User Tag List

Page 3 of 11 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 41 to 60 of 203

Thread: Beste Spill?

Standard Medlem midnight_walker's Avatar

Default Sv: Beste Spill?

Og for å ta med de:

Metal Gear Solid (GBC)
    Metal Gear Ac!d (PSP)
    Metal Gear Ac!d 2 (PSP)
    Metal Gear (Mobile)
    Metal Gear Solid Digital Comic (PSP)

Standard Medlem

Hehe... Jeg er imponert... Det var gutta sine det! *stolt*

Standard Medlem Zabuza's Avatar

- Final Fantasy 7 -
    Til tross at dette utrolige spillet er litt gammelt så holder det enda standar uansett hvor mange ganger du spiller det. Grafikk er ikke et tema i dette spillet. (Selv om jeg hater alle som spiller et spill pga. grafikken. Det gjør at de aldri kommer til å prøve FF7. En skam...) Spillet's historie er genial og passer utrolig bra for de som elsker RPG og sitte i 20 timer gametime uten å gjøre side quest. Jeg personelig kan aldri klare å fullføre spillet hvis jeg ikke har gjort MINST et side quest. (Det gjelder alle spill jeg spiller som har side quest) Og hvorfor liker jeg å spille dette spillet? Hmm.. Selv jeg vet ikke helt hvorfor jeg liker dette spillet, men jeg kan bare ikke stoppe med det. Det er en "følelse" jeg får fra dette spillet jeg bare ikke kan motstå. Et spill som gir meg en slik følelse er et spill som aldri vil dø.

- Final Fantasy 9 -
    Etter 7'ern så var det bare FF9 som gav meg den samme følelsen som FF7 gav meg. Men desverre så klarer ikke FF9 å utfordre FF7 om titelen beste FF-spill. Men FF9 er det andt beste spillet som Square har kommet med. (Selv om FF6 og FF8 er ganske greie å spille, men FF6 gir meg ikke en følelse fra å spille det på en PC og FF8 har en litt tynn historie enn de andre spillene) Utsende på dette spilet er litt andeledes enn FF7. FF7 hadde et RL utsende mens FF9 har et mer fantasi fyllt utsende. Noe som gjør spillet litt gøyt å spille. Så klart så har "grafikken" blitt bedre, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om grafikken enn hvordan spillet ser ut på utsiden. Men FF9 er et genialt spill slik som FF7 var. Spesielt side questa her er ganske morsome også. Kort spill er en genial ide som kom fra FF8 og har blitt bedre i FF9. Her er det også omkring 20 timer game play. Men lenger hvis du gjør side quest.

(Etter FF6 til FF9 så har Square desverre ikke klart å utgi et FF spill som er bedre eller kan klare å måle seg med de andre FF spillene. FF10-2 var den største tabben de kunne ha gjort.)

- Resident Evil 4 -
    Når jeg og en vann skulle bestemme kalla spill vi skulle skaffe oss så bar RE4 det som var høyest på lista. Så han kjøpte det og så satt vi oss ned å spillte det oppe med en venn hele natta. Etter den natta så har vi altid spillt det spillet hvis vi ikke kan gjøre noe annet (og det skjer ofte). RE4 er ikke like skummelt som de andre RE spillene. RE4 har mer vekt på action og ikke horror. Selv om det er ganske skremmende midt på natta i høsten mens det er storm... Her spiller desverren grafikken en viktig del (er ikke så hypp på spill som satser på grafikk) og den er viktig. Hadde ikke RE4 hatt den grafikken det har så ville over halve spill opplevelsen vært borte. RE4 har gjort spillet litt levende med den grafikken de bruker. Ja, tilogmed jeg er imponert at jeg ble så glad i et spill som satser litt mye på grafikk er et av mine favoritt spill. Men selv om grafikken er utrolig så er det selve game play som gjør dette spillet enda bedre! Opplevelsen er bare stor på dette spillet og historien er ganske bra. Og ammo er det viktigste i dette spillet. Kaster du bort kulene dine på svake mobs så er du dø før du vet ordet av det. Og RE4 har også side quests. Og selv om RER4 sattser mer på action så vil du bli skremt av et par ting i dette utrolige spillet.

De tre spillene får holde til no. Kan skrive mer om et par andre spill som jeg liker. Må bare finne på hva jeg skal skrive først.

EDIT: Kom an! Det er alt for mange som BARE skrive kalla spill de liker best og ikke korfor! Skriv korfor du liker det spillet så kan vi kanskje diskutere noe som angår spillet ditt!

Standard Medlem Narutard#1's Avatar

Mario (de gamle spillene), Zelda, NFSU, NFSMW, Tekken, STREET FIGHTER<3, GTA spillene og Rune er mine favorittspill... vel, de jeg kommer på nå, så^^

Standard Medlem Robin91's Avatar

må nok bli hele RE(Resident Evil) serien, den er jo bare genial.
    har spillt det siden jeg var en liten tulling!
    Men jeg må si at det første bare er best!!, ble litt skuffet over remaken som kom på GC men...

Standard Medlem retrolord's Avatar

det beste spillet jeg har spilt må vra tribes.det er sååå genialt!
    her er en liten liste--
    tribes.dod.cs.bF2.battle of middle earth

Final Fantasy 10 og 7
    Silent Hill 3
    Ico
    Resident Evil 4
    ogs&#229; Dark Cloud er en fin sak av ett spill!

Standard Medlem Kataya's Avatar

Har ikke velse kataya oppdaget denne tr&#229;den f&#248;r?

Favoritt : FINAL FANTASY X-2 (200 timer, 97 %) hihi.. Don't shoot me.. Jeg liker det best fordi historien er friere, p&#229; grunn av prosentfullf&#248;rtmuligheten (huffameg for et ord) og de side mission greiene..

Spiller mer enn dette, men vil ikke liste opp flere. tralalalala.. 8D
    Men jeg vil ha Ico <3

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Quote Originally Posted by Kataya
    Har ikke velse kataya oppdaget denne tr&#229;den f&#248;r?

Favoritt : FINAL FANTASY X-2 (200 timer, 97 %) hihi.. Don't shoot me.. Jeg liker det best fordi historien er friere, p&#229; grunn av prosentfullf&#248;rtmuligheten (huffameg for et ord) og de side mission greiene..
    That was like.. The worst of all FF-games \o/ Men jeg skyter deg ikke fordetom ^_^
    Btw.. s&#229; har jeg 79 timer og 100%! LIEK OWND!
    Likte dog ikke den prosent-greia, egentlig.

Men sier bare: FFVII til evigheten. Bedre spill skal du lete lenge etter \o/
    Jeg har brukt.. ca 1000 timer p&#229; det..hvertfall.. (dog... ikke p&#229; den samme filen) G&#229;r ALDRI lei <3

jeg har spilt 200 timer p&#229; samme filen.. men vi er jo forskjellige.. hihi.. girl power..

jeg synes de beste spillene er alle Final fantasy(fra 7 og til 10-2)(f&#229;r ikke tak i dem elste spillene), Maple Story ^^, plattform mario spillene, Zelda spillene, og sikkert fler men kommer ikke p&#229; dem akkurat n&#229;...^^

Quote Originally Posted by Kataya
    Har ikke velse kataya oppdaget denne tråden før?

Favoritt : FINAL FANTASY X-2 (200 timer, 97 %) hihi.. Don't shoot me.. Jeg liker det best fordi historien er friere, på grunn av prosentfullførtmuligheten (huffameg for et ord) og de side mission greiene..

Spiller mer enn dette, men vil ikke liste opp flere. tralalalala.. 8D
    Men jeg vil ha Ico <3

Woooooooooooow! Jeg likte ikke helt X2 jeg, men lillesøsteren min liker det kjempe godt da!... well.. jeg spilte det vell i 120 timer selv og fullførte største parten av prosenten!.. men egentlig bare fordi jeg var såååå glad i FFX..

jeg syns at det var synd at Yuna forandret personlighet og ble ei wannabe Rikku.. hun var jo så mye kosere som søte summoner Yuna..
    ICO bør du også kjøpe deg!... Verdt hver eneste krone.. dessuten kommer det i billigversjon nå om en mnds tid!

Standard Medlem

Saken er at Final Fantasy X-2 er og forblir et jente spill.... Personlig synes jeg hele opplegget er bare tull og tøys.... Uansett.... Jeg spilte det gjennom en gang da det kom ut.... Etter det har det bare samla støv... Hakke vært innpå tanken og spille det igjen...... Men jeg skal innrømme at jeg likte de derre Dress-spheres.... Paine kicka ass som Dark Knight... Eneste bra dress-spheren og.... Dark Sky som jeg tror den hete var sinna bra Personlig har Final Fantasy ikke tatt seg opp etter nummer 7. Jeg husker jeg begynte mine glade dager med Final Fantasy 6, så kom turen til nummer 4, der etter kom nummer 7 som fikk meg i ekstase! Men så kom nummer 8 og alt datt sammen Nummer 8 er bare helt tragisk... Men 9 og 10 har fått nivået opp igjen... Gleder meg til nummer 12! dessuten må jeg si at Tidus fra tier`n er veldig homseaktig

Quote Originally Posted by greandis
    Saken er at Final Fantasy X-2 er og forblir et jente spill.... Personlig synes jeg hele opplegget er bare tull og tøys.... Uansett.... Jeg spilte det gjennom en gang da det kom ut.... Etter det har det bare samla støv... Hakke vært innpå tanken og spille det igjen...... Men jeg skal innrømme at jeg likte de derre Dress-spheres.... Paine kicka ass som Dark Knight... Eneste bra dress-spheren og.... Dark Sky som jeg tror den hete var sinna bra Personlig har Final Fantasy ikke tatt seg opp etter nummer 7. Jeg husker jeg begynte mine glade dager med Final Fantasy 6, så kom turen til nummer 4, der etter kom nummer 7 som fikk meg i ekstase! Men så kom nummer 8 og alt datt sammen Nummer 8 er bare helt tragisk... Men 9 og 10 har fått nivået opp igjen... Gleder meg til nummer 12! dessuten må jeg si at Tidus fra tier`n er veldig homseaktig

Aw mai gaaad!! Det er ikke noe som heter jente og guttespill!! :likegyldi
    Jeg er en jente og jeg spiller alle slags spill! Jeg kan jo forstå hva du mener med det.. men liksom.. "jentespill" a gett!... Enig at Tidus ser litt nancyboi ut, men han er fortsatt hawt.. og FFX er innmari bra!.. Og alle gleder seg vell til FF12, selvom hovedmannen Vaan, får meg til å spy.. nesten!... HAN er bare ekkel.. Vell! Dette har vell ikke noe med beste spill å gjøre, så nå skal jeg snurpe igjen smella mi.

Standard Medlem Melkerullpushern's Avatar

Fy flate. Fra de bildene jeg har sett av FF12 s&#229; virker grafikken drit r&#229;, noe av det peneste jeg har sett.

Ashe ligner p&#229; Yuna.. v_v

Standard Medlem

Jeg gleder meg sykt til FF XII, nye kamera vinkler og et nytt fritt Battle system som egentlig kan ligne p&#229; den som er i FF XI. Men s&#229; var det beste spill da og det st&#229;r vell mellom FF VII og Metal Gear Solid 2 (ja jeg synes toern var best, slutten var UTROLIG). Plus jeg er utrolig glad i gamle RPG spesielt et som heter LUNAR som sikkert ikke mange har h&#248;rt om.

Standard Medlem NinkeKuN's Avatar

Jeg vet at det ikke finnes noe "beste spill". Det er bare tull, en selv har sin egen mening om hva slags spill en synes er best. Kanskje beste spill innen sin egen sjanger kan g&#229; an... men et som er kongen over alle konger er bare tull

Standard Medlem

Quote Originally Posted by LillYokoChan
    Aw mai gaaad!! Det er ikke noe som heter jente og guttespill!! :likegyldi
    Jeg er en jente og jeg spiller alle slags spill! Jeg kan jo forstå hva du mener med det.. men liksom.. "jentespill" a gett!... Enig at Tidus ser litt nancyboi ut, men han er fortsatt hawt.. og FFX er innmari bra!.. Og alle gleder seg vell til FF12, selvom hovedmannen Vaan, får meg til å spy.. nesten!... HAN er bare ekkel.. Vell! Dette har vell ikke noe med beste spill å gjøre, så nå skal jeg snurpe igjen smella mi.
    Beklager at jeg kalte det et jentespill... Men jeg tror at jenter liker det mer enn gutter da Men dårlig ordvalg og det beklager jeg... Dessuten tror jeg det finnes gutte- og jentespill der ute... Jeg synes at The Sims er mojo til tider men alle påstår at det er et jentespill... Dessuten får du meg ikke til å tro at Barbie-spillene ikke er jentespill da... Men men...

Standard Medlem Mugen's Avatar

mitt favoritt spill må være Fable....
    personlig så synns jeg det er kjempe kult, hvordan man kan utvikle og forandre figuren sin i sanntid.... eneste som trekker ned er at du ikke kan velge deg en figur selv...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)