folk ler seg ihjel over en tåpelig parodi på alt som er av film, enn at folk faktisk blir skremt.

"Violence of the Lambs", sier ikke mer

jirayafan Howl's Avatar

weta sørget også for effektene til ringenes herre. mEn man kan jo håpe på at hele prosjektet er en parodi da.

Standard Medlem Jeian's Avatar

Fy flate, for en merkelig film det kommer til å bli, men må selvsagt se den
    Utrolig god (kremt) fantasi på regissøren. Varsauer... Det er vel litt å ta i...8D

Hahaha!
    I dag hadde vi film fordypning og da tok læreren og skulle vise eksempel på hvordan å skrive manus.....saken er at han brukte akkurat denne filmen som eksempel! XD

Standard Medlem Gusj's Avatar

Haha, den skal sjåast.
    Elskar skrekkfilmar, både gode og dårlege, og den her kan raskt bli ein favoritt. Er glad i sauar også (harr, harr).

Standard Medlem deLirious's Avatar

Jeg har større forventninger til denne filmen enn jeg hadde til DOOM, for å være helt ærlig.

Standard Medlem HALL's Avatar
    The place you want me to be. Even in a submarine.

Den filmen tror jeg kan bli ganske morsom. Det ser jo ut som en film der man virkelig tuller slik som i Braindead og Bad Taste. Det er dårlig dersom filmen tar seg seriøst , da blir det bare teit , men dersom de for det til bra og morsomt slik som i de klassiske filmene til Peter Jackson så kan det bli noe.

mjau mjau katteøre Ichigo's Avatar

Er Black Sheep laget i 1996? da jeg *host* skulle kjøpe *host* filmen sto det Black Sheep [Eng][XviD][1996]... Så er filmen laget i 1996 eller ikke?

OMG! Det her kan ikke være ment alvorlig, vel? Jeg fikk total monsterlættis av å se traileren

Litt gøy, for New Zealand er jo det landet som produserer mest ull etter Australia (jeg vet ikke om dette er per innbygger, fordi Damms engelskbok @cross er så himla ufullført), så det blir jo som om om olja hadde vært ond i Norge og spist arbeidere og sånn, fnis.

btw, civilisation er helt riktig skrevet dersom man holder seg til en konsekvent britisk-engelsk skrivestil. I likhet med de fleste -sation ord.

Quote Originally Posted by ichigo_
    Er Black Sheep laget i 1996? da jeg *host* skulle kjøpe *host* filmen sto det Black Sheep [Eng][XviD][1996]... Så er filmen laget i 1996 eller ikke?
    Nei det er bare flere filmer som heter Black Sheep...Denne er fra 2006/2007

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)