User Tag List

Results 1 to 5 of 5

Thread: Hello!!

Standard Medlem Arquenniel's Avatar

Default Hello!!

Får vel ta å skrive litt om meg selv her jeg også ^^

Er en jente på 22 år, og kommer fra ett lite sted i Nord-Odal..

Er veldig stor fan av Zelda, Pokémon, Yu-Gi-Oh (GX er favoritten), Fullmetal Alchemist, og generelt alt fra Tim Burton!
    Har også som hobby å lage forskjellige ting, alt ifra en repica av Hylian Shield fra OoT, perlet sprites fra Pokémon, kostymer (mest til halloween, men er ikke flink til å sy XD), eller bare det jeg føler for der og da XD Er også veldig glad i å tegne ^^

Som de fleste har jeg fulgt Pokémon fra starten av, og selv om gen II er den jeg liker best, syns jeg ingen av spillene er dårlige, forandring fryder! Gleder meg utrolig mye til X og Y kommer ^^

Når det kommer til YGO, er dette noe jeg har drevet med siden 2007, og har som resultat av det sanket en del kort.. Driver for tiden å skal sette sammen ett deck slik at jeg kan spille med folk (på tide å ta det til neste nivå etter flere år med samling), så hvis du bor i nærheten av Hamar, Eidsvoll eller Kongsvinger, si ifra! It's time to duel!! XD

Zelda snublet jeg over etter Twilight Princess kom, og har spilt MANGE spill etter det.. Mangler noen til GB generasjonen, men skal nok få spilt de også XD Hvilken av spillene jeg liker best er jeg usikker på, alle er jo så bra!

Utenom det er jeg veldig glad i tattoveringer, og bærer mange tattoos av tingene som er nevnt overfor ^^ Er generelt en rolig person, som prøver å finne ut hva jeg skal jobbe med i livet (tricky det der altså), så jobber litt her og der til jeg finner ut hva jeg eventuelt skal studere..

Takk for at du tok deg tiden til å lese ^^ Have a nice day ^^

Standard Medlem Milla's Avatar

Default Re: Hello!!

Heya, velkommen til forumet og mye fancy du liker! Håper du kommer til få det moro her!

Standard Medlem Arquenniel's Avatar

Takk for det ^^ Da er vi to! ^^

Standard Medlem gullfisk's Avatar

Velkommen! Håper du får det greit her.

Sensei's chewtoy #1 Marshmellow's Avatar

Velkommen, ja!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)