User Tag List

Results 1 to 5 of 5

Thread: Beauty - Tråd for BEAST

にゃんにゃんにゃんにゃん Uibeke's Avatar

Default Beauty - Tråd for BEAST

Dette er tråden for den koreanske popgruppa BEAST (비스트)
    Her kan man poste nyheter, bilder, fakta osv.
    Alt er lov, så lenge man følger forumreglene, og ellers så er det greit med sunn fornuft og folkeskikk. :)

BEAST(비스트), også kjent som B2ST er en popgruppe fra Sør-Korea under Cube Entertainment. De debuterte i 2009 med singelen "Bad Girl", siden da har de gitt ut et koreansk album, fire koreanske minialbum, et japansk album og en rekke singler. Beast består av seks medlemmer; lederen Doojoon, Hyunseung, Junhyung, Yoseob, Kikwang og Dongwoon. De er mest kjent for sangen "Fiction".

BEAST - Bad Girl

BEAST - Breath

BEAST - Fiction

BEAST - Beautiful

BEAST - I Like You the Best (Følger historien i Beautiful MV-en)

BEAST - SHOCK

BEASTs Hyunseung er også en del av duoen Trouble Maker sammen med 4Minutes HyunA.

Trouble maker - Trouble maker

Så for å få festen i gang.. Hva synes du om BEAST? Hva er din favorittmusikkvideo? Ditt favorittmedlem?

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

Default Re: Beauty - Tråd for BEAST

Helt ærlig har jeg ikke helt falt for Beast enda, men jeg elsket Fiction og spesielt orkesterversjonen av sangen. Jeg hørte Shock for første gang på Music Bank i Paris, men synes ikke noe spesielt om den (til resten av salens store misnøye tror jeg, fikk et par skumle blikk fra Beauty-folk på raden foran og bak meg). Jeg har jo selvfølgelig fått med meg Trouble Maker, det var jo rene skandalen når den kom ut. Den sangen synes jeg faktisk er ganske kul. :'D

Master of Prefixes Tharanee's Avatar

Jeg kjøpte Fiction og Fact limited edition. elsker den cden. Har liksom falt litt av lasset på Beast i det siste så jeg har ikke fått så mye med meg eventuelle nye utgivelser bortsett fra Troublemaker som jeg ser som noe tragiske greier. Altså ideen om subgruppe projekt var fantastisk og jeg er glad de ville gi HyunSeung sjansen til å vise hva han er god for. men jeg føler at image de satt på HyunA overskygget og ødela hele greia. Jeg klarte ikke se live preformansene deres for det var en ren suppe med her skal vi være så sexy/slutty/nasty som mulig. i steden kunne de fokusert mer på sangen og lagd noe mer badass. men min mening.

Vel jeg følger litt med på Beast i ny og ned. Shock er en sang som stadig kommer på ipoden min^^. Kan nok ikke kalle meg no Beauty (eller noe i den dur fansen kaller seg) men jeg liker dem^^

にゃんにゃんにゃんにゃん Uibeke's Avatar

Jeg falt for Beast etter Music Bank, akkurat sånn som jeg gjorde med U-KISS. Det gjorde seg virkelig å se de live altså :b Er langt i fra noen Beauty(enda), men hører regelmessig på musikken deres, og synes den er fengende. Akkurat nå har jeg sinnsykt dilla på Breath og Fiction. Hahha, @Sakuya husker de Beautiene som satt bak oss på Mubank og stirra skikkelig stygt på oss (les: Mari og meg) når SHINee kom fordi vi ropte så mye, for så å bli hakket værre når Beast kom på :b Hnf. Vi skrek i allefall ikke "Kikwang oppa, sarang me"..

Standard Medlem Dotti's Avatar

Elsker Beast men er nok ikke noe blodfan digger Fiction og Special da Gikk glipp av konserten deres i Frakrike da :C men kjøpte endel Beast ting derifra da så det går bra ^^

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)