User Tag List

Results 1 to 13 of 13

Thread: God hånd?

Default God hånd?

Shikaru sa i reply på dA at jeg trengte hjelp på hender. Jeg trenger den harde sannhet. Trenger jeg hjelp?!

Spoiler Spoiler: Hånden jeg lagde selv(800x600 og ca 4x forstørret)

Spoiler Spoiler: Hånden som er mest mulig etterlignet originalen(4x forstørret)

er enig i at den nederste ser litt merkelig ut, men den jeg mekka selv skjønner jeg ikke at det er noe særlig galt med..

hele bildet og historien rundt hvorfor jeg kopierte et bilde her http://www.deviantart.com/deviation/30977203/

æhh! trenger svar! er gasnke fornøyd selv jeg? skjønner det ikke, kanskje på tide å rive meg ned fra pidestallen min?

Default Re: God hånd?

Venstre hånda er veldig, veldig bra spør du meg. Høyre hånda er helt på trynet.

Når jeg ser hele bildet ser det ut som hele høyrearmen er litt rar, men venstrehånda/armen synes jeg er veldig godt laget.

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Default Re: God hånd?

Quote Originally Posted by Tajshin
    Venstre hånda er veldig, veldig bra spør du meg. Høyre hånda er helt på trynet.

Når jeg ser hele bildet ser det ut som hele høyrearmen er litt rar, men venstrehånda/armen synes jeg er veldig godt laget.
    Enig med Tajshin. Høyrearmen ser merkelig ut
    Men den venstre er veldig bra.

Ellers var jo hele bildet i seg selv vakkert ^^

Halvveis tilbake! Antony's Avatar

Default Sv: God hånd?

Fortsetter på Sensei og sier jeg er enig.
    Høyrearmen er ganske rar, spesielt i forhold til den venstre. Ellers, så er tegningen ekstremt bra fargelagt. Stilig tema også, i grunnen.

Det var vel høyrearmen jeg sikta til.
    Venstrearmen var fin fin

syns bare det ser ut som om fingrene kommer ut av armen, og mangler den "flaten" i hånda.
    Om det ga noe mening.

aight, takker de som har svart. bra det bare var høyrearmen

ellers så var det vel et heller dårlig forsøk på knoker det nederste der. skulle liksom ikke være fingre i det hele tatt, men tar det til etteretning. hele bildet bærer egentlig litt preg av å være et hastprosjekt.

CuteMaid~ kohaku's Avatar

Jeg likte ikke høyrehånda... Den var, ehmm...Stusselig og snodig, det må jeg si... Den du lagde var hundre ganger mye bedre og den ser veldig ekte ut...Enig med Shikaru at høyrehånda mangler den flaten en "normal" hånd har... =P

Standard Medlem Narutard#1's Avatar

Jeg syns ikke du trenger noe som helst hjelp til hender! Hvis du hadde sett meg engang prøve å tegne hender ville du ledd! For det der er proft! n__n

Quote Originally Posted by Narutard#1
    Jeg syns ikke du trenger noe som helst hjelp til hender! Hvis du hadde sett meg engang prøve å tegne hender ville du ledd! For det der er proft! n__n
    Det er ikke proft, som du sier.
    Alle trenger øvelse i noe.

Jeg trenger blandt annet øvelse i det meste u_u''

Quote Originally Posted by Shikaru
    Det er ikke proft, som du sier.
    Alle trenger øvelse i noe.

Jeg trenger blandt annet øvelse i det meste u_u''

hehe, nei, men definér profesjonelt god kunst, er relativt vanskelig nå om dagen i og med at "alle" kan lage noe morsomt som andre liker slik at man kan leve av det. selv om man ikke engang klarer å tegne en hånd . du har likevel rett i at alle trenger øvelse i noe, for man blir aldri perfekt ^^

Quote Originally Posted by Harleqin
    hehe, nei, men definér profesjonelt god kunst, er relativt vanskelig nå om dagen i og med at "alle" kan lage noe morsomt som andre liker slik at man kan leve av det. selv om man ikke engang klarer å tegne en hånd . du har likevel rett i at alle trenger øvelse i noe, for man blir aldri perfekt ^^
    Det å være proff er jo litt å ta i for de fleste her.

Men at blandt annet du, og noen andre her inne er flinke, skal jeg ikke se bort ifra ^^

Standard Medlem Narutard#1's Avatar

Jeg syns iallefall det var VELDIG bra ^____^

(btw, kan du legge ut litt guider for å tegne hender? På tegneguide tråden? ^^)

Quote Originally Posted by Narutard#1
    Jeg syns iallefall det var VELDIG bra ^____^

(btw, kan du legge ut litt guider for å tegne hender? På tegneguide tråden? ^^)
    takk^^

ah. guiden min ja, den må oppdateres snart(etter alle heldagsprøvene i så fall), men ikke med noen guide av hender er jeg redd.. har ærlig talt ingen klar guide på hvordan jeg tegner hender

kan jo prøve å lage en though, men lover ingenting.

for jeg må fortsatt støtte meg på det å tegne ting slik jeg ser det dessverre..

Spoiler Spoiler: som her:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)