User Tag List

Results 1 to 7 of 7

Thread: Konnichiwa :3 ^^

Standard Medlem PockyEater's Avatar

Default Konnichiwa :3 ^^

Hello, Jeg er en 13 år gammel gutt fra Oslo som er ny på www.desu.no . Jeg har nettopp begynt å se på Anime fra nettet og har sett Clannad, Angel beats! Og 11eyes. Jeg liker også Visual Rock/J-rock, spille soundtrack fra anime på fiolinen min og jeg liker å tegne Anime karakterer. Jeg har ikke mange venner som liker det samme som meg så jeg håper jeg kan møte noen med samme interesse her.(Kan også komme på Noe japan relatert Meetups i oslo også) Jeg har vært på Desucon: cosplay og Desucon 7. - Philip

Standard Medlem Milla's Avatar

Default Re: Konnichiwa :3 ^^

Hei hei Velkommen til forumet og håper du finner noen tøffe venner her

Sensei's chewtoy #1 Marshmellow's Avatar

Ah. Velkommen.
    Om du likte Clannad og Angel Beats burde du ta en kikk på de andre sakene Key har lagd.
    Prøv Kanon og Air.
    Om du liker visual novels burde du ta en kikk på de også.

For å få venner i oslo anbefaler jeg å ta på deg sånn naruto pannebånd sak og gå rundt med anime-type plagg med en boombox på ryggen som spiller OST'er høylydt mens du løper fram og tilbake mellom Neo-tokyo og Outland og roper tilfeldige japanske fraser. Kanskje du finner en likesinnet weeb som vil være vennen din.
    Lykke til.

Standard Medlem Katsura's Avatar

Velkommen til forumet ^^
    Du har starta med gode serier ser jeg, det er en veldig god start! Masse andre serier der ute som er verdt å sjekke ut, ta en kikk på myanimelist.net, så finner du sikkert masse du vil like
    Vet hvordan det er med å ikke ha så mange som liker det samme som en selv, jeg er sikker på at du vil få mange gode venner her inne og på cons
    Håper du vil trives her inne og finne mange likesinnede!

Standard Medlem JannPass's Avatar

Heia!
    Velkommen til forumet! Je er sikker på at du finner mange hyggelige folk med samme interesse her inne på forumet og utenom
    Det er egentlig mange som har samme interesse, men er kanskje itte like enkelt å finne de ^^ For at je sku finne folk med samme interesse som meg, så fulgte je nøye på hvordan folk oppførte seg og såg ut. Vi hadde en slik utkledningsuke på skolen som je da kledde meg ut som en fra en anime. Je pratet også om anime til mine venner i håp om at andre skulle høre på XD Je hørtes kanskje litt desperat ut men je folk med samme interesse til slutt^^ Det var mange fler på skolen min som likte det som je itte ble kjent med før je sluttet desverre, men er glad for de vennene je fikk^^
    - Jannicke

Standard Medlem

Gonichiwa jeg er en jente på tretten år. Blir fjorten i september. Jeg er også ny på forumet og har veldig lyst til å bli kjent med deg. Jeg elsker anime og manga og yndlings animeene mine er vampire knight, kaichou wa maid sama, swordart online, ao no exorcist og mangaen Alice in the country of clover cheshire cat waltz. Ehe, som du skjønner, så har jeg sett en del animeer så det er vanskelig å velge favoritter har nok sett nesten 40-50 animeer. Jeg startet å se på anime ganske tidlig begrunn av broren min på 19år ingen av venninene mine på skolen liker anime og syntes det er dumt og merkelig har en vennine i Moss som er veldig tydelig på hva hun liker og er modig til å vise det fram. Beundrer hun skikkelig der altså XD jeg har vært på Desucon to ganger før. Første gang med mamma (ikke anbefalt), og andre gang med vennine fra skolen som før likte anime, men er nå mere opptatt av popularitet ps: det var i fjor, desucon7. Jo, tilbake til saken. Jeg vil gjerne bli kjent med deg jeg bor i Råde, ca en time unna Oslo, men drar veldig ofte til Oslo, fordi jeg besøker søstra og broren min der<3 også drar jeg hver eneste gang innom neo tokyo og outland.

Håper vi kan bli kjent og du kan kontakte meg på enten mail: wolfieblackfeather@gmail.com eller på kik: wolfieblackfeather

-Mikaela

Standard Medlem Hubris's Avatar

Velkommen til dere begge to! Jeg håper dere får det hyggelig i forumet!
    - Morten

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)