User Tag List

Results 1 to 3 of 3

Thread: Mangapolis på Desucon: Cosplay

Default Mangapolis på Desucon: Cosplay

Hei,

Jeg var på mitt første Desucon-event i helgen Desucon: Cosplay. Kanskje jeg møtte noen av dere der

Vanligvis jobber jeg som Prosjektleder for Mangapolis som er Film fra Sørs satsing på japansk anime (og manga) på originalspråket. Håper at en del av dere har hørt om Mangapolis til nå. Under årets Film fra Sør har alle våre visninger av japansk anime opplevd fulle kinosaler så det lover godt for Mangapolis i fremtiden. Filmen Wolf Children som var en del av mangapolisprogrammet vant to priser; publikumsprisen og Sølvspeilet (Film fra Sørs hovedspris). Takk til dere som besøkte Film fra Sør og Mangapolis i år! Og takk til dere som stemte frem Wolf Children til publikumsprisen!

Uansett, siden Mangapolis sammarbeider med Desucon ville jeg veldig gjerne få med meg Desucon: Cosplay i år. Som sagt har jeg aldri deltatt på et Desucon-event, men jeg har hørt om det og jeg ante litt om hva jeg kunne forvente (men ikke mye). Da jeg ankom Oslo Kongressenter var jeg vedlig positiv og jeg fant fort ut at opplevelsene mine denne dagen skulle være utelukkende positive. Jeg ble møtt av vennlige smil og vennlige stemmer. Dette til tross av at jeg må ha sett ut som en som hadde kommet feil siden jeg ikke hadde noe kostyme (og jeg ser jo veldig square ut til daglig). Veldig imponert over miljøet som jeg fikk et lite innblikk i, og jeg vil takke alle hyggelige mennesker som jeg møtte på Desucon: Cosplay. De som er interesserte må gjerne lese om mine opplevelser fra Desucon: Cosplay på www.mangapolis.com (der kan dere også lese mer om prisvinneren Wolf Children).

Legg gjerne igjen en kommentar under dette innlegget om din erfaring fra Desucon er like positive som min

Mangapolis

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Default Re: Mangapolis på Desucon: Cosplay

Artig blogginnlegg! Gøy at Mangapolis tar turen innom Desucons arrangement også.

Default Re: Mangapolis på Desucon: Cosplay

Takk Jeg følte meg veldig hjemme på Desucon, så det var naturlig å skirve om det på bloggen.

Mangapolis

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)