User Tag List

Results 1 to 3 of 3

Thread: Super Sentai cosplayers (Mighty Morphin' Power Rangers, Zyuranger, Dairanger etc.)

Default Super Sentai cosplayers (Mighty Morphin' Power Rangers, Zyuranger, Dairanger etc.)

Heisann alle sammen!
    Jeg lurer på om det er noen Super Sentai cosplayere der ute? Eventuelt noen som er veldig interesserte i det fra før av, men som aldri har tatt steget videre for å drive med det? Jeg har nettopp blitt ferdig med min Red Ranger (Rød Tyranno Ranger fra den japanske serien Kyuryu Sentai Zyuranger, eller MMPR (Power Rangers) fra den amerikanske versjonen.

For de som ikke er kjent med Super Sentai cosplayere, så er dette i vesten kanskje mer kjent som Power Rangers TV-seriene. Folk som har vokst opp på 90-tallet har GARANTERT vokst opp med dette her. Hvis ikke, så oppsummerer disse klippene her mye av hva seriene handler om: Zyuranger Episode 1 promo og Mighty Morphin' Power Rangers First season intro.

Dersom dere ønsker tips eller mer info, ikke vær redd å spørre!

Mvh én enslig Ranger som ønsker flere på laget.
    "It's Morphin' Time!" (Eller sånn som de sier i de japanske seriene: "Henshin Da"!)

Hele Zyuranger-gjengen sånn som det bør være

Default Re: Super Sentai cosplayers (Mighty Morphin' Power Rangers, Zyuranger, Dairanger etc.

har ikke sett serien, men den rosa var awesome!

Standard Medlem Kroenen's Avatar

Default Re: Super Sentai cosplayers (Mighty Morphin' Power Rangers, Zyuranger, Dairanger etc.

Hei! Kult å se at det er flere MMPR her på forumet, selvom dette er en gammel post nå, men har du denne ennå, og vil ha flere MMPR på et con engang?
    Jeg så nettopp ferdig noen episoder ifra sesong 2 av MMPR, og fant ut at hvis det er folk som liker Power Rangers like mye som meg så kunne man gruppe cosplayet dem.. Så stakk på forumet nå, og fant threaden din..

Vurderer hvis jeg skal ha en Power ranger, så vurderer jeg enten blå eller hvit, skal isåfall la deg være ledern, selvom hvit tar over for rød i serien hehe
    Snakkes!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)