User Tag List

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 40 of 79

Thread: Eragon (kan inneholde spoilere)

Sutrefaen Sharingan's Avatar

Default Sv: Eragon (kan inneholde spoilere)

Quote Originally Posted by ClassicF90
    Elsker Eragon og Eldest<3<3<3
    Venter nå i spenning på bok 3^_^
    Utrolig hva en ung hjerne kan komme på...
    Premieren på filmen er som sagt 15 desember, så det er bare å glede seg allerede

Standard Medlem

Quote Originally Posted by Sharingan
    Premieren på filmen er som sagt 15 desember, så det er bare å glede seg allerede
    ^__^ glede meg sykt^__^

Standard Medlem

Joa, fikk endelig forh&#229;nds bestilt billeter til Eragon den 14 desember ^^.
    Tullete system de har her. De har nemlig noe som heter G/C (Goldclass) hvor bare folk over 18 for lov til &#229; se filmer (grunnet alkohol servering mm.). S&#229; klart s&#229; vises Eragon KUN p&#229; G/C den f&#248;rste uken (ironisk nok, siden dette er vel egentlig en film som er siktet mot ungdommen...) M&#229; reise hele veien til den andre siden av byen for &#229; se den . MEEEEEN det er verdt det

Det har v&#230;rt ganske s&#229; mye hype rundt boken og filmen Eragon... Jeg s&#229; et intervju med forfatteren p&#229; CNN for en stund tilbake og vurderer n&#229; &#229; plukke opp boken. Grunnen til at jeg vurderer det er at jeg foretrekker b&#248;ker som ikke baserer seg p&#229; en verden bygd opp av elementer som ikke finnes i den virkelige verden. Men hvis noen gir meg en s&#230;skilt god grunn til &#229; lese akkurat denne boken, samt se filmen derp&#229;, s&#229; vil jeg nok f&#229; gjort det.

Quote Originally Posted by fetch fox
    Det har vært ganske så mye hype rundt boken og filmen Eragon... Jeg så et intervju med forfatteren på CNN for en stund tilbake og vurderer nå å plukke opp boken. Grunnen til at jeg vurderer det er at jeg foretrekker bøker som ikke baserer seg på en verden bygd opp av elementer som ikke finnes i den virkelige verden. Men hvis noen gir meg en sæskilt god grunn til å lese akkurat denne boken, samt se filmen derpå, så vil jeg nok få gjort det.
    Ehm, en god grunn kan være at han skrev den når han var fjorten... Og hvis Hollywood vil lage en film av den allerede etter et år, så beviser det at den er bra...
    Hvis ikke får du et klippekort på klemmer hos meg hvis du leser den

Visste ikke at Christopher Paolini skrev Eragon når han var fjorten... boken kom jo først ut i 2002. Og Paolini er nå 23... Jaja, får vel skaffe meg bok en da. Kan ikke skade å sjekke den ut^^

Standard Medlem

Ok, har n&#229; sett filmen og har en ting &#229; si. SKUFFET!!
    Spoiler Spoiler: evt spoiler om filmens handling.

Standard Medlem

Bor nede i Australia, hadde premiere idag.

Standard Medlem

uansitt kor mange som har sett an og sagt an e skuffanes (gjelde og prosent), så vil eg se an sjøl. Bryr meg heller ikje om terningkast.

min egen meining, det e den så telle!

uansitt kor mange som har sett an og sagt an e skuffanes (gjelde og prosent), så vil eg se an sjøl. Bryr meg heller ikje om terningkast.

min egen meining, det e den så telle!
    Det blir som å dømme filmen som avisene gjør. De slakter filmer som er bra og lovpriser filmer som er dårlige! Make your own opinion I say!

Standard Medlem

Ja, og det har jeg gjort...

Standard Medlem Otarun's Avatar

Dette er en utrolig genial bok. Jeg har riktignok ikke lest den ferdig enda, men det g&#229;r nok kjapt Skal for&#248;vrig ogs&#229; se filmen p&#229; s&#248;ndag.

&#197;ja, dumme jobben gjorde at jeg ikke kunne se den p&#229; l&#248;rdag, men skal nok f&#229; tatt meg tid til den i l&#248;pet av neste uke

Standard Medlem Otarun's Avatar

Da har man lest boka og sett filmen. Og jeg m&#229; innr&#248;mme, filmen var skuffende Den hadde mange feil i forhold til boka men kan v&#230;re artig &#229; se uansett. Den passer best for de som ikke har lest boka.

Quote Originally Posted by Otarun
    Da har man lest boka og sett filmen. Og jeg må innrømme, filmen var skuffende Den hadde mange feil i forhold til boka men kan være artig å se uansett. Den passer best for de som ikke har lest boka.
    Oi... Altså, jeg skal se den... Det er ikke det, men det er litt demoraliserende at folk slakter den før jeg ser den da om du skjønner
    Men jeg skal se om jeg får skrevet et langt innlegg om filmen senere etter at jeg har sett den, om diverse feil og slik

Standard Medlem

Quote Originally Posted by Sharingan
    Men jeg skal se om jeg får skrevet et langt innlegg om filmen senere etter at jeg har sett den, om diverse feil og slik
    Det med å lese hva som er feil og slikt, er kanskje litt kjekkere å gjøre etter en har sett filmen...
    ellers ødelegger en litt av opplevelsen, for da vet vi som ikke har sett den enda men SKAL se den litt av hva som kommer...
    synes det holder at dere skriver at det er noen feil i forhold til boka, men dere trenger ikke å gå nærmere inn på hva de er. i hvert fall ikke i denne tråden.. Lag heller en ny tråd som de som vil kan besøke...

Jeg har lest boka, men vil gjerne se selv hva som er feil, for jeg har enda ikke fått sett filmen, og jeg vet ikke når jeg får tid...

Er det noen som vet hvilken dag som er den siste den går i sandnes/stavanger??

Standard Medlem

jeg puttet da spoiler tags rundt?
    det burde da holde.

Quote Originally Posted by Nabachi
    jeg puttet da spoiler tags rundt?
    det burde da holde.
    Jeg synes du var flink jeg
    Det med å lese hva som er feil og slikt, er kanskje litt kjekkere å gjøre etter en har sett filmen...
    ellers ødelegger en litt av opplevelsen, for da vet vi som ikke har sett den enda men SKAL se den litt av hva som kommer...
    synes det holder at dere skriver at det er noen feil i forhold til boka, men dere trenger ikke å gå nærmere inn på hva de er. i hvert fall ikke i denne tråden.. Lag heller en ny tråd som de som vil kan besøke...

Jeg har lest boka, men vil gjerne se selv hva som er feil, for jeg har enda ikke fått sett filmen, og jeg vet ikke når jeg får tid...

Er det noen som vet hvilken dag som er den siste den går i sandnes/stavanger??
    Legg bare en spoiler tag rundt så går det greit

Du kan sjekke når den går på filmweb.no

Standard Medlem Strawhat musician's Avatar
    I svarteste svartskauen hvor de små hoppedyrene som plukker ut milten på prektige barn bor.

hvorvidt filmen er bra eller d&#229;rlig f&#229;r v&#230;re opp til enkeltpersoner &#229; avgj&#248;re. det er det som er s&#229; fint med samfunnet v&#229;rt i dag, man kan si si egen mening. ja, det er mye som er tatt bort og forandret i filmen, men den fungerer, og ga i hvert fall ikke meg en f&#248;lelse av at noe manglet for at man skulle skj&#248;nne sammenhengen. s&#229; hvis du har lyst til &#229; se den, se den, ikke bry deg om "slaktinga".

Standard Medlem Zeppelin's Avatar

Skal pr&#248;ve &#229; ikke spoile her

S&#229; filmen med klassen, og personlig synes jeg den var sinnsykt d&#229;rlig. Lo meg ihjel p&#229; helt feil steder i filmen. Selv om Jeremy Irons bragte den opp litt.

Det var mange ulike meninger om den, noen elska den, noen syntes den var grei og noen syntes den var d&#229;rlig.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)