User Tag List

Results 1 to 7 of 7

Thread: The new girl

Standard Medlem MissPolkaDot's Avatar

Default The new girl

Hei hei.

Så var jeg her da >w< Jeg har ikke vært så aktiv i det norske anime or manga miljøet.

Jeg har lenge planlagt å komme meg litt in in det så jeg kan få meg noen norske venner som har de samme interessene som meg.

Vet ikke helt hva jeg skal si her >w<

Jeg liker anime, manga og spill. Har gjort det i mange år nå.

Men det er bare å spørre om dere lurer på noe >w<

Here er noen sider hvor dere kan finne meg på nette >w<

My Figure Collection - link
    My Anime List - link
    Hummingbird - link
    Twitter - link
    My figure Blog DotDesu (a bit dead atm) - link
    Flickr (hope its the right link ^^;; ) - link

Så uvant å skrive på norsk ^^;; Dere får undskyle skrive feil, å skrive norsk er ikke helt min sterke side har dysleksi.

Standard Medlem Katsura's Avatar

Default Re: The new girl

Alltid morro med nye medlemmer, velkommen hit

Imponerende anime-liste må jeg si! Og ganske god smak, vært igjennom mye rart også.
    Hvilken/hvilke animer er de du liker best?

Quote Originally Posted by Katsura View Post
    Alltid morro med nye medlemmer, velkommen hit

Imponerende anime-liste må jeg si! Og ganske god smak, vært igjennom mye rart også.
    Hvilken/hvilke animer er de du liker best?

Takk takk ^w^

Det er ingen enkel sak å svare på det >w< Men for å remse opp noen favoriter: Ouran High School Host Club, Dragon Ball, Kaleido Star, R.O.D the TV, Full Metal Panic!, Fruits Basket, Fushigi Yuugi, No Game No Life, Inuyasha, Kimi to Boku, Toradora!, Natsume Yuujinchou, Lovely Complex, Ano Natsu de Matteru, Kiddy Grade, og mye mer >w<

For det som går på lufta nå så ser jeg i grunnen på nesten alt. Ikke for det alt er bra men som en animasjons student så er det viktig å se det gode og det dårlige >w< Men favoriter denne sesongen er, Fate/Stay Night, Akatsuki no Yona, Amagi Brilliant Park, Sora no Method, Inou-Battle wa Nichijou-kei no Naka de, Nanatsu no Taizai, Parasyte -the maxim- og noen flere som jeg liker veldig godt ^w^
    Last edited by MissPolkaDot; 29th October 2014 at 22:09.

Community Manager kakashi-san's Avatar

Heisann der! Alltid koselig med nye medlemmer på forumet! Her, ta deg en pocky

Ser vi liker noe av den samme type anime ^-^ Sånn som Ouran Host Club og Toradora.

Om du er interessert, kan du titte på mine lister; MyFigureCollection og MyAnimeList

Also, om det er noe du lurer på, er det bare å spørre

Quote Originally Posted by kakashi-san View Post
    Heisann der! Alltid koselig med nye medlemmer på forumet! Her, ta deg en pocky

Ser vi liker noe av den samme type anime ^-^ Sånn som Ouran Host Club og Toradora.

Om du er interessert, kan du titte på mine lister; MyFigureCollection og MyAnimeList

Also, om det er noe du lurer på, er det bare å spørre

Tar gjerne en pocky jeg ^w^ Jeg kommer nokk til å ta en titt ja~

Den er grei ^w^ For nå har jeg ingen spørsmal, men jeg skal si ifra om jeg gjør~

Standard Medlem Katsura's Avatar

Quote Originally Posted by MissPolkaDot View Post
    Takk takk ^w^

Det er ingen enkel sak å svare på det >w< Men for å remse opp noen favoriter: Ouran High School Host Club, Dragon Ball, Kaleido Star, R.O.D the TV, Full Metal Panic!, Fruits Basket, Fushigi Yuugi, No Game No Life, Inuyasha, Kimi to Boku, Toradora!, Natsume Yuujinchou, Lovely Complex, Ano Natsu de Matteru, Kiddy Grade, og mye mer >w<

For det som går på lufta nå så ser jeg i grunnen på nesten alt. Ikke for det alt er bra men som en animasjons student så er det viktig å se det gode og det dårlige >w< Men favoriter denne sesongen er, Fate/Stay Night, Akatsuki no Yona, Amagi Brilliant Park, Sora no Method, Inou-Battle wa Nichijou-kei no Naka de, Nanatsu no Taizai, Parasyte -the maxim- og noen flere som jeg liker veldig godt ^w^
    Oooo, mye bra du ramser opp! Selv liker jeg også Ouran High School Host Club, No Game No Life, Toradora, Lovely Complex, Ano Natsu de Matteru, samt Parasyte ~

Standard Medlem Skurd's Avatar

Litt sent svar. Vært borte litt og opptatt litt.

Så hei på deg nye medlem. Ser at du ikke er noen nykommer til anime akkurat. Likte det faktum at du nevnte Kiddy Grade. Digget anime'en selv og overrasket over å se andre nevne den egentlig

Min favoritt denne sesongen er også Fate Stay night ! Vel den og Log Horizon.

Velkommen på forumet ! Det er bare til å få inn flere her om du skulle kjenne til noen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)