User Tag List

Results 1 to 18 of 18

Thread: Heiheihei! :D

Standard Medlem Llama_Guy's Avatar

Default Heiheihei! :D

Hei på dere! Hadde tydeligvis en gammel konto men har ikke så vidt jeg vet brukt den noe særlig, so introduction it is!

Navnet er Espen, en 20 år gammel bergenser (som fortsatt tror han er 17, heheh), akkurat runda folkehøyskole (kreativ skriving) og skal i gang med fysikk på UiB til høsten. Er en livsglad og lidenskapelig person (se for deg genki girl-animestereotypen, bare gutt), og er sjeleglad i gaming, anime, turgåing, reiser, filosofi og natur (på en slik måte at mitt forhold til de seks kan best beskrives med "ååååååååh!! *hoppe opp og ned*"). Har ambisjoner om å bli verdenskjent vitenskapsforkynner og også en vellykket forfatter. Er for så vidt egentlig sjeleglad i mye mer, fra tall og vitenskap til det meste som finnes av idrett. Er glad i å lære språk, liker å utfolde meg kreativt og prøver å lære meg tegning. Trener regelmessig og er glad i å holde kroppen i form på tross av/på grunn av alle mine stillesittende aktiviteter. Er en forholdsvis sosial person, og er alltids på utkikk etter nye venner, om du er kvinne eller mann, ung eller gammel, blir jeg glad for en god samtale og en mulighet til å dele en interesse.

Har så vidt vært borti cosplay, men har ikke blitt så mye tid og penger til overs - har derimot store planer om å frotsette med det når jeg får mulighet (men pga. tidsaspektet blir det nok mest kjøpecosplay, heheh). er også glad i å anmelde animeserier, og holder en for øyeblikket ikke så aktiv konto på Myanimelist, under navnet TheLlama, og er en av sidens mer profilerte anmeldere. Har til alle mine veners (og kanskje deres) store misunnelse vært i Japan en gang allerede, og det blir nok flere turer i nær fremtid : D

Skal desverre ikke på Desu i år, da familien skal til Danmark, en tradisjon jeg aldri kunne vært foruten, men prøver ellers å komme meg på Desu årlig, enten for å cosplaye eller for å ta bilder - ja, jeg liker godt å ta mye bilder også, det finnes knapt den interesse jeg ikke har.

Så, ja. Hvis du bare vil si hei eller slå av en vennlig prat er jeg åpen for alle, bare å sende en privatmelding : )

Standard Medlem Katsura's Avatar

Default Re: Heiheihei! :D

Velkommen til forumet! Kreativ skriving sier du? På Buskerud Folkehøgskole?
    Eller var det et annet sted i landet?

Håper du får en finfin tid her inne og møter masse likesinnede (og vi alle er mentalt 17 eller yngre~)

Standard Medlem gullfisk's Avatar

Quote Originally Posted by Katsura View Post

Håper du får en finfin tid her inne og møter masse likesinnede (og vi alle er mentalt 17 eller yngre~)
    Tror nok at det kanskje er i Bergen, med tanke på at han bor i Bergen...

Men uansett; håper du har det gøy her, og vi kommer nok aldri til å være mentalt voksne... (I hvert fall ikke i overskuelig fremtid.)

Standard Medlem Hubris's Avatar

Velkommen til forumet!

Standard Medlem Xarien's Avatar

Velkommen tilbake

heii jeg skal også gå fysikk til høsten :o
    i oslo da men

Nei, på Danvik. Var for så vidt litt skuffende (skolen er ikke så awesome som det gjerne sies, men ikke gale heller, daa).Ligger i Drammen. Kom tilbake rett før 17. mai og har laaaang og deilig ferie nå

Quote Originally Posted by gullfisk View Post
    Tror nok at det kanskje er i Bergen, med tanke på at han bor i Bergen...

Men uansett; håper du har det gøy her, og vi kommer nok aldri til å være mentalt voksne... (I hvert fall ikke i overskuelig fremtid.)
    Heheh, ikke sant. Har iallefall ingen planer om å bli voksen i overskuelig fremtid

Quote Originally Posted by Villsaus View Post
    heii jeg skal også gå fysikk til høsten :o
    i oslo da men
    ooh, spennende. Har du noen planer for hva type fysikk du vil fordype deg mest i?

Quote Originally Posted by Xarien View Post
    Velkommen tilbake
    Takktakk : D *spiser pocky*
    Last edited by Llama_Guy; 31st May 2013 at 18:11.

Standard Medlem Milla's Avatar

Hallo Llama_Guy Håper du møter mange spennende folk som deler din interesse her.

Standard Medlem Katsura's Avatar

Quote Originally Posted by Llama_Guy View Post
    Katsura: Nei, på Danvik. Var for så vidt litt skuffende (skolen er ikke så awesome som det gjerne sies, men ikke gale heller, daa).Ligger i Drammen. Kom tilbake rett før 17. mai og har laaaang og deilig ferie nå
    Åja, for så vidt jeg husker så hette den linja Forfatterlinja eller noe sånt, mens den på Buskerud FHS heter faktisk Kreativ Skriving og da jeg søkte/gikk der så var det den eneste linja som hette det xD Men har hørt mye bra om den linja du gikk også og at det faktisk var vanskelig å komme inn der
    Ferien etter FHS blir for lang for min smak, 3 måneder ble litt i overkant mye (men morsomste er at sommerferien min starta i forigårs, så har ganske lang sommerfeire igjen i år, haha )

Åja, for så vidt jeg husker så hette den linja Forfatterlinja eller noe sånt, mens den på Buskerud FHS heter faktisk Kreativ Skriving og da jeg søkte/gikk der så var det den eneste linja som hette det xD Men har hørt mye bra om den linja du gikk også og at det faktisk var vanskelig å komme inn der
    Ferien etter FHS blir for lang for min smak, 3 måneder ble litt i overkant mye (men morsomste er at sommerferien min starta i forigårs, så har ganske lang sommerfeire igjen i år, haha )
    Kaller det kreativ skriving, men jo, heter for så vidt Forfatterstudiet. Bestod av masse små skriveoppgaver og kanskje en liten smule faktisk opplæring i skriveteknikk Den er vanskelig å komme seg inn på har jeg og hørt. Mange søkere, og liten klasse (i år var vi 22 stykk, og det er visstnok en ganske stor klasse)

Har lite i mot lang ferie, mye tid til å trene og game og skrive og se på anime : P OG ellers nyte livet. Spesielt når vi har så fin forsommer som i år!

Standard Medlem gullfisk's Avatar

Fin sommer?? Altfor varmt!

Standard Medlem JannPass's Avatar

Velkommen til forumet!
    Kreativ skriving? Nice Je skriver dikt til vanlig og historier, though klarer aldri å bli ferdig med en historie med mindre det er en skolestil
    Håper du klarer å bli det du vil

MvH Jannicke(Jann)

ooh, spennende. Har du noen planer for hva type fysikk du vil fordype deg mest i?
    er ganske gira på astrofysikk atm. eller relativitetsteori og sånt

Quote Originally Posted by gullfisk View Post
    Fin sommer?? Altfor varmt!
    Nææh, på ingen måte!

Quote Originally Posted by JannPass View Post
    Velkommen til forumet!
    Kreativ skriving? Nice Je skriver dikt til vanlig og historier, though klarer aldri å bli ferdig med en historie med mindre det er en skolestil
    Håper du klarer å bli det du vil

MvH Jannicke(Jann)
    Heheh, det er vanlig det. Forfatting krever massevis av pågangsmot 8D

er ganske gira på astrofysikk atm. eller relativitetsteori og sånt
    Ooh, spennende! Går selv for kvantefysikk tror jeg, men er også veldig glad i astrofysikk. Litt av begge funker jo

Standard Medlem Kroenen's Avatar

Velkommen på forumet!
    Si ifra om det skulle være noe du lurer på!

Ooh, spennende! Går selv for kvantefysikk tror jeg, men er også veldig glad i astrofysikk. Litt av begge funker jo
    nice, det er jo awesome det og

Standard Medlem Mr.Mag's Avatar

Welcome!

nice, det er jo awesome det og
    Ja, veldig gøy! Og veldig komplisert : P

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)