User Tag List

Results 1 to 3 of 3

Thread: Kjøpe julegaver fra Taobao? Jeg kan være mellommann!

関西人
    I.Q. Boss
    Saixl's Avatar

Default Kjøpe julegaver fra Taobao? Jeg kan være mellommann!

Hva, hvem, hvor?

Jeg heter Lisa, er tidligre moderator her på desu.no, og er 100% til å stole på.

De siste to årene har jeg bodd i Kina, og jeg har oppdaget hvor fantastisk vidunderet TaoBao.com er.

Hvis du ikke vet hva taobao.com er, så er det kinesisk e-bay. Her finner man massevis av animeeffekter, bamser, nøkkelringer, smykker etc inspirert av anime. Det beste av alt? Det er billig! Kvaliteten er som regel veldig god. Man må betale med UnionPay, som er litt som VISA, bare at det er Kinesisk, og man må ha kinesisk bankkonto for å bruke det.

Jeg har f.eks kjøpt både laptop, router, headset og sykkelmaske fra Taobao. Du finner så godt som hva det skal være, bare du søker riktig.

Julegaver fra Taobao

Jeg tilbyr meg å være mellommann dersom du finner noe du vil kjøpe fra Taobao til jul. Jeg kan søke for deg på kinesisk dersom du lurer på om de har noe av en spesifikk serie etc. De har mye av de mer kjente anime og spill. Jeg browser ofte animerelaterte produkter på Taobao og skulle ønske jeg kunne kjøpe alle selv. (Har ikke plass i leiligheten, hehe.)

Er du interessert i flere av samme ting så har taobao ofte deals på frakt, så da blir det billigere å kjøpe to i samme forsendelse enn to hver for seg.

Prisen jeg har oppgitt er det det vil koste meg å få tak i varen + 10-20kr for jobben. Jeg frakter det jo tross alt rundt halve jorda for deg. Hvis du vil kjøpe flere ting er denne ekstrakostnaden mulig å redusere.

Eksempler på ting man kan kjøpe på TaoBao og som er enkle for meg å ta med hjem til Norge:

((Min pris i NOK)

LED-klokke med Totoromotiv, vanntett, batteri medfølger og er utskiftbart. 120,-

Lommebok med Totoromotiv, tilgjengelig i tre farger. (Rød, grå, brun) 99,-

Fleecepledd i grått med en liten totorobamse rundt, tilgjengelig i to størrelser (100x150cm /150x200cm) 99,-/129

Uoffisielle naruto-nøkkelringfigurer, bedre om man kjøper mange av gangen. Fin vennegave. 20,- per stk, pluss 15,- frakt

Kon fra BLEACH lommebok45,-

Chopper fra ONE PIECE mobilanheng 35,-

Bare spør om en serie, så finner jeg ut hva som er tilgjengelig.
    iPhone-cover er tilgjengelig for så godt som hva som helst.

Henting:
    + Dersom du bor i Osloområdet så er jeg i Oslo sentrum kvelden den 16. og formiddagen den 17. Desember.

+ Dersom du bor i Ålesundsområdet så er jeg i Ålesund den 18. Desember på juleshopping, og dersom du ikke må ha det før jul kan jeg få søsteren min til å ta med til Ålesund når skoleferien er over.

+Jeg kan også sende med posten Norge fra Ålesund, men da må du betale frakt for det som skal sendes. Det er ikke sikkert at det kommer frem før julaften pga så mange som sender pakker rett før julen. Blir romjulsgave da i så fall.

Forespørsel/betaling

Post her i tråden, og send meg en PM!
    Alle forespørsler må være på plass innen 7. desember.
    Jeg tar imot begrenset med forespørsler da det jeg skal ta med meg til Norge må få plass i kofferten min.

Betaling kan skje over nettbank til min norske bankkonto, eller kontant ved henting om du vil hente personlig.
    Last edited by Saixl; 29th November 2013 at 07:43. Reason: Oppdatert

Standard Medlem Maximum-Power's Avatar

Default Re: Kjøpe julegaver fra Taobao? Jeg kan være mellommann!

Ja det er jo flott det!!!!

Standard Medlem NaruParu's Avatar

Default Re: Kjøpe julegaver fra Taobao? Jeg kan være mellommann!

Super flott ide!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)