User Tag List

Results 1 to 2 of 2

Thread: Seminar, Filmvisning og Cosplay 6. oktober 2012

Default Seminar, Filmvisning og Cosplay 6. oktober 2012

Hei, alle sammen!

Mitt navn er Lars (aka TheNotoriousGorilla) og jeg er prosjektkoordinator for Mangapolis. Noen av dere har kanskje fått med dere at Film fra Sør-festivalen 2012 har Japan som tema og i den sammenheng lanserer vi også anime- og manga-prosjektet Mangapolis! Målet med Mangapolis er å skape et rom for dere som er glad i manga og anime. Ikke bare under årets Film fra Sør-festival, men også med manga- og animeorienterte events gjennom hele året.

Desucon er en av Mangapolis´ sammarbeidspartnere og derfor har vi bestemt oss for å få til en liten uformell Cosplay lørdag den 6. oktober kl. 17 på Vika Kino. Desucon stiller med dommere og vi har ordnet premier til vinnerne. I tillegg vil det være belønning for dere som møter opp i kostyme enten dere velger å delta i konkurransen eller ikke (+ gratis servering av brus). Dette er en gylden mulighet til å varme opp til Desucon:Cosplay som også er rett rundt hjørnet! Det er ingen påmelding eller avgift, bare en mulighet til å møte kjente og ukjente, samt å være med på lanseringen av Mangapolis.

Vinnerne av vår Cosplay blir annonsert før visningen av animefilmen Wolf Children kl. 18 på Vika Kino.

En Bonus: Tidligere på dagen kl. 12: 30 er det visning av animefilmen Metropolis fra 2001 hvor Morten Harper skal holde et seminar om manga før visningen.

For mer informasjon besøk vår blogg på www.mangapolis.com (skrevet av meg) eller post dine spørsmål i forumet under.

Håper vi sees den 6. oktober på Vika Kino!

Update: Premier innebærer 10 gratis billetter til filmer på Oslo Kino (ikke nødvendigvis filmer som går under Film fra Sør-festivalen) og en rekke premier fra Outland. I tillegg er det belønning til ALLE som møter opp i kostyme. Espen Jutte fra Desucon stiller som dommer.

Hilsen
    Lars
    TheNotoriousGorilla
    Last edited by Mangapolis; 5th October 2012 at 16:25.

Default Re: Seminar, Filmvisning og Cosplay 6. oktober 2012

Hei alle sammen!

Vil takke de som var med på åpningen av Mangapolis idag på Vika, og enda mer takk til de som dukket opp i kostyme! Håper jeg blir bedre kjent med dere i fremtiden. Jeg kommer innom Desucon:Cosplay så regner med å møte dere som jeg har blitt kjent med idag, og gjerne møte flere av dere cosplayere.

Ser frem til fremtidige samarbeid med Desucon og det hyggelige miljøet rundt.

Ha en god natt!

Edit:
    Ta en titt på videoen fra åpningskvelden på vår blogg www.mangapolis.com

cheers!
    Last edited by Mangapolis; 7th October 2012 at 18:56.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)