User Tag List

Results 1 to 5 of 5

Thread: Min første utfordring: Lage cosplayet til min OC Pokemon trener

Standard Medlem JannPass's Avatar

Default Min første utfordring: Lage cosplayet til min OC Pokemon trener

Heia
    Je begynte å tegne meg selv som en pokemon trener for en liten stund siden. Brukte mer enn 10 timer på den ._. Som var da et herk xD Var veldig inn i pokemon den tiden, ekstra mye
    Je designet klærne og slik selv, though noen av dere synes kanskje klærne ligner på de som en pokemon ranger har. Dekk sku ha sett ansiktsutrykket mitt da je oppdaget det ._. ble nesten skuffet over meg selv... men uansett så vil je si at je ITTE har hermet etter pokemon ranger klærne... du kan tro meg eller itte, er opp til deg, men så lenge je veit det selv, så er det bra nok for meg ^^ Så je viste jo at je sku på desucon i år, og skar dit neste år også, eller prøve ihvertfall Også hadde je alerede kostyme i år, og desuten hadde je itte rukket å bli ferdig med dette pokemon trainer kostymet til desucon uansett :s MEN har tenkt tel å begynne så smått på å lage dette Her er et bilde av tegningen min:
    Spoiler Spoiler:

Om dere itte klarer å se bilde, så er dette en link til bilde på deviantarten min: http://starsmoonwolf-lover.deviantar...SHED-368399813

Je har tenkt å kjøpe en bukse, vanlig svart bukse som ligner litt på den på bildet. Så har je tenkt tel å sy på flammen og de gule og hvite stripene.
    Dere kan itte se det på tegningen, men på høyre buksebein så er det en netting der pokeballene er festet. Hvordan je har tenkt med at det skar gå ann, har je itte tenkt så mye på enda men får se hå je finner på Pokeballene SKAR vara festet på en nettingdings xD Om je får det til da
    Når det kjem til jakken, så har je tenkt til å enten, kjøpe en jakke som ligner, eller lage jakken helt fra bånden av. De merkene/symbolene på hanskene og jakken er selvlaget også. Skar prøve så godt je kan å sy på de også
    Nå er itte je så flink tel å sy eller no slikt i det hele tatt, men skar få hjelp av min mor slik at vi kan lage den sammen Men da kan je bare lage den mens je er hos dem, for je bor på vestlandet og familien min på østlandet x3
    Je kjem tel å oppdatere om hvor langt je har kommet, hå je kjøper og slik, men veit itte helt hvor mye tid je bruker på den akk nå for tidene. Er jo snart desucon, og etter det skar je til østlandet for å besøke familien + dra på ferie i 3 uker der je besøker, Sverige, Danmark, Tyskland, Nederland, Belgia, England og Scotland

Je har alltid hatt lyst tel å lage et cosplay, men har aldri startet på grunn av at je veit je itte klarer å sy så bra og slik... tålmodighet derimat har je masse av ^^
    Last edited by JannPass; 9th June 2013 at 20:05.

Standard Medlem gullfisk's Avatar

Default Re: Min første utfordring: Lage cosplayet til min OC Pokemon trener

Høres jo gøy ut. Du kommer sikkert til å bruke litt tid, siden du ikke er så flink til å sy... Men med innsats (og litt penger ) burde du få det til!

Her er bildet ditt, i svaret mitt:
    Spoiler Spoiler:

Det du skriver er [spoiler ][IMG] Legg til url'en din her [/IMG][/spoiler] (Uten mellomrom i spoiler-boksen.)
    Url'en må slutte med .jpg eller lignende. Du kan ofte høyre-klikke på bilder (på internett), velge "open image in new tab", og kopiere DEN url'en. Det viktige er at linken slutter med .jpg eller noe annet som har med bilder å gjøre (eller gif'er, burde gå).
    Last edited by gullfisk; 9th June 2013 at 13:30.

Quote Originally Posted by gullfisk View Post
    Høres jo gøy ut. Du kommer sikkert til å bruke litt tid, siden du ikke er så flink til å sy... Men med innsats (og litt penger ) burde du få det til!

Her er bildet ditt, i svaret mitt:
    Spoiler Spoiler:

Det du skriver er [spoiler ][IMG] Legg til url'en din her [/IMG][/spoiler] (Uten mellomrom i spoiler-boksen.)
    Url'en må slutte med .jpg eller lignende. Du kan ofte høyre-klikke på bilder (på internett), velge "open image in new tab", og kopiere DEN url'en. Det viktige er at linken slutter med .jpg eller noe annet som har med bilder å gjøre (eller gif'er, burde gå).
    Mhm Tar nok litt tid ja :s ja er det som er målet
    Ah tusen takk for hjelpen! ^^

Om du vil ha hjelp til jakken er det bare å sende en PM Driver å syr kostymer til folk, så kan evt lage sy-mønsteret til deg hvor alt du trenger å gjøre er å klippe opp delene og sy de sammen Hvor på vestlanded bor foresten? (bergenser her ^^

Quote Originally Posted by Formicidae View Post
    Om du vil ha hjelp til jakken er det bare å sende en PM Driver å syr kostymer til folk, så kan evt lage sy-mønsteret til deg hvor alt du trenger å gjøre er å klippe opp delene og sy de sammen Hvor på vestlanded bor foresten? (bergenser her ^^
    Tusen takk for tilbudet ^.^ Je bor nå i Åkrehamn, men har planer om å flytte tel Haugesund i August-September

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)