User Tag List

Results 1 to 9 of 9

Thread: Her er jeg.

Standard Medlem spøkelset's Avatar

Default Her er jeg.

Hei alle sammen. Først må jeg si at jeg ikke er norsk, jeg er brasiliansk. Jeg håper at det ikke er noe problem... Jeg heter Maria og jeg har vært i Norge i 11 måneder. Unnskyld meg for norsken min, jeg har mye å lære ennå. Jeg liker musikk, men bare litt japansk/koreansk musikk. Likevel liker jeg anime, selv om jeg ikke ser på den så ofte, fordi jeg er veldig lat og gir alltid opp. Samme ting skjer med manga, bøker osv. HAHA. Favorite animer er Zero No Tsukaima og Rurouni Kenshin.

Jeg håper å bli kjent med noen her, da kan jeg pratisere norsk, og så snakke om ting som jeg liker.

Default Re: Her er jeg.

Til å ha vært her i 11 måneder syntes jeg du har fantastisk norsk jeg! : D Velkommen skal du være og jeg håper du vil trives ^_^

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Absolutt godkjent norsk det der! Velkommen hit!

Standard Medlem Nayro's Avatar

Velkommen ^^

Standard Medlem

velkommen! jeg er heller ikke norsk morsmålsbrukere, men når man leser og snakker nok norsk, så blir det bedre og bedre!
    Last edited by Sensei; 27th February 2013 at 16:08. Reason: snikreklame fjernet.

Standard Medlem Katsura's Avatar

For å være ærlig kan man ikke se det spor av at du ikke er fra Norge i teksten din, du er veldig god allerede ^^ Har sett og hørt andre bo her dobbelt, trippelt og mange ganger så lenge som deg her og ikke snakke/skrive så bra norsk!
    Du er unasett velkommen her på forumet Og du finner alltids masse hyggelige, koselige (og kanskje noen litt rare) folk her inne, alt for enhver smak haha

Sensei's chewtoy #1 Marshmellow's Avatar

ser spor, men det er få.
    Velkommen.

Standard Medlem Kroenen's Avatar

Velkommen hit! Jeg skumleste fort igjennom og så ikke det at det sto at du er brasiliansk. For meg så var det at jeg leste bare perfekt norsk gramatikk, så du kan lett puste ut og trenger ikke å tenke på at det skulle være no feil der altså! Så velkommen på forumet, rop ut i de forskjellige threadsene om det er noe du lurer på, også kan du jo spørre de administratorene eller andre medlemmer om det er noe du lurer på!

Sånn som Katsura sier: Vi er mange hyggelige og koselige, men også rare personer her inne, men en ting er sikkert: Alle er veldig snille og vennlige!!

Standard Medlem JannPass's Avatar

Velkommen! ^w^
    Jeg synes du har en veldig forståelsesfull norsk jeg o.o også har du bare vært her i 11 måneder! wow o.o
    Men om du skriver feil og sllik så går det sikkert bra ^^

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)