User Tag List

Results 1 to 5 of 5

Thread: Torucon 2012!

Default Torucon 2012!

Velkommen til den offisielle tråden for Torucon 2012!
    Torucon 2011 var intet mindre enn en knallsuksess, og vi håper og tror at årets con vil bli enda bedre!
    I år avholdes Torucon den 15.September, på Kultursenteret ISAK. Torucon er et arrangement som hovedsaklig legger vekt på japansk kultur, anime/manga, cosplay, fantasy, sci-fi, brettspill, rollespill og så klart også videospill! Her er det noe for alle med andre ord.

Temaet på årets con vil være "Game of Thrones", dette innebærer at noen av konkurransene/aktivitetene og dekorasjonene vil være linket til temaet. Men frykt ikke! Dette betyr ikke at vi nedprioriterer andre elementer, eller at man velge kostyme etter temaet. Alle kostymer er velkomne på Torucon!

Det kommer såklart til å holdes cosplay-konkurranse, med egne kategorier for Game of Thrones kostyme, og beste Anime-cosplay, i tillegg til div. underkategorier. Info om påmelding kommer senere. Outland og Animelia.no stiller med gjeve premier til vinnerne av konkurransene.

Animelia og Outland kommer også til å ha stands på årets con.

Nordic Garrison stiller med Stormtroopers, og kanskje kommer selveste Darth Vader innom?

Det er også mulighet for å ha artstands på Torucon. Interessert? Send en mail til eirin@torucon.no!

Billetter vil være i salg fra August, og koster 50;- stk.

Husk også å like oss på Facebook , eller besøk hjemmesiden vår for å lese mer om årets con, få fortløpende nyheter, eller for å finne ut hvordan man melder seg som crew

Standard Medlem idapod's Avatar

Default Re: Torucon 2012!

Gleder meg masse! C:

Facebook-event er nå opprettet! Meld dere på folkens!

Standard Medlem

Åh, jeg gleder meg sykt masse!
    Men det står at det er en kategori i cosplay-konkurransen som er beste anime-cosplay. Vil det da si at man MÅ være fra en anime, eller er spill og manga også tillat i denne kategorien? Jeg skal cosplaye fra en anime, så for meg har det ikke så mye å si, men jeg har to venninner som lurer veldig på dette

Quote Originally Posted by SushiRonja View Post
    Åh, jeg gleder meg sykt masse!
    Men det står at det er en kategori i cosplay-konkurransen som er beste anime-cosplay. Vil det da si at man MÅ være fra en anime, eller er spill og manga også tillat i denne kategorien? Jeg skal cosplaye fra en anime, så for meg har det ikke så mye å si, men jeg har to venninner som lurer veldig på dette
    Manga/Anime er en kategori for seg. I tillegg tenker vi å ha egne kategorier for Spillkarakterer, Tv/Film, Tegneserier, Game of Thrones og en egen kategori for publikums-favoritt.
    Og så klart vil det være en generell kåring av 3.-1. plass. I og med at Torucon fortsatt er i planleggingsfasen er ikke alle kategoriene klare enda, men alle kostymer er tillatt, og alle har en sjangs til å vinne en eller annen kategori. Nærmere info om konkurransen vil bli offentliggjort etter hvert!
    Last edited by ToruconJarl; 10th July 2012 at 23:44.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)