User Tag List

Results 1 to 15 of 15

Thread: Harlem Shake Desucon:Fantasy / Desucon 8?

Standard Medlem Kroenen's Avatar

Default Harlem Shake Desucon:Fantasy / Desucon 8?

Hei!

Har sitti å sett masse kule Harlem Shake filmer på Youtube de siste dagene og har tenkt, hvor kult er det ikke om vi gjør det på Desucon event engang ?
    Filme en stor gjeng som gjør det sammen? Både de med kostymer og de uten er velkommen til å bli med.

Hva syns folk om det?

- Kroenen

Sensei's chewtoy #1 Marshmellow's Avatar

Default Re: Harlem Shake Desucon:Fantasy / Desucon 8?

å herregud nei

Aner en del negativ energi her, Marshmellow? Ikke så keen på funny stuff?

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Quote Originally Posted by Kroenen View Post
    Aner en del negativ energi her, Marshmellow? Ikke så keen på funny stuff?
    Det er trademarket hans, mye av tiden.

KLØFTA Takashi's Avatar

Nå tror jeg ikke at jeg får kommet på Desu8 uansett, men hadde jeg gjort det hadde jeg ikke vært spesielt gira på å gjøre det der. Har aldri vært noen stor fan av Harlem Shake, men har sett de fleste, og føler ALT er gjort... Det er liksom... Jo større folkemengde man får putta inn i den andre halvparten av sangen, jo teitere blir det, synes jeg.
    DETTE er den jeg synes er MINST dårlig, liksom, og det sier litt. http://www.youtube.com/watch?v=DA8okDy0PO0

Skal for all del ikke ødelegge og nekte folk å gjøre det dersom mange har lyst, men personlig hadde jeg vært VELDIG lite gira. x3

Community Manager
    Fridator of many talents.
    Fridator's Avatar

Spørs om Harlem Shake er helt i vinden når Desucon: Fantasy eller Desucon 8 avholdes, men folk er ofte glad i å bli med på videoer av den typen om en annen sang har blitt populær innen da. På Desucon: Cosplay i 2012 var det flere hundre som deltok på en noe usynkon Gangnam Style, så viljen er der om noen har en god idé.

Om Harlem Shake ikke er aktuell på neste con har man alltids Caramelldansen, den er enda populær blant con-besøkende.

Dette var bare en ide som traff meg i hodet, tenkte at mange kanskje ender med å gjøre denne uten at det blir planlagt også, så hvis den uplanlagt dukker opp på Desu8 eller Fantasy så får jeg selv se ann..

@ Sensei: Okay, notert, hehe ( no offence Marshmellow)

@ Takashi: Kjipt at du ikke får kommet på Desu8 sånn generelt sett også da.. Og skjønner dette med Harlem ikke frister heller etter hva du syns er moro og ikke..i respect that, og til den som du linket til, den var rett og slett ikke noe moro i det heletatt, så 1000 poeng der.

@ Fridator: Ja, lettere å gjøre det med en klassiker som Caramelldansen eller Gangnam Style.. Og ja, har sett det ehrmm.. VELDIG usynkro GangnamStylen... Men det er jo bare moro for deltagerne da Tenkte siden jeg er cosplaying en DJ, så derfor tenkte jeg at vi kunne spilt av en kul sang ov EVT filmet det. Men det får tiden vise og hva som er "inn" bestemme

Sensei/Fridator/andre admins, tråden kan sikkert slettes

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Hvorfor det? Om det skulle være interesse for det, så er det jo her brukerne må poste det. Bare fordi de 4 som har postet til nå ikke er gira kan det jo allikevel være at flertallet av de 10000 andre medlemmene er det.

Personlig så syntes jeg det kunne vært morsomt jeg, selv om jeg ikke er noe megafan av Harlmen shake i seg selv. Å si at det er utdatert, men så trekke opp Gangnam Style eller tom Caramell Dansen er liksom litt... For de er ikke utdatert? Jeg vet Caramell er blitt en udødelig klassiker, men syntes kanskje ikke Gangnam er helt der enda. Men det er jo selvfølgelig min helt egne mening.
    Men en grunn for å faktisk HA Harlem Shake er jo at folk søker på dette på youtube, og da vil de jo kanskje finne Desucon sin. Gratis reklame for Deuscon. Og er det noe Desucon alltid trenger, så er det reklame! Så hvorfor ikke? Det kan jo kanskje faktisk pirre interessen til noen som ikke vent om connet fra før : ) Men det er mine two cents. Takk for meg 8D

Edit: Og de som ikke ønsker å være med, kunne jo bare lekt et annet sted imens? Det tar vel forhåpentligvis ikke så lang tid ^^

Quote Originally Posted by Sensei View Post
    Hvorfor det? Om det skulle være interesse for det, så er det jo her brukerne må poste det. Bare fordi de 4 som har postet til nå ikke er gira kan det jo allikevel være at flertallet av de 10000 andre medlemmene er det.

@Sensei: You got a point there

@Jawsum: ja, det er jo veldig god reklame for Desucon og folk som søker etter Harlem Shake greia på Youtube vil da skrense borti videoen og hvis dem da er f.eks norske så kommer kanskje de på Desu8 f.eks Vi får se da vettu

Community Manager
    Fridator of many talents.
    Fridator's Avatar

@Jawsum; Nå foreslo jeg ikke å spille inn Gangnam Style på nytt, jeg har aldri sagt at den er en klassiker. Eksempelet var mer for å vise at interessen er der dersom sangen er "riktig" på tidspunktet man skal lage video. Caramelldansen blir enda tatt godt imot hver gang den spilles på con, men det er en stund siden sist den ble laget video av (tror det var en spontan-caramelldansen i foajéen på Desucon 6?).

@Kroenen; Du kan forøvrig sende inn forslag om Harlem Shake eller tilsvarende på Uservoicen til Desucon: Fantasy.

er jeg den eneste som syns det høres dritmorsomt ut?

Nope, du er ikke den eneste, men det er det at mange fremdeles tenker at den er kanskje litt brukt opp, men vi får se. Hvis folk er gira, så lager vi en
    Så hvis du er gira, så må du gjerne bli med Trenger jo isåfall en del folk til å ha litt styring når vi gjennomfører dette, så det ikke blir no usynkroniserte greier

er ikke sikkert jeg skal bli med på desu tho, jeg er svært fattig.

Quote Originally Posted by Villsaus View Post
    er ikke sikkert jeg skal bli med på desu tho, jeg er svært fattig.
    Kjedeligt at du er fattig, det er det flere som er ( blir det imorgen da jeg solgte MacbookProen min for å ha råd til kostymet mitt )

Men håper du får kommet da, at du får råd til å ta turen

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)