User Tag List

Results 1 to 11 of 11

Thread: Tsubasa Chronicle

mjau mjau katteøre Ichigo's Avatar

Default Tsubasa Chronicle

- Først produsert: 9 April 2005
    - Studio : Bee Train
    - Sjanger : litt vanskelig og si litt blanding av Action,kjerlighet og komedie.
    - Episoder : så vidt jeg kan se så er det 48. Jeg har i alle fall 48 på PC'n
    __________________________________________________ _______________

Sakura, Prinsessen i Clow contry har mistet sin hukkomelse.Sakuras hukkomelse har tatt form som fjærer,Og Syaoran må skaffe De tilbake for at Sakura hime skal få hukomelsen tilbake.

Syaoran hennes bardomsvenn har fått opdrag av kongen,Sakuras bror om og redde henne. Clow contry's prest (magiker?) sender Sakura og Syaoran til en annen verden,Til Yuuko en heks som kan sende personer til andre verdener og tilbake i tiden. Hos Yuuko møter De Fay og Kurogane.

__________________________________________________ _______________

Tsubasa Chronicle er en serie man blir veldig glad i etter hvert. Derfor gir jeg den en 10'er,fordi det er ikke _en_ ting som har skuffet meg ved denne serien enda!

Edit: Er det seriøst ingen som har sett Tsubasa chronicle eller gidder og kommentere? *føle seg skuffet*

Standard Medlem E_chan's Avatar

Default Re: Tsubasa Chronicle

Jeg har sett den Jeg likte serien veldig godt, men det var fordi jeg ikke hadde lest mangaen. Synes serien er veldig bra og har gitt den en 9'er. Soundtrackene er jo veldig bra, historien er veldig bra og karakterene er bra. Den var en av mine favorittserier en gang i tiden

Kan ikke si jeg har sett animeen, men har lest det meste av mangaen. Serien tok en brå uventa vending rundt Tokyo-historien (Som nå har kommet ut i OVA! Den har jeg sett, og gah, den var bra!). Jeg begynte å lese serien på grunn av xxxHolic, som hører med Tsubasa. Tsubasa (og Holic forsåvidt) er litt forvirrende til tider, og mange timer har gått med til å diskutere med en kompis hva som eeegentlig skjedde det kapittelet... men overall sett er det en flott serie med en flott historie. Sakura har guts, og hvem skulle trodd det i starten.

Om du ikke har sett OVA'en, se den nuh! Historien fortsetter lenge etter animeen er over, tips tips.

da jeg begynte å se animen synes jeg den virket lovende. utrolig bra sountrack, men ikke så bra tegninger og etterhvert ble den rett og slett kjedelig. likte utgangspunktet for serien veldig godt så var litt nysgjerrig på mangaen, men det som for alvor gjorde at jeg begynte å lese den var OVAen (som nuala nevnte). Jeg så den og bare "whaaat".. plutselig virket det som om karakterene hadde fått utrolig mye mer dybde, animasjonen var mye bedre + at de beholdt det geniale soundtracket. historien får også en dramatisk vending rundt dette punktet. om hele mangaen hadde blitt gjort om til anime på denne måten ville det sikekrt vært en av tidenes beste animer

Hemmelig
    "Nyanyanyanyanya!"
    marilla's Avatar

Jeg likte serien veldig godt, selv om det ble litt fillere og sånt i sesong 2. OVAen var fantastisk. Karakterene utvikler seg en god del underveis, og jeg håper de fortsetter å animere historien. Jeg hater å lese manga, men vil gjerne vite hvordan de har tenkt til å fortsette / avslutte historien.

Tsubasa og Holic er i avslutningsfasen, så vidt jeg kan se ... eller, det virka sånn sist jeg leste et par kapitler. Jeg lar det gå noen måneder før jeg leser gjennom nye, så det er en stund sia jeg leste de. Det hele var rimelig intenst, og om du prøver å følge med på hva som skjer i Tsubasa og/eller Holic så har de to tvinna seg ganske godt sammen.

Ser ikke helt for meg at de skal lage mer anime, det er sånn ca. like mye etter Tokyo som før, kanskje mer; veldig mye å ta tak i der.

Standard Medlem E_chan's Avatar

Tja.. de kommer kanskje til å lage en OVA til. Har ihvertfall hørt rykter om at det skal komme ut en til. Men manga serien er utrolig bra. Bare synd at det går så treigt før nye vol. kommer ut.

Quote Originally Posted by E_chan View Post
    Tja.. de kommer kanskje til å lage en OVA til. Har ihvertfall hørt rykter om at det skal komme ut en til. Men manga serien er utrolig bra. Bare synd at det går så treigt før nye vol. kommer ut.
    jepp, kommer en ova sammen med et av de nye volumene tror jeg. i februar eller noe

Standard Medlem Achiita's Avatar

Tror de skulle komme 17 februar 2009
    Kan nesten ikke vente

Standard Medlem Mimiko's Avatar

gleder meg også til OVA, lurer på om de ville har med Fai's past, eller måtte de bare skip den?

Standard Medlem Skurd's Avatar

Jeg har sett Tsubasa Chronicle. Ganske så god anime. jeg vil kalle sjangeren eventyr(adventure). jeg syns på en måte det ble repitisjon som de kunne latt gå i all evighet

Spoiler Spoiler: Fjær

Men det gjorde egentlig ikke anime'en noe dårligere. Syns bare at den kunne fått en slutt i anime'en så jeg får se hvordan alt ender.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)