User Tag List

Results 1 to 2 of 2

Thread: Mad Father, Indie Horror-RPG spill

Standard Medlem Katsura's Avatar

Default Mad Father, Indie Horror-RPG spill

I går kveld snublet jeg over et spill som vekket min interesse. Det er et Indie Horror-RPG spill som faktisk er ganske skummelt til Indie spill å være.
    Spillet er laget i Japan, av en som kaller seg for Sen.

Mad Father

Mad Father stars a young girl, named Aya, who is the daughter of a scientist and a beautiful woman who sadly passed away. Aya tries to look at the bright side of life, and is well-cared for by her dad, and loves him so. However, she is aware her dad, a scientist, is involved in some dark experiments. One night a curse befalls their home, bringing back to life the corpses of the people Aya's father had experimented on. Realizing his life is in danger, Aya goes out to rescue him. A journey with a strange but interesting cast of characters follows.
    (Hentet fra http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=509270)
    Spillet går ut på å styre Aya, som prøver å redde faren. Hun må manøvrere seg mellom zombier, beist og ting som vandrer omkring i huset og kjelleren, mens hun forsøker å løse problemer på veien. Man skvetter en del av spillet, så man kan spille det selvom man er lettskremt (som meg). Det ligger også en historie bak det hele, hvor man har mulighet til å påvirke fremtiden og slutten på spillet med spillestilen og valgene man tar. Jeg for min del satt som klistra til skjermen hele tiden og ga meg ikke før hele spillet var igjennom. Dette er også et spill man kan spille om igjen for å få forskjellige endings.

Spillet er gratis og kan lastes ned her: http://vgboy.dabomstew.com/other/madfather.htm
    På samme side ligger hints og walkthrough dersom man skulle trenge det (greit å ha innimellom for å få et knuff i riktig retning)

Dette er det andre spillet laget av Sen, hvor det første skal jeg gi meg i kast med i dag (Misao heter det og kan lastes ned her: http://vgboy.dabomstew.com/other/misao.htm )

Noen som har prøvd Mad Father og/eller har noen formeninger om det? :] Jeg for min del likte det veldig godt!

Standard Medlem spøkelset's Avatar

Default Re: Mad Father, Indie Horror-RPG spill

Jeg er også lettskremt, men dette ser bra ut! Skal prøve snart. Takk for tipset!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)