User Tag List

Results 1 to 3 of 3

Thread: Torucon 2012 Feedback!

Default Torucon 2012 Feedback!

Tusen takk til alle som var med og gjorde Torucon 2012 til den FANTASTISKE opplevelsen gårsdagen var!
    Vi har allerede fått veldig mye herlig feedback på facebook og twitter, og ikke minst av deltakerne selv i løpet av gårsdagen, men vi lager like gjerne en thread her inne så de som vil kan diskutere Torucon 2012:
    Hva likte dere best? Hva kan vi gjøre bedre neste år? Var det noe du savnet?
    Dette er i så fall tråden å skrive det i!

Standard Medlem ragniny's Avatar

Default Re: Torucon 2012 Feedback!

Jeg hadde det KJEMPEGØY, beste dagen i mitt liv ( det var mitt første con )
    Likte kjempegodt at det var så mye ting som foregikk ( åpen scene,cosplay konkuranse, quiz )
    Det eneste som kanskje var litt dumt var at det var ganske trangt der, pga det var så mye folk. Men det hadde ikke vært like gøy om det var mindre folk
    Jeg cosplayet ikke, og det angrer jeg på, men jeg SKAL cosplaye neste år, og da blir det nok ENDA bedre
    gleder meg noe sykt <3

Standard Medlem Aeki's Avatar

Default Re: Torucon 2012 Feedback!

Torucon i år var creeeizy bra! Jeg hadde det kjempegøy, og det var mye bra som foregikk. Jeg likte at Torucon setter inn Gangnam style som den nye karamelldansen (deilig med litt avveksling ) og jeg synes åpen scene fungerte veldig bra, var mange flinke folk, og artig å se på

Og crewet på Torucon var helt fantastisk, var med selv, men jobbet ikke på selve dagen (dekorcrew whoop!), så vet hvor mye arbeid som ble lagt ned i planlegging og forberedelsser, og hvor mye det var å gjøre på dagen for både treller, medics og ikke minst jarlene, så en stor takk til alle crew som gjorde torucon så perfekt! Vil også anbefale flere og melde seg som crew til neste år- om dere ikke vil jobbe på selve condagen så er dekorasjonscrew absolutt å anbefale, og det er mye å gjøre, så jo flere jo bedre vil jeg tro!

Det er ikke mye negativt å si, og det lille som er er ting jeg vet torucon er klar over, og tenker fikse til neste år, so it's all good
    Takk for den beste conopplevelsen jeg har hatt hittil ^^

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)