User Tag List

Results 1 to 1 of 1

Thread: Desucon 10 spørsmål

Standard Medlem jannzky's Avatar

Default Desucon 10 spørsmål

Lurer på om jeg får noe svar så tidlig nå, og om noen ser det, men jeg skal ha stand på desucon til sommeren og har da for første gang tenkt til å ha miniposters. Altså plakater i 11x17 inch format (noe mellom A4 og A3).
    Lurte litt på hva folk helst vil ha plakater av, spesielt siden jeg må bestille 10 kopier per tegning (helst ikke naruto, bleach, one piece fordi alle gjør det allerede).
    Skulle også gjerne laget no link/zelda spill fanart, men har aldri spilt spillene og da føler jeg meg falsk om jeg lager fanart av noe jeg ikke kan noe om...

Ideer jeg har så langt : TMNT 2012 serien, HunterxHunter Killua og Gon, Hunterxhunter Alluka, Tokyo ghoul noe, 7 deadly sins noe, selector wixoss,Shigatsu wa Kimi no Uso, madoka, anohana etc.

Hvis noen lurer på hva prisen pr. plakat blir så tenkte jeg rundt 50 kr.

Lurer på om jeg får noe svar så tidlig nå, og om noen ser det, men jeg skal ha stand på desucon til sommeren og har da for første gang tenkt til å ha miniposters. Altså plakater i 11x17 inch format (noe mellom A4 og A3).
    Lurte litt på hva folk helst vil ha plakater av, spesielt siden jeg må bestille 10 kopier per tegning (helst ikke naruto, bleach, one piece fordi alle gjør det allerede).
    Skulle også gjerne laget no link/zelda spill fanart, men har aldri spilt spillene og da føler jeg meg falsk om jeg lager fanart av noe jeg ikke kan noe om...

Ideer jeg har så langt : TMNT 2012 serien, HunterxHunter Killua og Gon, Tokyo ghoul noe, 7 deadly sins noe, Tails x Cosmo Sonic x, selector wixoss,Shigatsu wa Kimi no Uso, madoka, anohana etc.

Hvis noen lurer på hva prisen pr. plakat blir så tenkte jeg rundt 50 kr.

Har laget en med Alluka allerede, og hvsi jeg velger den så kommer jeg til å justere litt på bildet før jeg bruker det. Men her er det i hvertfall :
    Last edited by jannzky; 3rd March 2015 at 21:39. Reason: ny link

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)