User Tag List

Results 1 to 13 of 13

Thread: SweetAmy sier hei.

Standard Medlem SweetAmy's Avatar

Default SweetAmy sier hei.

Hei alle sammen.

Jeg er ei jente på 19 år som er helt ny på forumet. Hadde egentlig lagt anime/Japan-interessene fra meg for lenge siden, men etter at jeg tilfeldigvis besøkte den fine butikken "Neo Tokyo" på Arkaden her om dagen samt møtte på en gammel venn, kom plutselig alt sammen tilbake ^^

Jeg savner den tiden, Jpop og Jrock hver dag, Banzaicon, An Cafe, The GazettE, Visual-Kei, Oshare-Kei, Death Note, InuYasha... Ja, alle minnene ^^

Likevel er jeg ikke en Otaku... Jeg er ikke helt der. Har aldri cosplayet og er ikke en superaktiv deltaker på Cons, men er åpen for det.

Alt i alt, så er jeg nylig innflyttet til Oslo, jeg kjenner nesten ingen her, og er en del alene. Det hadde dermed vært utrolig hyggelig om noen ville blitt kjent med meg, dere skal se jeg er en veldig snill og hyggelig jente som ikke biter... hardt.

Nå forventer jeg ikke veldig mye tilbakemeldinger, men hadde vært koselig om noen ville si hei ^^

Standard Medlem Katsura's Avatar

Default Re: SweetAmy sier hei.

Velkommen på forumet!

Man trenger ikke å være otaku for å like de tingene, er ganske mange som faktisk bare liker anime/manga/k-pop/j-rock uten å cosplaye og dra på con osv
    Men ikke se bort ifra at det bor en liten otaku i deg uansett, har på følelsen at det ligger en i dvale hos de aller fleste mennesker!

Kjipt å være mye alene, vet følelsen og ikke noe spesielt kult Skulle ønske jeg kunne hjelpe, men litt vanskelig når jeg bor i Trondheim :/ håper virkelig du blir kjent med noen kule anime/manga folk i Oslo, veit det er mer enn nok av de der ^^
    Bare vent, du får nok en del flere kommentarer her og sikkert noen som bor i Oslo.

Håper du også får en finfin tid her inne og blir kjent med folk, ikke bare fra byen, men fra hele landet!

Takk, Katsura!

Hihi, sant det ^^

Begynner å bli vant til det, trives godt i eget selskap men i lengden kan det bli litt ensomt! Jeg håper det, kjente noen fra hjembyen min ^^
    Er det egentlig så stor aktivitet her på Desu.no? Jeg ser det er flere måneder siden noen har lagd introduksjonstråder samt postet bilde osv?

Du er snill, igjen takk ^^

Standard Medlem Katsura's Avatar

Vel, forumet har dødd litt ut i det siste, men det er som regel mer aktivitet rundt desucon, siden det er da folk trenger ting til cosplayene sine, ønsker å bli kjent med noen som skal dit, se bilder av seg selv fra selve connet osv.
    Vet at det er visse folk som forsøker å holde tråder og forumet i live, så tror det settes pris på når man bidrar
    Husker fremdeles den tiden hvor det pleide å være masse aktivitet, håper det blir sånn igjen en gang! ^^

Men når det gjelder den introduksjons-post-bilde-tråden, så begynner den å bli ganske gammel og de som legger ut intro-poster om seg selv (slik du har) glemmer/gidder ikke å poste bilde av seg selv der.
    Ligger veldig mye morsomme og interessante tråder her, bare de forsvinner lenger og lenger ned på listen når ingen er aktive på dem :/

Hej hej c:

Jeg bor like ved Lillestrøm og har stor interesse for cosplay, Japan og Anime!
    Jeg er ganske ofte i Oslo, eller jeg var ofte, etter at "emo-hjørnet" eller Østbanehallen ble steng har jeg ikke vert der nede så veldig mye :/
    Heh.. Men jo, om du vil treffes, henge sammen ellerno er det bare å si fra n_n

Er noen år yngre enn deg da, og er passe gal i hodet, haha

Aw, så hyggelig ^^

Jeg liker gale mennesker, it's cute! Fortell meg litt om deg selv? ^^

Uhmææ xD

-Jente, 16, lillestrøm
    -Anime, manga, cosplay, Japan
    -Musikk
    -Elektro VG1, strømmen VGS
    -I mot pelsdyroppdrett og dyremisshandling
    -Merkelig
    -Sushi elsker
    -Taco, pizza, mat nomnom c:
    -Uhmææ, vil definere meg som goth/emo/scene
    -Redd for mennesker .-.
    -eh... lalalalala XD
    -lille bror, mor og far
    -dyre elsker til 1000
    -livredd edderkopper
    -hater støvsugere XD
    Tror det var det c:

Hihi, håper ikke du blir redd for meg iallfall! Har du vært på Banzaicon før?

Nei, har ikke vert på Banzai, får ikke lov å dra så langt, vurderte i år, men farfar skal feire bursdag så må i familieselskap :c
    Haha, men var på desucon 8 og desu fantasy i April 3

Også har jeg pleid å henge nede på Emo-hjørnet i oslo, eller gamle østbanehallen, aner ikke hvor alle emo/anime folka er nå :c

Community Manager kakashi-san's Avatar

Why, hello there~ Hyggelig med nye folk på forumet!

Det er litt dvalt på forumet for tiden, men jeg håper det bedrer seg. For min egen del begynner fandomen å dabbe av litt hos meg, men kan ha noe med at jeg driver på med så mye annet også xD Forutenom InuYasha og Death Note, er det noen andre serier du liker?

Uansett, jeg håpes du vil trives på forumet og her; ta en pocky

Community Manager
    Fridator of many talents.
    Fridator's Avatar

Hei, og hyggelig at du finner veien hit!

Det er ikke voldsomt med aktivitet om dagen (men vi jobber med saken frem mot Desucon 9 neste år), men flott at du tar initiativ til introduksjonstråd :)

Det er mange her som er eldre enn de "typiske" condeltakerne, så jeg håper du finner deg til rette her. Om du ønsker å dra på et con igjen, kan du ta turen innom Desucon: Fantasy i april neste år, og i tillegg vil jeg tro at Kaplah kanskje kan være noe for deg. Sistnevnte er et arrangement for de som er litt eldre, og det arrangeres flere ganger i året. Jeg vet ikke akkurat når neste arrangement er, men du kan følge de på Facebook om du vil følge med på hva som skjer på den fronten.

Hei og takk for pocky! ^^
    Jeg følger ikke med på noe spesielt for tiden, men har jo sett f.eks Elfen Lied, Clannad, Naruto...

Takk for linkene! Har "lika" dem på facebook nå ^^

April neste år ja... Håper ikke det er samtidig som Banzai da

Community Manager kakashi-san's Avatar

Quote Originally Posted by SweetAmy View Post
    Hei og takk for pocky! ^^
    Jeg følger ikke med på noe spesielt for tiden, men har jo sett f.eks Elfen Lied, Clannad, Naruto...

Takk for linkene! Har "lika" dem på facebook nå ^^

April neste år ja... Håper ikke det er samtidig som Banzai da
    Hurra! Elfen Lied Jeg liker deg allerede. Så serien for noen år siden og endte opp med å kjøpe den på dvd. Fantastisk serie Clannad må jeg fortsatt få sett, men har så mye annet jeg må få sett også.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)