Mini-mini treff 20. januar 07
Ja, Kataya og Izuma arrangerer nytt treff! Hurra! Vel… Det er en liten stund siden desu-con og en liten stund til chibi-cosplay 17. februar så da arrangerer vi like gjerne noe i mellomtiden. Vi er enda litt usikre på tidspunkt og opplegg for dagen, men kom gjerne med innspill hvis dere har noen gode ideer.
Generelle info:
Altså, vi møtes ved Outland sånn rundt kl 13.00. her regner jeg med at vi blir til sånn ca kl 15.00. Så da er det bare å dukke opp når det passer folk folket flest. Kom gjerne rundt 13.00 så JEG slipper å sitte der alene (FY IZUMA!), men det er ikke noe must altså. Det er lov å cosplaye hvis noen har veldig lyst til det, men det er ikke lagt opp for det. Dette treffet er vel mest for at man skal være sosial bli kjent med nye folk. =)
Aktiviteter:
Siden det ikke er så mange påmeldte så tenkte jeg at vi bare kan henge litt rundt i Oslo sentrum. Besøke Japantorget og Neo Tokyo. =) Dra på peppes vi det er ledig bor der eller noe.
Så, hvis dette er av interesse for dere så meld dere gjerne på. Denne gangen er det ingen som er tvunget til å komme (!). Dette av diverse, interne og personlige grunner. ^^ Vi verken dreper, biter eller skader noen, så hvis dere tør å komme å kom gjerne. Jeg skal ikke skade noen fysisk (!).
Kommer sikkert:
Bubbledog
Izuma
Kataya
Kurugane
Lokenagi
Nami 1-2 timer. =)
Sanji
Sir Håvard + 2-3 venner
Tanx
Kommer kanskje:
Ai-rin Pretty please?
Grimlord
Heika-Sama
Jirayafan
Kaede
Kaw
Missing-Nin-ida
PiggyZ
Shadow Knight
Sketch
Strawhat Musican
The Grim Reaper
Tito Kato
Bare så dere vet det så skal jeg liste dere opp alfabetisk bare så det er sagt. =)
MvH Kataya og Izuma!