User Tag List

Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 41 to 60 of 103

Thread: Kingdom Hearts II

Beercrewambassadør Thamus's Avatar

Default Re: Kingdom Hearts II

En gladnyhet angående KHII:
    Spoiler Spoiler:

Ellers har Penny Arcade lagd flere striper om KHII som er verdt å ta en titt på:
    Spoiler Spoiler: vanskelig å fullføre journalene?

vgcats har også lagd noen barske striper ^^

Spoiler Spoiler: under the sea :D

Spoiler Spoiler: mer ole brum kritikk

Spoiler Spoiler: Melkerullpushern

MER FAKTA EDITERT INN SIDEN INGEN ANDRE POSTER HER!

Kingdom Hearts II blir mest sannsynlig lansert i Europa til høsten...(!)
    Det er jo latterlig lenge til etter min mening. Det tar faktisk lenger tid å få det fra statene og hit enn det tok fra Japan til statene. (og jeg tror det er litt mere arbeid i forhold til oversettelsene og slikt.)

Menmen.. bedre sent enn aldri.
    I SHALL UPDATE WHEN I HAVE DATE CLEAR!

UPDATE IS HERE:
    Den 7/10 slippes Kingdom Hearts 2 i europa/norge. (det kan hvertfall bestilles til den datoen på cdon.no, tviler på det er noen tidligere datoer.)

Det er så latterlig lenge til :S

EDIT AGAIN:

Ja, nå er altså spillet lansert, litt annen dato enn lovet overfor, but still.

JEG ELSKER DET!

Kampsystemet er s&#229; behagelig forbedret. Og grafikken <3
    Gleder meg til &#229; spille mer. Kommer med bedre tilbakemelding om noen andre noen sinne skriver noe her.. ;p

Global Moderator
    Pumpecrew
    Heika-sama's Avatar

Default Sv: Kingdom Hearts II

Yay! Kjøpte det på lørdag! Spilte med en kompis i helga, og kom så langt som til lvl 29.

Synes ikke grafikken er blitt så utrolig mye bedre, men det forventet jeg heller ikke. Det var i hvert fall gøy å være løve. Man løper kjempefort!

Standard Medlem Kakokun's Avatar

grafikken er ikke alt i ett spill

Standard Medlem Melkerullpushern's Avatar

Har h&#248;rt at spillet er veldig kjedelig i starten.

Global Moderator
    Pumpecrew
    Heika-sama's Avatar

Quote Originally Posted by Kakokun
    Hvis dette var rettet mot meg, så sa jeg da heller ikke at det var det, jeg bare konstanterte at den ikke var så mye bedre enn i eneren. Men som sagt så likte jeg eneren kjempegodt, så da skulle det jo ikke være noe galt med grafikken i toeren heller

Quote Originally Posted by Melkerullpushern
    Har hørt at spillet er veldig kjedelig i starten.
    Spillet kan virke litt tregt i starten da det er mye cutscenes og lite spilling, men jeg synes det er gøy med cutscenes, så det gikk finfint for meg. Dessuten må man jo få med seg historien. Mye klipp fra eneren for folk som ikke har spilt det.

Som sagt så har ikke spillet skuffet meg så langt, men jeg må komme litt lenger for å komme med en skikkelig mening om det.

Quote Originally Posted by Kakokun
    kansje ikke alt men jeg vil jo ikke spille pacman grafikk heller.
    ikke at kingdoms heart II har det, men n&#229;r jeg velger spill s&#229; ser jeg ogs&#229; p&#229; grafikken som en stor del av spillet.

Standard Medlem Kakokun's Avatar

synes at grafikken i KH-spillene passer inn jeg

Standard Medlem Mette's Avatar

Det er kjempeartig s&#229; langt! Jeg har kommet til nesten lvl 40 n&#229; og v&#230;rt innom mange verdener.

Kampsystemet er mye bedre, spesielt med reaction commands. Men jeg har ikke brukt Drives s&#229; mye, s&#229; jeg m&#229; f&#229; levla dem opp. Ogs&#229; summons da.

Jeg har f&#229;tt noen smarte tips av ei venninne som var playtester for det, og hu fortalte meg mange ting. F&#229;r se etter om jeg ser navnet hennes i credits n&#229;r jeg er ferdig med spillet!

Standard Medlem

Fikk l&#229;ne KH2 av en i klassen og ble ferdig med det i dag. Virkelig et fantastisk spill med et fantastisk kamp system, dere som har planer om &#229; spille dette spillet i fremtiden har virkelig noe &#229; se frem til.

Standard Medlem Melkerullpushern's Avatar

Virker som om det var et enkelt spill og g&#229; igjennom. Kompis av meg gjorde det p&#229; 1-2-3. Virker som om flere av dere synes det samme.

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Default Re: Sv: Kingdom Hearts II

Quote Originally Posted by Melkerullpushern
    Virker som om det var et enkelt spill og gå igjennom. Kompis av meg gjorde det på 1-2-3. Virker som om flere av dere synes det samme.
    Sikkert ingen som spiller på hard
    Eller så kan det jo hende at folk var så drevne på enern at toern ikke var noe stress ;p

Beercrewambassadør Thamus's Avatar

Jeg spiller p&#229; medium, og jeg er enig i at det ikke er spesielt vanskelig.-men jeg jobber nok for &#229; fullf&#248;re brettene. (s&#229; langt hvertfall)

Men det skal sies at selv om man generelt sett ikke d&#248;r har det blitt satt til en 40t spilltid tror jeg, f&#229;r hvertfall det inntrykket av anmeldelsene. (har ikke klarert det selv enn&#229;, s&#229; jeg vet ikke, men jeg er vel opp i en 20 timer allerede, og jeg er vel ikke halvveis enn&#229

Standard Medlem 4000's Avatar

Er det noen som vet om det vil bli sluppet en "international" utgave av KHII i Japan. Enern hadde jo Final Mix som var en god del kulere enn den vanlige (takket v&#230;re Cloud og Sephiroth). Har veldig lyst p&#229; spillet, men blir sur om jeg skulle kj&#248;pe det, ogs&#229; kommer det en kulere utgave rett etterp&#229;....

Standard Medlem FoxFenris's Avatar

aner ikke om det kommer noen ny utgave, men jeg vet at du kan sloss mot Sephiroth i den versjonen som er nå ( det er frivlillig) , Fetteren min sier han er utrolig kul å sloss mot.

Global Moderator
    Pumpecrew
    Heika-sama's Avatar

Ja nå har jeg og kompisen min fått runda det (spilte på medium). Ble lvl 99 og 100% journal Vi gadd ikke noe særlig gummiship da det ble vel bare 25% ferdig eller noe.

Likte spillet veldig godt, men jeg synes det var mye mer rett fram enn eneren. Der måtte man jo lete rundt litt og sånt, mens her gikk verdenene ganske fort. Fremdeles mye god gameplay, da.

Uansett; kongespill! Gleder meg til treeren! Fikk ikke så mye ut av "secret ending"-en, omtrent like mye som jeg fikk ut av den på eneren, egentlig. Kanskje enda mindre. ^_^

Standard Medlem

Quote Originally Posted by 4000
    Er det noen som vet om det vil bli sluppet en "international" utgave av KHII i Japan. Enern hadde jo Final Mix som var en god del kulere enn den vanlige (takket v&#230;re Cloud og Sephiroth). Har veldig lyst p&#229; spillet, men blir sur om jeg skulle kj&#248;pe det, ogs&#229; kommer det en kulere utgave rett etterp&#229;....
    Kommer en KH II Final Mix+ med en PS2 remake av Chains of Memories i Japan.

uff ville ha dette spillet men s&#229; s&#229; jeg at det var til paystation 2... gidder ikke og kj&#248;pe en helt ny maskin for bare 1 spill du vill ha .....

Standard Medlem

Jeg synnes dette spillet ruler, har lvl 99 alle forms i lvl 7 men har ikke klart 100% i spillet=( men har greid 92% i gummiship rutene... mission 3 i siste Gummiship bane er nesten umilg, fordi der får du (nesten uanset) S+38D Så blir du jo kjempe fornøyd, men så kommer den Bossen og slår deg ut (jeg har greit han.S+4 ) Men en ting jeg ikke fårstår når jeg har runna spillet så står jo Hvor bra du har gjort. Saved by mickey?! hva betyr det?

Global Moderator
    Pumpecrew
    Heika-sama's Avatar

Saved by Mickey betyr hvor mange ganger Mikke har reddet deg. Det er nemlig sånn at hvis du dør med Sora i en bossfight er det en prosentsjanse for at han vil blir redda av Mikke. Med andre ord får du spille litt som Mikke

Sutrefaen Sharingan's Avatar

*harr harr harr*
    Det er s&#229; mye meningsl&#248;st som blir sagt i dette spillet, alts&#229;:
    Spoiler Spoiler: My proof

Men bortsett fra dette ser det ut som ett ganske t&#248;ft spill

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)