User Tag List

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 41 to 53 of 53

Thread: Spill hjelp tråd

mjau mjau katteøre Ichigo's Avatar

Default Sv: Spill hjelp tråd

For og skaffe seg Monastary Robe i gothic 2,så først start spillet. Trykk deretter på 'C' og skriv 'marvin' og cheat-mode og så trykk 'C' igjen, cheat mode skal ha blitt startet,hvis ikke har du gjort noe feil. Trykk F2 og "cheatconsol'en" kommer fram. Skriv Insert itar_kdf_h (I cheat modusen)
    Og du burde ha Heavy fire mage robe. Her er en link til noen andre koder : http://www.consolecheatcodes.com/pc/gothic2cheats.html

Standard Medlem Fidelity's Avatar

Hvis det er noen som mot all formodning trenger hjelp i Twilight Princess, er det bare å spørre. jeg har greid alt 100%

btw, Ravenholm suger!

Standard Medlem Sharken's Avatar

Jeg trenger urgent hjelp med Diablo 2 installering. Jeg har lenge blitt mast på av kamerater og folk om at jeg skal kjøpe spillet og begynne og spille og jeg gjorde det for et par dager siden. Det står "PC/MAC CD-ROM" på coveret så jeg tenkte bare dont worry. Når jeg setter inn installdisken i cd-rommen min og åpner cden så får jeg beskjed om at installfiltypen ikke er støtta på systeme mitt. Wtf, trenger hjelp! ;__;

Standard Medlem Ifrit's Avatar

Sharken, vil hjelpe om du sier spesifikasjonene på pcen din, hvilket operativsystem, ect.

Standard Medlem Sharken's Avatar

Quote Originally Posted by Ifrit
    Sharken, vil hjelpe om du sier spesifikasjonene på pcen din, hvilket operativsystem, ect.
    Heh, nåvel. Jeg ville nå tro at min nye macbook skal ta det som kreves for Diablo 2 Med mindre jeg må ha en sugen pc for og få spilt det da

Okay,jeg er litt stuck på Fatal Frame (1'ern) der du må få tak i en spesiell kode for å åpne en viss dør (muligens så leder den vel til en pagoda. Er ikke sikker). Noen som kan hjelpe?

Quote Originally Posted by Sharken
    Heh, nåvel. Jeg ville nå tro at min nye macbook skal ta det som kreves for Diablo 2 Med mindre jeg må ha en sugen pc for og få spilt det da
    Sett bort ifra dine synspunkt, hadde det kanskje vært lurt å prøve å installere det på en PC. Hvis det ikke går er det noe galt med kopien din. Det jeg spurte om har heller ikke nødvendigvis noe å gjøre med om MacBooken din oppfyller de nødvendige systemspesifikasjonene... Det originale Fallout vil ikke la seg installere på Windows 2000 eller XP uten aktivert kompitabilitetsmodus for Windows 95 eller 98... kanskje kopien du fikk anskaffet av Diablo 2 ikke fungerer fordi den ikke kjenner igjen en nyere Mac OS enn det som var ute da den ble laget.

Quote Originally Posted by McNina w/cheese
    Okay,jeg er litt stuck på Fatal Frame (1'ern) der du må få tak i en spesiell kode for å åpne en viss dør (muligens så leder den vel til en pagoda. Er ikke sikker). Noen som kan hjelpe?
    Er ikke sikker, lenge siden jeg har spilt... hvis dette er der jeg tror det er; kort tid en boss med lange armer,
    Spoiler Spoiler: ligger cluet...

Standard Medlem Melkerullpushern's Avatar

Quote Originally Posted by Sharken
    Jeg vet ikke om dette funker da. Har ofte opplevd at det står en slags guide inne i heftet du får me spillet eller på en eller annen readme-fil på cden, prøv det. Hvis det ikke funker kan jeg ikke hjelpe deg.

Sutrefaen Sharingan's Avatar

Quote Originally Posted by Melkerullpushern
    Jeg vet ikke om dette funker da. Har ofte opplevd at det står en slags guide inne i heftet du får me spillet eller på en eller annen readme-fil på cden, prøv det. Hvis det ikke funker kan jeg ikke hjelpe deg.
    Uansett hva slags spill man kjøper så skal det være en readme fil inne på cden, eller link til nettstedet man kan finne den på

Standard Medlem Melkerullpushern's Avatar

Quote Originally Posted by Sharingan
    Uansett hva slags spill man kjøper så skal det være en readme fil inne på cden, eller link til nettstedet man kan finne den på

Jeg vet at det alltid er med en readme-fil. Men at det står hva man må gjøre for og instalere spillet på mac. Kan ofte være egne instrukser til akkurat mac har jeg opplevd. Det var vel egentlig det jeg mente.

Sutrefaen Sharingan's Avatar

Oh... Da har du kanskje et lite problem. Det er ofte sånn at man bare skriver step-by-step for windows og ikke Mac. Så da spørs det om man må google litt eller snakke med den lokale spillpusheren (;

Jeg har kanskje funnet ut noe... Macbooken, har ikke den Intel-prosessor? I så fall er det årsaken. Det skal visstnok kanskje fungere under Rosetta eller du kan se etter en OS X-native installer her. (?)

Standard Medlem Orersama's Avatar

The tech support guys at Blizzard have claimed that they are are most likely going to port the older games (Diablo II, Starcraft, Warcraft III) to a Universal Binary so you can either play it under Windows/boot camp now, or wait a bit and see if the Universal Binary happens.
    http://www.macworld.com/forums/ubbth...57&Main=466726

Ser ut som du må installere Boot camp med Windows eller vente til Blizzard gjør noe.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)