User Tag List

Results 1 to 12 of 12

Thread: Mjau o.o

Standard Medlem

Default Mjau o.o

HEY! Jeg har tenkt meg til Desucon 8 i år, skal altså reise ganske langt bare for å møte andre som har like interesser som meg! Så håper virkelig på å møte noen.. Jeg er fryktelig sjenert men nøler IKKE med å gi deg en klem. (ikke om du spørr i alle fall..) Uuuansett, så liker jeg både animé, manga og japansk mat. Eller all mat da, men kan vel ikke si det, kan jeg vel? Og der sa jeg det o.o uhm, jeg liker dyyr =^.^= uh ja, så spørr meg gjerne om det er noe du vil vite! Jeg har ikke vert på Desucon før forresten, så er ganske ny til hele greia. Jeg har tenkt å kanskje cosplaye som Taiga Aisaka fra Toradora!^^ Jah, mjaumjaumjau..

Standard Medlem Katsura's Avatar

Default Re: Mjau o.o

Velkommen på forumet!
    Synd jeg ikke skal på Desucon i år, digger Toradora og sett deg som Taiga hadde vært superkult :] Husk å skaff deg billetter i tide though! (ikke gjør som meg og vent til Desucon dagen for å skaffe seg en-dags-billett som aldri ble lagt ut for salg og endte opp med å dra hjem igjen etter noen timer i kø :< )
    Så, hva slags dyr liker du best? Jeg er mer en hundeperson jeg da ^^

Anyways, ha det morro på Desucon, her på forumet og håper du blir kjent med tonnevis av kule folk på begge stedene~

Standard Medlem

hayhayhay, bare å møttes... skal på desu for første gang med 2-4andre (håper jeg)
    skal cosplaye hidan fra naruto (((:

Standard Medlem JannPass's Avatar

Velkommen til forumet!
    Nice! Je skar sjå etter deg på Desucon! :] Håper du får en fin tid her, og på desucon! ^^
    Je skar kle meg ut som Kiba Inuzuka fra Naruto. Je lik også dyr hvilket dyr liker du best? True je lik best Ulv/hund

Standard Medlem Konata-screaming-fangirl's Avatar

Velkommen til forumet lille lama
    WAAii DESUCON håper du koser deg masse masse der!
    skal se etter deg

Standard Medlem Milla's Avatar

Velkommen Håper du får det moro på forumet og Desucon 8 Wiiiiiiiiiiiii!!!

Standard Medlem gullfisk's Avatar

Velkommen. Du kommer nok til å møte noen med lik interesse på Desucon :p. Reiser også fra vestlandet; 8 timer med tog! (Eller mer, siden det antageligvis blir forsinket...) >.>
    Høres ikke så veldig sjenert ut hvis du klemmer fremmede... xD (Men man har vel forskjellige intimgrenser uansett.)

Standard Medlem

Jaah, jeg gleder meg kjempemye! hahah, synd du måtte hjem etter å ha ventet så lenge p.q jeg liker jo tiger, katt, ulv oooog LAMA, woah, lamaer er fantastiske jo!! x3 <3 og joda, det håper jo selfølgelig jeg og (og tror at det skjer også.) ^^

Ooouh, Hidan! han er jo AWESOME.. woah, superkult! xD

Taakktakk!^^
    oouh, jeg må lete etter Kiba, jeg da. Jeg liker jo katt, tiger, ULV og selfølgelig LAMAAAAA! <3 xD

tror nok jeg møter en del folk jaa Cx oisann da, tar sikkert buss, jeg p.q
    Jeg klemmer folk som ser ut som om de ikke hater meg, men sjeldent de som er fullstendig fremmede. kan jo være farlig det jo o.o men jaa, er vel mer når det gjelder snakking jeg er sjenert xD
    Last edited by Heika-sama; 5th April 2013 at 13:18. Reason: Slo sammen innlegg.

Standard Medlem JannPass's Avatar

Nice Je lik ulv, tiger og hunder men også katt, men lik katt mindre enn hund. Har en katt Je drar fra vestlandet til desucon x3 Må ta båt tel Stavanger for så å ta tog derfra til Oslo.

Standard Medlem gullfisk's Avatar

Det tar også ganske lang tid med buss, kanskje lengre enn med tog. Men det spørs jo hvilken by du bor i; hvis det er langt til en togstasjon er jo det et problem. Og det er kanskje billigere med buss, har ikke sammenlignet prisene. Men vi får vel alle gjøre det vi må for å komme til Oslo. xD

Standard Medlem

Jeg tar selv tog fra stavanger til Oslo flere ganger hvert år og det tar mellom 7-8 timer i gjennomsnitt, Busser derimot kan variere etter hvordan veiene er og hvilken rute du kjører men det lengste jeg har opplevd er 11 timer (dette var med relativt lange stopp) men om du kommerr på en buss som kjører via sørlandet og ikke tar noe særlig pauser så kan det ta så lite som 9 timer (Tog er definetift bedre men buss får deg ihvertfall fram til destinasjonen )

Community Manager kakashi-san's Avatar

Velkommen skal du være ^-^ Les reglene, kos deg og aller mest: ha det gøy

Jeg skal kanskje på Desucon i år, men har ikke bestemt meg helt enda. Har vært med siden Desucon 3, så jeg kan si at det er et fantastisk miljø der, så det er ikke noe å være redd for Ellers, er det noe du lurer på angående forumet, er det bare å spørre oss andre brukere her (men aller helst mod/admin om det er noe kjempeviktig)

Her, ta en pocky

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread