User Tag List

Results 1 to 4 of 4

Thread: Hallo alle sammen!

Standard Medlem Kroenen's Avatar

Default Hallo alle sammen!

Hei! Etter å nettopp registrert meg her nå, så kan jeg lige så godt fortelle om meg, bare man finner ut av hva man kan si

Jeg heter Henrik og har drevet en del med cosplaying, var før med i Nordic Garrison ( Star Wars organisasjon for oss som var gira på The Dark Side).
    Men er ferdig med Star Wars enn så lenge og har en stund vært opptatt av andre sci-fi og fantasy karakterer i cosplay retningen.
    Som "brukernavnet" mitt tilsvarer så er det en Carl Rupert Kroenen, kjent som en relativt grei badguy i Hellboy, som er min "main" for øyeblikket på vei ifra Canada om lit, og ellers så har jeg en Daft Punk costume også på vent her hjemme i Norge

Intressert i å bli kjent med flere som har felles cosplay intresser og slikt her på forumet

-Kroenen

Standard Medlem JannPass's Avatar

Default Re: Hallo alle sammen!

Hellu
    Velkommen til siden Henrik!! ^^
    Je har itte drevet så mye med cosplay egentlig :S Og deltok først på Desucon i fjor, men je synes at det er morsomt å kle seg ut som karakterer ^^
    Though je lager itte mine egne kostymer ._. som er et minus :S Je pleier å kjøpe, og om det itte er noe je er fornøyd med, så pleier je å fikse det selv
    Je er itte så god til å sy og slik xD Og om je sku prøve, hadde je feilet ett par ganger og måtte hatt kjøpt mer sstoff++ som hadde blitt dyrere. Det er egentlig grunnen tel at je itte lager seg på grunn av pengene. Je har cosplayet Yuna fra Final Fantasy i fjor på Desucon 7, og i år skar je cosplaye Kiba Inuzuka fra animeen Naruto. Har slik utkledningsdag på skuurn for russen og temaet passet jo perfekt i går! Så da kledde je meg ut som Kiba though hadde itte all utstyret da :S men det skar je fikse tel desucon
    Okei, nok om det xD
    Ønsker deg fortsatt velkommen og håper at du vil trives her ^^

Sensei's chewtoy #1 Marshmellow's Avatar

Velkommen!
    Har du noen bilder av tidligere kostymer?
    Last edited by Marshmellow; 15th March 2013 at 13:29.

Standard Medlem Kroenen's Avatar

Takk for velkomsthilsner!
    Ja, jeg skal grave litt i arkivet og se hva slags bilder jeg får tak i..

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)