User Tag List

Results 1 to 6 of 6

Thread: Minecraft - Technical Mods (Big Dig)

You will need a larger parking lot after 3 months p33r's Avatar

Default Minecraft - Technical Mods (Big Dig)

Som ett lite test-prosjekt kjører vi opp en minecraft-server for tekniske mods til minecraft. Vi snakker fabrikker, atomreaktorer og good shit. Målet med serveren er bare rett og slett å bygge awesome fabrikker og kose seg. Big Dig-modpacken vi bruker gjør at det er mineraler OVER alt, og lett å bygge seg opp.

Da vi er klar over at grief-potensialet er gigantisk (mildt sagt) vil alle som etablerer seg mer eller mindre fast på serveren få utdelt MFFS/Forcefield-systemer gratis for å beskytte basene sine. Det er i essens helt opp til deg HVOR godt du beskytter den og om du husker å slå på forcefieldet, men det kan by på en litt morsom utfordring å ikke bare bygge fabrikken men også holde den grief-fri.

Vi bruker Big Dig modpacken - last ned på http://www.technicpack.net/ og velg "Download Launcher" for å laste den ned.

Server-addresse: minecraft.desu.no

Voice chat: mumble.desu.no (bare å snakke i vei) - last ned på http://mumble.sourceforge.net/

Det er uvist hvor lenge den er oppe, hvis vi banner deg fra serveren banner vi deg også fra forumet og lykke til!

(ps. serveren er ett testprosjekt, så regn med at ting brekker heftig, at ting blir ødelagt og at .. vel.. ting går til helvete )

OBS: for å koble til
    Før dere launcher spillet så trykker dere på tannhjulet vet siden av Big Dig-logoen og velg "always use latest build" og SÅ kobler du på, slik får du kommet på serveren

Serveroppdateringer
    * Kjører nå en ganske beta versjon 3.13 i håp om at dette fikser instakill MFFS-skjoldbuggen, soulshardbuggen og logistics pipe buggen. Vi lar denne gå til i morgen kveld for å se om noe katastrofalt skjer.
    * Har fjernet soul shards, da den bugget og drepte all spawning av mobs på overworld.

Default Re: Minecraft - Technical Mods (Big Dig)

Vi tar ned serveren litt for å dille rundt med versjon 3.13 av Big Dig (som er beta) for å se om det får orden på bugsene i Logisitic pipes og Soul Shards. brb :>

For de som vil fortsette å spille og teste, før dere launcher spillet så trykker dere på tannhjulet vet siden av Big Dig-logoen og velg "always use latest build" og SÅ kobler du på, slik får du kommet på test-serveren.

Standard Medlem dramensboy's Avatar

kan du stille severen til bake for det er lit for mane bugs i betan som får spille mit til å krese. eler jeg må i alefal state det opp på nyt

Jeg skal se på server-oppsettet. Bugs er plagsomme, men har ikke tid før i morgen. Sadly. >_>

jeg hvil bare si at fors fild bøgen slo til igjen så nå. så nå har jeg mistet en ful poversut med fult kratfelt. å fly egenskaper. å siden betan har en bøg som jør at jeg ikke kan bruke tinkerin taibolet så får jeg ikke lag meg en ny en. å en stilig sitenøkel

kan hvi vere så snil å byte til FTB eter vert eler en anen mod pak som har torn crat. for jeg vil spille det med dere ?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)