User Tag List

Results 1 to 9 of 9

Thread: Pulp Fiction med oppfølger!

Halvveis tilbake! Antony's Avatar

Default Pulp Fiction med oppfølger!

http://www.dagbladet.no/kultur/2006/11/13/482793.html

Jepp, gode, gamle Quentin Tarantino planlegger oppfølger til klassikeren Pulp Fiction fra 1994.

Quote Originally Posted by Dagbladet
    - Vel, først sa han at han ville gjøre den, så sa han at han ikke ville lage filmen. Så ringte han meg og sa «veit du, jeg har funnet en måte å gjøre det på. Handlingen kan ikke legges til fortida, fordi du og John har forandret dere. Og det ville ikke vært smart med en oppfølger, fordi dere begge er døde», forteller Madsen ifølge The Guardian.

Derfor får handlingen en ny tvist: Madsen og Travolta spiller Vic og Vincents tvillingbrødre, som kommer fra Amsterdam for å hevne brødrenes død.
    Den nye innspillingen blir altså en slags hevnfilm med de to brødrene. Jeg han ingen anelse om filmen blir bra eller dårlig, men seriøst - har Tarantino noen gang laget en dårlig film?

Jeg må bare si at jeg gleder meg ufattelig mye, ettersom jeg synes Pulp Fiction er den beste filmen Tarantino noen gang har laget. Når sant skal sies, er vel egentlig Pulp Fiction en av den beste filmene jeg noen gang har sett!

Noen av dere som er klar for en slik film?

Default Re: Pulp Fiction med oppfølger!

Jeg håper for guds skyld at denne aldri ser dagens lys. Tynnere historie skal man lete lenge etter.

Tipper det er Madsen som står bak idéen, er vel ingen stor hemmelighet at han har pengeproblemer.

Dessuten er det jo ikke spikret. Det er fortsatt på "snakke-stadiet". La oss håpe Tarantino tar til fornuften og styrer unna.

Halvveis tilbake! Antony's Avatar

Default Sv: Re: Pulp Fiction med oppfølger!

Quote Originally Posted by Tajshin
    Jeg håper for guds skyld at denne aldri ser dagens lys. Tynnere historie skal man lete lenge etter.

Tipper det er Madsen som står bak idéen, er vel ingen stor hemmelighet at han har pengeproblemer.

Dessuten er det jo ikke spikret. Det er fortsatt på "snakke-stadiet". La oss håpe Tarantino tar til fornuften og styrer unna.
    Helt uenig med deg her, vennen.
    Håper at Tarantino griper sjansen og lager filmen. Aldri før har han skuffet oss, men skulle han være så uheldig å gjøre det nå, synes jeg ikke det er noe big-deal. Husk også at Kill Bill-filmene hadde et nokså tynt plott i utgangspunktet, men siden det var Tarantino som lagde filmene, er det allerede dømt til å bli to tidløse klassikere. Han klarte liksom å dytte inn så mye annet. Så ja, historien til denne oppfølgeren er syltynn - men jeg er sikker på at Tarantino klarer å smøre den rimelig bra ut!

Standard Medlem Ifrit's Avatar

Default Sv: Pulp Fiction med oppfølger!

Vi får se... uansett er det snakk om to geniale skuespillere og en gal, gal regissør. Jeg har tro på Quentin.

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Default Re: Pulp Fiction med oppfølger!

Derfor får handlingen en ny tvist: Madsen og Travolta spiller Vic og Vincents tvillingbrødre, som kommer fra Amsterdam for å hevne brødrenes død.
    Ett ord: SKEPTISK!
    Plottet høres grusomt tynt ut. Tvillingbrødrene? Is it 1. april today? ;O

Standard Medlem Zabuza's Avatar

Må si at ejg vil se denne filmen komme ut! Tarantino er favoritt regissør igjennom tidene. Husker at han regisserte "The Big Fat Kill" på Sin City og den var ganske så bra Og alle de andre Klassikerene som han har laget. Selv om denne filmen blir ei flause (hvis de skjer da) så vil jeg ikke bry meg om det. jeg kan leve lett med en skuffende Tarantino film på hukommelsen.

Standard Medlem

Another bloody massacre on its way to the screens... Plotet høres forferdelig ut, men quentin er ikke den som skuffer.

Standard Medlem

Hehe... La oss vente til filmen er ferdig og man har sett den.... Men jeg skal innrømme at jeg er både skeptisk og uskeptisk til ideen.... Men tror nok Tarantino klarer og dra dette i land og... Han er ikke fyren som begynner med noe før han er 100% sikker på hva han skal gjøre... Den tid, den sorg antar jeg...

Standard Medlem 4000's Avatar

Den filmen har jeg venta lenge på! el, det var jo egentlig en prequel jeg venta på, men etter stund stund ga jeg opp. Dette høres jo tvilsomt ut, men det sa jeg jo når jeg hørte han skulle lage en film om en amerikansk dame med katana på hevnetur også... Så jeg tipper dette blir en dritkul film også. Blir mye han styrer med for tida da. Grind house er kanskje ferdig? så var det kung fu filmen han prata på... og Inglorious bastards må han vel fikse snart..?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)