User Tag List

Results 1 to 2 of 2

Thread: Macbook spill?

Standard Medlem Wrolin's Avatar

Default Macbook spill?

Heyo!

Jeg eier en Macbook, og det er generell viten at det er minimalt med spill en kan spille gjennom en Mac ettersom alle populære spill ofte blir kun lagd for Windows software. Jeg har prøvd programmer som Wine, Wineskin og VMware som en erstatning for Windows. Likevel er det kun 1 av 5 programvarene jeg tester ut som faktisk fungerer med disse.

Er det noen andre som har vært borti spill gjennom Mac, og har tips til hvordan man kan få spill som Tera, Maple Story etc. til å fungere? Har ikke noe interesse for å få meg en Windows datamaskin ettersom jeg generelt intresserer meg for foto, redigering etc., men også vil delta på online spill.

Tusen takk på forhånd! * 3 *

Community Manager
    Fridator of many talents.
    Fridator's Avatar

Default Re: Macbook spill?

Det har kommet en del spill til Mac med tiden, men det er gjerne litt ymse utvalg. Tera og de fleste andre spill kan kjøre på en Mac om du installerer Boot Camp, det er et program som deler opp harddisken din slik at du kan bruke mer enn ett operativsystem på samme PC. Jeg har bare dual-bootet Windows og Ubuntu på samme harddisk, så nøyaktig hvordan det fungerer på Mac vet jeg ikke, men Tera sin egen nettside har noen lenker du kan begynne med, og du kommer sikkert langt med litt googling.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)