User Tag List

Results 1 to 5 of 5

Thread: Hahaha, så har det skjedd.

Standard Medlem Melkerullpushern's Avatar

Default Hahaha, så har det skjedd.

Ja som posten sier så har det skjedd, men hva er det som her skjedd, jo det skal jeg fortelle deg.

Idag da jeg som alle andre dager gikk på siden www.spillmagasinet.no fikk mine øyne øye på en stor over skrift, "Har du sett denne, Microsoft utlover dusør".
    Her kan du lese om artikkelen http://www.nettavisen.no/spillmagasi...icle654307.ece
    Artikkelen handler om Spaceworld i Trondheim har blitt frastjålet sitt digte Xbox 360 banner som hang utenfor butikken. Jeg som er Trønder selv tar av og til bussen forbi der og da skuer mine øyne det digre Microsoft banneret, pluss noen andre mindre bannere fra spill som skiftes ut i ny og ne. Men dette banneret har stått hengendes siden jul og enda ikke blitt byttet ut. Jeg har ofte tenkt når jeg har gått forbi Spaceworld i Trondheim, "dette banneret skal jeg stjele i natt", dette har jeg vel tenkt mest om spillbannerne, men jeg er vel ikke den eneste som har tenkt på dette, men i løpet av pinsen har noen faktisk gjort det. Det eneste spillbanneret som kunne fått meg til og gjort det er Grim Fandango og da mener jeg jeg serriøst ville gjort og ikke gidd det tilbake uansett finnerlønn, men det er vel ca 8 år for sent til og gjøre noe slikt. Microsoft virker veldig fortvilet etter det som har skjedd og har utlovet en finnerlønn til de som klarer og lede dem til banneret. Og dette banneret er ikke lite heller, jeg kan tenke meg at jeg kunne tappetsere den ene veggen på rommet mitt med banneret, iværtfall. Dette banneret koster vel endel siden finnerlønnen er et stk Xbox 360 med masse ekstra utstyr og alle spillene til Xbox 360 i løpet av året. Men nå kan jeg ikke skrive mer fr nå begynner spillmagasinet.

Hva mener dere om saken.

mjau mjau katteøre Ichigo's Avatar

Default Sv: Hahaha, så har det skjedd.

Holy shiat...me wanna steal that banner ....hvorfor bor jeg ikke ner trondhjem...jo æ gjær nu d da X_X kunne tatt det og levert det til bake xD
    men finnerlønnen var jo egentlig kjempe stor da! sikker godt over 2000kroner..er ikke sikker jeg ettersom jeg ikke har xbox..men med spill mye penger!

Standard Medlem Melkerullpushern's Avatar

Kan tenke meg finnerlønna blir langt over 2000, kanskje nærmere 10000. Ganske mange spill som gies ut i året hvet du.

Sutrefaen Sharingan's Avatar

Finnerlønna er gedigen da...
    Meeen, det spørs om jeg gidder å stikke til Trondheim, når jeg bare kan stjele det i ski...

Standard Medlem topdog's Avatar

Quote Originally Posted by Sharingan
    Finnerlønna er gedigen da...
    Meeen, det spørs om jeg gidder å stikke til Trondheim, når jeg bare kan stjele det i ski...
    to late! I got it!!!!!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)