User Tag List

Results 1 to 1 of 1

Thread: Batman: arkham origins

God i Tekken Dosu-kun's Avatar

Default Batman: arkham origins

sjekket nylig ut traileren til spillet, og jeg gleder meg skikkelig. Likte veldig godt arkham asylum og arkham city, og som den store "batman villain" fan'en jeg er, så kommer det til å bli enda kulere og mer "boss-fight" action med litt mer som skjer i dette spillet. Dead-shot (arkham city side-quest) er nå en av mester-kriminell - Black mask (på høyre siden når du blir fengslet i starten på arkham city, han "slåss" mot 3-4 vakter) sine hyrede leiemordere, sammen med Deathstroke (DC fansen sin favoritt bounty-hunter), Joker er med nok en gang (vi vil savne deg som Joker, Mark Hammil), Bane er med, samt the penguin og kanskje vi endelig får ha en encounter med Alberto Falcone, og en ikke så altfor kjent karakter som går ved navn "Anarky". Og siden dette tar plass på selveste "christmas eve", så skal vi ikke se helt bortifra at Calendar Man eller Holiday Killer kanskje får en rolle i spillet (større enn å sitte i fengsel, for så å forsvinne om du møter opp på alle høytidsdagene i arkham city CALENDARMAN! )

dette er da som tittelen avslører, lenge før arkham asylum og city tok plass, og da kan vi nok forvente en ikke så altfor "experienced" batman, og kanskje litt mindre bruk av items om ikke mer krunglete og mindre "refined". Det kommer også til å bli mye mer fokus på "detective work", hvor du faktisk får litt mer å gruble på enn å gå fra et sted til et annet kun fordi en pil eller noe annet viser deg veien. dette gir forhåpentligvis en litt mer "L.A. Noire" følelse (fantastisk spill), bare ikke like detaljert. Man skal også ha tilgang til bat-cave'en, samt "the bat-wing", men brukes kun som fast-travel mekanikk, og man kan ikke styre flyet selv, men forhåpentligvis så betyr det at spill-verdenen er enda større enn de forgje.

Personlig elsker jeg DC spill, og jeg skal ærlig si at jeg ikke er no stor fan av Batman, men man kan umulig IKKE like han, spessielt når man spiller han. med sitt arsenal av forskjellig våpen, de fancy akrobatiske angrepene og bevegelsene (snakker om akrobatikk, Robin er ikke med. dette er før han møtte robin og fikk Alfred (som også er mer med i spillet, og spiller en stor rolle i plottet har jeg hørt) til å sy en stram rød og gul drakt til han (eller hvilke farge det er, jeg er fargeblind).

Siden det kommer ut i oktober, så ser jeg fram til enda flere overraskelser med kanskje enda flere kjeltringer som fortjener en debut i spill-serien (såklart bør de spare noen til oppfølgeren til arkham City)
    Spoiler Spoiler: Hidden secret i arkham city

Du kan også få Deathstroke som en spillbar karakter på challenge missions om du forhåndsbestiller spillet, og da får du med 2 additional outfits tror jeg det var.

Last edited by Dosu-kun; 3rd June 2013 at 02:03.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)