User Tag List

Results 1 to 18 of 18

Thread: Hei :D

Standard Medlem Ponchogrande's Avatar

Default Hei :D

Hei! jeg har alltid vært dårlig på selv introduksjoner, men jeg gir det ett forsøk!
    Jeg er da en gutt på 18 fra ut sia av drammen, jeg har sett på anime over en relativt lang periode (trur jeg?), men er ikke akkurat i cosplay miljøet for å si det slik!
    jeg fikk da rota meg fram hit etter en relativ lang tid med håpløs leting etter en forum / community side der jeg kunne snakke med folk om diverse anime'er og forhåpentligvis andre interesser.
    Jeg bruker da fritiden min på jobb,data (og det som kommer med) og jogging.
    Da velger jeg å se fram til hva forumene her har og by på og håper så klart på å møte like sinnede.

Sensei's chewtoy #1 Marshmellow's Avatar

Default Re: Hei :D

Yo! Velkommen til Desu!
    Hva slags anime er det du liker?

er ganske åpen for de fleste seriene, men foretrekker de seriene med en del komedie i og som kan referere litt til en relativt normal hverdag som f.eks toradora / tonari no kaibutsu kun, føler ikke at det må være konstant med action scener og 50 meter høye Mecha fights. gått litt lei av det konseptet om at det alltid skal være rom for fight scener som overgår alt man har kunnet sett for seg. ville vel si at life/Drama/comedy er favoritt sjangerene akkurat nå

Standard Medlem as2if's Avatar

Hei der^_^
    velkomen skal du være hihi ^_^

To tomler opp.
    Slice of Life / Drama / Romance / Comedy for the win. Følger du med på noe som går for tiden?

hmm har jo tonari no kaibutsu kun... gleder meg veldig til oreimo sesong 2 som er neste år... begynte nettopp på Sakurasou "ett eller annet" (hus med masse gærne folk o_o), kjenner egentlig ikke til så mange som er har ukentlig releaser nå for tia. men har sett et par andre også som f.eks. Toradora, bake/nise -monogatari og en av mine nye top 5 anime'er Oreimo. begynte egentlig på denne sjangeren ganske nylig etter å ha gått lei av action konseptet.

Takker

Velkommen velkommen ^_^ Håper du får det trivelig her!

Ah, tøft.
    Ser ikke så mye akkurat nå, følger for det meste med på ongoing serier. Har sett de du nevnte, og følger også med på Tonari og Sakurasou-sakene.
    I tillegg følger jeg med på Chuunibyou demo Koi ga Shitai!, som er min personlige favoritt for denne sesongen, og Sword Art Online.

Gikk lei av det meste av action da jeg var 13-14. Da spesielt de store seriene.

sword art er en av favorittene mine for tia. jeg hoppa også av bleach/naruto band waggon'en i den aldern. men i ettertid har jeg sett serier som Gurren Lagann, Mirai nikki og et par andre serier som samtidig hadde mye komedie (ikke at Mirai nikki var komisk).
    Er ganske enig i at de store seriene kan bli litt for mye. foretrekker egentlig seriene som holder seg til en 2-3 sesonger. føler at det blir litt bedre flyt. SAO derimot synes jeg egentlig de rusher litt i meste laget, av og til blir det en del hull. f.eks når han var lvl 76 etter 3 episoder, men for all del fortsatt en veldig solid serie.

Det er slik SAO er bygd opp. Ikke bare i animen, men i mangaen og sånt også.
    Ser fortsatt på en fin blanding av action og andre saker, men blir fort lei hvis det er for mye av det. Tok meg et halvt år å se Gurren Lagann ferdig. Om ting er så bra lagd som Mirai Nikki, der de har action uten å legge inn timevis med fancy battle-scenes, blir jeg ikke lei.
    Liker korte serier på grunn av at de stopper før det blir kjedelig, før man begynner å bli lei.

Har dessverre ikke fått lest mangaen til SAO. Gurren lagann tok meg ett par uker. etter kamina døde var det laaaangt i fra like morsomt. (har mye fri timer nå så har ikke bare sett hjemme. har 2 år med elektro fullført og tok karriere endring til industri mekk)
    Jeg tok også en titt på den serien du nevnte som var on-going nå.... "i don't even..." er et veldig passende uttrykk for hvordan jeg reagerte på den serien, hehe.
    til min store frustrasjon så jeg egentlig Mirai Nikki veldig tidlig i forhold til når jeg begynte å se på anime aktivt, så den serien kan ha gitt meg litt for store håp angående hvordan standaren på en serie skal være.

Quote Originally Posted by Ponchogrande View Post
    Jeg tok også en titt på den serien du nevnte som var on-going nå.... "i don't even..." er et veldig passende uttrykk for hvordan jeg reagerte på den serien, hehe.
    til min store frustrasjon så jeg egentlig Mirai Nikki veldig tidlig i forhold til når jeg begynte å se på anime aktivt, så den serien kan ha gitt meg litt for store håp angående hvordan standaren på en serie skal være.
    Heh, neida. Det er alltid fint å starte med gode serier. Hjelper deg i gang, på en måte.
    Og Chu-2 er fantastisk morsomt.

chu-2? :o

Chuunibyou demo Koi ga Shitai!

ah, er dårlig på forkortelser : p

Tok den ikke første gang jeg så den forkortelsen jeg heller.
    Chuunibyou - Chuuni - Chu-2 (bindestrek for å dra u'en, ni betyr 2)
    Tror jeg iallefall. Sikkert tre folk som kommer og retter på meg nå. Bare det jeg har tenkt meg frem til selv angående den, iallefall.

er en viss logikk i det du sier så skal nå ikke se bort i fra det. men ja, er alltid en random som hopper ut av komfort sonen sin for å rette på deg.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)