User Tag List

Results 1 to 6 of 6

Thread: Hva er det som foregår?!

Standard Medlem Kim's Avatar

Default Hva er det som foregår?!

Jeg ville bare poste noe som satt meg litt ut! Selv om jeg de siste årene har lagt merke til at de som styrer her i landet er noen slue mennesker, ble jeg alikevel sjokkert når jeg leste dette (burde vel egentlig ikke bli det men):

Det her er jo helt ute i ville veier. Skal den dama der få lov til å gjøre så og si akkurat hva hu føler for, også slepper hu så billig unna?! Ikke minst kan dama få jobb som politi igjen...
    Hadde vært interesant å få se noen andre helt utrolige eksempler på hvor ødelagt systemet i denne verden er, og meninger rundt dette.

Standard Medlem Madde's Avatar

Default Re: Hva er det som foregår?!

Selv om man har en slik jobb, burde ikke de få slippe unna sånn. De har like mye feil ved det som en "normal" person.

Standard Medlem Norse's Avatar

Er jeg den eneste som ikke tar veldig tungt på at hun oppbevarte våpen ulovlig og var rusmisbruker(bla bruk av hasj en gang i ny og ne regnes som missbruk)? Det eneste jeg egentlig har ett problem med var fyllekjøringa...

Sensei's chewtoy #1 Marshmellow's Avatar

Quote Originally Posted by Norse View Post
    Er jeg den eneste som ikke tar veldig tungt på at hun oppbevarte våpen ulovlig og var rusmisbruker(bla bruk av hasj en gang i ny og ne regnes som missbruk)? Det eneste jeg egentlig har ett problem med var fyllekjøringa...
    Tyveri av narkobeslag og oppbevaring av illegale våpen er to ganske seriøse forbrytelser. Bare sier det.

Standard Medlem Kim's Avatar

Det var ikke akkurat det at hu røyka hasj som jeg reagerte på. Det var heller det at dama brukte posisjonen sin til å gå inn i andres hjem å rane de. Å ikke minst det at hu kan få jobben som politi igjen. Høres ikke ut som noe annet enn en hvilken som helst annen yrkeskriminell.

Standard Medlem Norse's Avatar

Leste ingen steds at hun hadde tatt narkobeslagene, men så satte jeg meg aldri veldig inn i akkurat denne saken. Det kim nevner er verre. Mye verre.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)