User Tag List

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 30

Thread: DayZ

Standard Medlem Actimuse's Avatar

Default DayZ

http://dayzmod.com/

Noen som spiller? Se etter "Act" på de norske serverne på dagtid (tør ikke om natten oftest) Men ikke skyt meg :'3

For de som ikke vet, så er DayZ en zombie survival mod, basert på Arma2 spillet, som fokuserer på ett stort kart, realistiske våpen, realistisk overlevelse etc. Det er veldig bugget atm, men veldig morro.

Noen kule gameplayvids fra my favorite gamer RootDestiny:

http://www.youtube.com/watch?v=APdlp...ature=g-user-u
    http://www.youtube.com/watch?v=b9IaN...ature=g-user-u

Standard Medlem Kyrremann's Avatar

Default Re: DayZ

Det så faktisk veldig morsomt ut! Likte spesielt den siste filmen der de stjeler bilen.

Haha, ja. Man kan leve seg skikkelig inn i det. Og alt føles veldig spennende, siden man mister så mye når man dør, og alt man har på seg har man arbeidet hardt for.

edit:
    Må bare legge ved denne her, nyeste videoen fra Destiny http://www.youtube.com/watch?v=ru5Rg...eature=g-all-u

Litt vanskelig å forklare, men jeg tror man forstår hva som skjer når man ser den.

Basicly så spiller Destiny, Kyle, og JB sammen på lag, og de har møtt to andre, som de har blitt venner med, og nå skal henrette. Destiny og JB later som de ikke kjenner hverandre, og leder de 2 fremmede opp i ett tårn. Hvor den siste lagkammeraten Kyle kan få siktet på de med snikskytter rifla si. Destiny og JB later som de ikke kjenner hverandre rundt de 2 fremmede. Pretty f'ing awesome x)
    Last edited by Actimuse; 18th June 2012 at 17:02. Reason: Legge til info.

Global Moderator Inzzy's Avatar

Driver å laster det ned via Steam nå ^^
    Ser utrolig kult ut!

Yes! : D It is. Men x) det er som sagt veldig bugget til tider. Og man må lære seg å holde seg oppdatert med patches, både til arma2 og dayz. Og siste versjon 1.7.1.1 til dayz. Har problemer med å spawne loot, jeg har f.eks ikke funnet noe mat siden den ble lagt ut x) så det kan hende jeg dør snart.

Det skal vel være lettere å holde seg oppdatert nå, siden de har lagt ut en autoupdater nå, på http://dayzmod.com/downloads.php, men jeg fikk ikke den til å fungere. Men det kan være fordi jeg gjorde det manuelt før.

Standard Medlem

Haha ja, jeg har sett på det selv

Tenker jeg skal kjøpe ARMA 2 Combine Operations neste uke også laste ned DayZ mod'en

Cool, add me på skype hvis du vil ha backup ; )

Standard Medlem retrolord's Avatar

det så ganske awsome ut må nesten skaffe meg det

Do eet : D

Community Manager
    PONIES<3
    Tornadochicken's Avatar

For øyeblikket er jeg stuck med en never ending loading screen som bare aldri forsvinner.
    Flere andre har også dette problemet, kunne ønske de fikset det veldig snart :c Har lyst til å spille igjen siden det er utrolig mye gøy sammen med venner... Ihvertfall da man finner dem xD

Hah, yes x) Er noen bugs. Men veldig morro.

Har fått tak i bil ved to anledninger i spillet nå. Men har ikke klart å beholde den særlig lenge. Vanskelig å få gjemt den et sted ingen finner den. Men veldig morro å cruise rundt med buddys, raide towns og plukke opp kamerater ved kysten om de skulle vært så uheldig å dø.

Standard Medlem Nayro's Avatar

Kjøpte akkurat Arma 2 på Steam. Får vel se hvor lenge jeg overlever

good luck. Er visst mye tull med hackers for tiden, men er forhåpentligvis noe som kan fikses med tiden.

Spiller dette med en kompis.

Vi driver å lusker rundt på både dag og natt, akkurat som om det hadde vært oss på ekte. Det er utrolig moro når du tar deg tid til å leve deg inn i spillet istedenfor å løpe som en gal.

Det siste vi gjorde som var meget awesome var å holde vakt ved en by om natten(vi spilte til ca kl.3) og ta ut de som vi så gå gjennom.

Sensei's chewtoy #1 Marshmellow's Avatar

Alle serverne er ræva, og om man først finner en som er grei å spille på i en halvtime i strekk er den full av drittsekker som ligger med rifle i hver eneste jævla skråning. /mad

Standard Medlem DrakeK's Avatar

Spilte det her HEEEELE helga som var! HERLIG spill når man er 4-5 buddies som sitter i samme rom, kommuniserer, planlegger og rett og slett bare har det gøy!

Beste minnene hittil er da jeg og en kompis kom under ild fra 5 bandits... Hardt arbeid, gode skyteferdigheter, og et lagarbeid verdt en fortjenestemedalje, sørget for at vi kom seirende ut av det, med masse bra loot

Eller når vi var 4 stykker i cherno, sto på toppen av en boligblokk etter en heftig firefight mot en som hadde M249 SAW, plutselig ruller en buss inn i samme gata, med 4 andre spillere i. Vi åpnet ild med alt vi hadde, og ca 2-3 sekunder senere hadde vi 4 døde motstandere, loot bestående av AK'er og Snipere, pluss en buss i brukbar stand! Helt til vi kjørte litt hardt i en dump, begge forhjula sa takk for seg, og leteaksjonen etter 2 nye separerte hele gruppa, til vi alle var døde... men sånn er Day Z, unforgiving

Se etter DrakeK

Standard Medlem Bigbo's Avatar

Dette spillet virker jo helt sykt kult. Skal skaffe det på fredagen!

Elsker både survival, og det å leve seg inn i spill. Risk/reward opplegget er genialt også.

Sensei's chewtoy #1 Marshmellow's Avatar

Hadde vært bedre om ikke 95% av spillerne hadde vært drittsekker!

Blir du sett av en spiller kan du være 90% sikker på at han vil begynne å skyte. Dette gjør spillerne som faktisk er greie redde, og de begynner automatisk å skyte de også.

Hagane no Renkinjutsushi Alchemist's Avatar

Quote Originally Posted by Marshmellow View Post
    Hadde vært bedre om ikke 95% av spillerne hadde vært drittsekker!

Blir du sett av en spiller kan du være 90% sikker på at han vil begynne å skyte. Dette gjør spillerne som faktisk er greie redde, og de begynner automatisk å skyte de også.
    Sant!
    Spilt dette ganske mye over de siste par dagene, å likt det ganske godt selv om det har en del bugs. Sitti med kart på ene pc skjermen og planlagdt hvor skal gå neste for å finne ting og kost meg med det og funnet mye bra. Holdt meg litt avsides.
    Men, litt lei atm. For 3 gang har jeg overlevd over/nesten 1 dag for å bare bli skutt av en annen spiller.
    Started spillet med en "god" holding, men lært at ALLE er ute etter å skyte deg uten nåde så fort de ser deg.
    Ble akkurat drept av en annen spiller igjen,.. Hadde masse mat, drikke, utstyr, våpen og ammo(igjen). Hadde akkurat vært på Airstrip NE på kartet etter server restart, det var typ 12 stk inne på servern. Tok det jeg trengte og tenkte jeg skulle gå tilbake en by og sjekke ut et supermarked igjen i mørket etter evnt noe mer stuff, så finne meg et avsides sted å steike noe raw meat. Gikk forbi noen hus på vei tilbake og gikk et godt stykk utenom for å unngå zombiene, da uten noen indikasjoner på at det var en annen spiller der hører jeg bare bang! og ligger døende på bakken, igjen...
    Tar nok en pause fra det her med mindre jeg kommer over noen å spille med. Lei av at alle andre skyter meg on sight, liksom ikke noen tegn til at de vil samarbeide eller være vennlige, nei det er altid skyt først uansett.
    Å det blir en domino effekt som går igjen over alt, alle skyter alle andre uansett uten varsel i fare for å evnt bli skutt selv å det ødelegger litt.

De på norske servere er mye mer trigger-happy enn de på svenske og tyske serverne. Ikke helt alle som forstår DayZ enda her imo.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread