User Tag List

Results 1 to 5 of 5

Thread: tadaima!

Standard Medlem gidan's Avatar

Default tadaima!

God aften godtfolk,

Så var man tilbake. På en måte.. Gikk under alias 'zer0s' på gamle anime.no, men sett hvordan man har slått sammen samtlige norske anime communities til DESU er det naturlig at man oppretter en profil her.
    Håper å møte gamle og nye Japanoider (Harle & Balza are you there!?). Ta meg vel imot! Legg meg gjerne til vennelisten dersom du er lokalisert i Oslo og deltar på events og lignende sosiale sammenkomster. Snakker flytende Japansk så om noen vil lære eller øve på Japansken en gang i blandt er det bare å legge meg til på Skype.

Shoutout to Inzzy, see ya when I see ya!

yoroshiku!

edit: Om noen kjenner til karen som laget avataren min så hadde jeg satt stor pris på om du kunne hjulpet meg med å kontakte han. Takker!
    Last edited by gidan; 10th November 2012 at 00:08.

Sensei's chewtoy #1 Marshmellow's Avatar

Default Re: tadaima!

Yo.
    Velkommen.
    Virker som stedet er i dvale fram til våren kommer, så greit med nye folk her.

Standard Medlem Xarien's Avatar

Velkommen hjem

Det er ikke kaldt nok til at folk sitter inne bak pc'en og diller med forum.
    Dessuten er litt for mange avhengige av Facebook og deler livet sitt med
    verden der istedet...

Standard Medlem gidan's Avatar

Facebook blows How I miss the days of Irc. Håper aktiviteten her på forumet tar seg opp.

Heisann! Husker avataren din fra anime.no ^_^ Velkommen skal du være til Desu! Vet at Harle er medlem her, men tror ikke hun er aktiv. Er kanskje en god del fra anime.no her (ville tro dog at de fleste har skiftet nick siden den gang??) angående avataren din, var det ikke en kar (ei kar?) på anime.no back in the days som laget slike avatarer til mange av brukerne? ^^

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)