User Tag List

Results 1 to 8 of 8

Thread: Putewar hilser!

Standard Medlem Putewar's Avatar

Default Putewar hilser!

Ja, hallo til folk som fremdeles bruker dette forumet!
    Jeg kaller meg da for Putewar og bor for øyeblikket i Bergen der jeg studerer geologi ved universitetet i Bergen. Har vært medlem av dette forumet en god stund, men ikke brukt det på ca. 2 år.
    Håpet med denne introduksjonen er egentlig å sjekke om det finnes noen greie folk i Bergen-området som har lyst til å innkludere meg i Japan/Anime/Manga-kretsen sin.
    Er generelt interessert i det meste som har med Japan å gjøre, men anime er vel det jeg bruker mest tid på. Begynte med Bleach, men har nå gått over til korte animer. Comedy/slice of life/drama er sjangrene det går mest i, men action og spenning kan jeg også sette pris på.
    Ellers tilbringer jeg egentlig alt for mye tid foran PC'en. Der bruker jeg tiden på nettsurfing/gaming/skype/video/foto, egentlig det meste man kan bruke en PC til. Holdt på å glemme musikk, men musikk er kanskje noe det viktigste jeg har. Hører på veldig mange sanger i løpet av en dag.
    Noe som kjennetegner meg er vel at jeg ikke sier så mye, men at jeg er en snill og ærlig fyr. Grunnen til at jeg ikke snakker så mye er vel at jeg ikke kjenner så mange med samme interesser som meg, og jeg har ikke så veldig mye jeg skulle sagt utenom mine hobbyer og interesser. Jeg håper derimot at dette forumet har noen sjeler med samme interesser som meg, spesielt i Bergens-området (det må da være noen likesinnede i en så stor by).
    Velvel, takk for at du gadd å lese gjennom hele den lange introduksjonen min, og bare spør om du lurer på noe!

Hilsen Putewar

Standard Medlem Bigbo's Avatar

Default Re: Putewar hilser!

Halla på deg! Er ikke fra Bergen selv, men vet om "Neigutten" og "Taaj" på forumet her som bor i Bergen. Usikker på om de er så veldig interesserte i anime/manga, men de spiller masse fighting games. Neigutten poster på dette forumet om det er noen turneringer i Bergen. Og fighting game miljøet i Oslo-området har hvertfall en god del anime/manga-entusiaster, så skal ikke se bort ifra at det er likt i Bergen også.

Åssen fighting-games snakker vi om da? Jeg tenker liksom Soul Calibur og Tekken, men er det noe annet de/dere spiller kanskje?

Standard Medlem Bigbo's Avatar

De spiller egentlig det meste. Street Fighter, Tekken, Marvel vs Capcom, Soul Calibur, etc. Kanskje litt Virtua Fighter også, men er usikker på populæriteten på det her i Norge.

Sensei's chewtoy #1 Marshmellow's Avatar

Høi.
    Comedy/slice of life/drama er de beste sjangrene. To tomler opp.
    Du skulle blitt i Skien. Grenlandsdialekt er best.

Hehe, ja Skien er en fin plass det. Det er der jeg tilbringer feriene mine.

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Hei, hei! Velkommen hit!

Takker!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)