User Tag List

Results 1 to 2 of 2

Thread: En liten introduksjon

Standard Medlem Antero's Avatar

Default En liten introduksjon

Hallo! Fant ut at det var på tide å lete etter andre med samme interesser som meg, og derved snublet jeg over denne nettsiden

Jeg heter Stian, 19 år fra Sande i Vestfold. Nettopp ferdig med siste året av videregående nå i sommer, og bestemte meg for å ta ett års pause før jeg fortsetter studiene (Være hjemme i ett år, yay... ).

Jeg ser på meg selv som en "gamer" ettersom jeg har vokst opp med spill. Hvis jeg ikke spiller, så ser jeg som regel på anime. Jeg er også en fitness freak, og jeg elsker å trene! Rommet mitt er i kjellern, så hver gang jeg går opp og ned trappa så har jeg som vane å ta pull ups i trappa, eller push ups hvis det er en lang loading screen i spillet

Føler meg ganske ensom, ettersom jeg ikke har noen nære venner som deler interessene mine. Håper derfor på å møte noen her inne

For å beskrive meg selv som person (uten om å virke for arrogant) så er jeg snill og hyggelig mot alle, men jeg er "the strong, silent type" så det virker ikke sånn med første øyekast. Jeg er en veldig beskyttsom og omtenksom person, og det er ikke noe jeg vil mer enn å hjelpe noen som ser ut til å trenge det. Det eneste negative ved meg som jeg er klar over, er at jeg er en veldig lukket person og derfor er det vanskelig for andre å forstå seg på meg eller lære å kjenne meg som person.

Og med det avslutter jeg denne introduksjonen. God Jul!

Edit: Det er et bilde av meg på profilen min hvis noen lurer på hvordan jeg ser ut. Jeg tok bildet i anledningen den 400th episoden av et Japansk tv show som heter J-MELO. De viste bildet mitt og leste opp noe jeg hadde skrevet til dem på åpningen
    Last edited by Antero; 23rd December 2013 at 04:00.

Standard Medlem yuukoku's Avatar

Default Re: En liten introduksjon

Hallo! Flere fra Vestfold er alltid gøy

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)