User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 40 of 40

Thread: The Avengers-filmen (2012)

Standard Medlem Amaye's Avatar

Default Re: The Avengers-filmen (2012)

Quote Originally Posted by Tormawk View Post
    Veldig flott å se at det er mange Marvel fans her.

Det som var skuffende for meg da jeg så den i Kristiansand i helgen, var at når Stan Lee sin scene kom så var det bare jeg som reagerte. "No true fans amongst me.." var følelsen jeg satt med. Alle de små detaljene og spøkene snappet jeg opp ganske lett, som kittypetro sa, med da The Captain gav Fury de 10 dollarne fordi han vant. De små tingene virkelig fylte filmen for meg, og gjorde den rikere enn de tidligere. Stark kom frem mer som en "just-douche" også, noe som stod mer i stil til imaget han har.
    Quote Originally Posted by AngeliqueIam View Post
    Agree. Den filmen var eyegasm på høyeste nivå. Ikke bare var det masse action og en bra historie, men også sinnsykt bra effekter!

Den kommentaren var vel kanskje den beste
    Cpt. America: "Hawkeye, do this, Stark, do that, you and I stay down here and Hulk? Smash!"
    Hulk: *Smirk*

Enten den eller:
    Loki: "ENOUGH! I am a God, and I will NOT be bullied by a.."
    -Getting smashed into the ground several times by THe Hulk-
    Hulk: "Puny God"
    Mannen ved min side = Verdens beste tålmodighet noensinne. Jeg tror jeg er verdens verste kinoganger når det kommer til slike filmer. Sitter febrilsk og peker, jubler, nerdgasmer og er halvveis ute av stolen min av alle disse.. Herregud, alt. Alle småtingene, hele shaiten. Og Stan Lee. (Da var det forøvrig flere rundt meg som så rart på meg. Var det INGEN andre som gjenkjente ha liksom?!?!?!)
    Skal se filmen igjen til helga, fordi da skal foreldra mine se den. Og jeg vil se den igjen så jeg slenger meg på dem:]
    Også var filmen liksom så bra at jeg bare døde. Og jeg ble syk etter å ha sett filmen(jeg fikk faktisk en forkjøelse. Sånn, helt seriøst...). Og jeg skal nå hjelpe Vegard med å lage et Loke kostyme. Bare fordi filmen var så awesome.
    Og Loke/Hulk scenen var det beste. Tenker på det og jeg smiler fra øre til øre hele tia!

Standard Medlem

Quote Originally Posted by Amaye View Post
    . Og jeg skal nå hjelpe Vegard med å lage et Loke kostyme. Bare fordi filmen var så awesome.
    Jeg er veldig glad i Loke! Og da lurer jeg på: er det noen sjanse for at dette kostymet er klart / kommer på Desucon? =D skulle veldig gjerne ha sett det

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Denne filmen eide.

Hulken!

Global Moderator
    Pumpecrew
    Heika-sama's Avatar

Quote Originally Posted by AngeliqueIam View Post
    Loki: "ENOUGH! I am a God, and I will NOT be bullied by a.."
    -Getting smashed into the ground several times by THe Hulk-
    Hulk: "Puny God"
    Det var best. Likte også når Captain America tok en referanse og ble kjempefornøyd med seg selv.

Syns det burde vært mer Tony Stark. Det er aldri feil med mer Tony Stark.

Standard Medlem Amaye's Avatar

Quote Originally Posted by LoLedi View Post
    Jeg er veldig glad i Loke! Og da lurer jeg på: er det noen sjanse for at dette kostymet er klart / kommer på Desucon? =D skulle veldig gjerne ha sett det
    Med tanke på at jeg mest sannsynlig begynner etter maimnd, tidlig juni, nei. Definitivt ikke.

Community Manager
    Don't stare so much-nya!
    Glup's Avatar

Så filmen i går og den var... Noe..
    Den satte en ny standard for meg når det kommer til actionfilmer. Aldri har jeg sett noen klare å putte inn så mye humor uten at det blir useriøst dessuten har de så utrolig mange egoer de klarte å gi en highlight. Utrolig. Den skal sees igjen

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Quote Originally Posted by Glup View Post
    Så filmen i går og den var... Noe..
    Den satte en ny standard for meg når det kommer til actionfilmer. Aldri har jeg sett noen klare å putte inn så mye humor uten at det blir useriøst dessuten har de så utrolig mange egoer de klarte å gi en highlight. Utrolig. Den skal sees igjen
    Iron Man? (Generelt filmer med Downey jr. har klart dette bra i det siste.)

KLØFTA Takashi's Avatar

Quote Originally Posted by Heika-sama View Post
    Syns det burde vært mer Tony Stark. Det er aldri feil med mer Tony Stark.
    ^ This.
    Helt fantastisk film, herregud! Jeg DØDE etter at Hulken og Thor hadde slåss litt sammen, som noen så fint har foreviget i en .gif i elendig kvalitet:
    Spoiler Spoiler:

Så ikke det komme i det HELE tatt!

Og jeg er veldig glad for at jeg så Thor og Captain America før jeg så denne, pga ... ALT, egentlig. AGKJHGKHAG jeg skal uansett se den igjen. Hori krap, goodshit.

Standard Medlem FairyYurie's Avatar

Så filmen tidligere denne uka, og jeg føler meg fortsatt awesomestrucked!
    Jeg elsker Marvel, og tror dette er den beste superheltfilmen jeg noen gang har sett! Og det til tross for at jeg verken har sett Thor, Captain America eller Iron Man fra før(men kommer uten tvil til å ha en maraton snart).
    Som allerede nevnt, detaljene, historien, karakterene og ikke minst humoren! Fantastisk

Standard Medlem Gorerotten's Avatar

Merker jeg begynner å bli gammel :/ Så filmen i sted og joda det var grei underholdning... men filmen var absolutt ikke GAWD SUPER AWESOME OMG DEN VAR SÅÅÅÅÅÅÅ BRA SKAL SKAL SE DEN 3234141 GANGER TIL.... osv

men som Sensei sier så var det for lite Stark tho.

Den eneste spøken jeg virkelig lo av var

~Don't talk about Loke that way, he is my brother
    -He killed 80 people in two days
    ~.... ....well he's adopted
    Last edited by Gorerotten; 5th May 2012 at 23:06.

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Du mente Heika, vel? Ellers er jeg enig i at det aldri blir for mye Tony Stark.

Quote Originally Posted by Sensei View Post
    Du mente Heika, vel? Ellers er jeg enig i at det aldri blir for mye Tony Stark.
    Whoops, ja slik går det når man kun ser på avatarer

Global Moderator
    Pumpecrew
    Heika-sama's Avatar

Quote Originally Posted by Gorerotten View Post
    Merker jeg begynner å bli gammel :/ Så filmen i sted og joda det var grei underholdning... men filmen var absolutt ikke GAWD SUPER AWESOME OMG DEN VAR SÅÅÅÅÅÅÅ BRA SKAL SKAL SE DEN 3234141 GANGER TIL.... osv

men som Sensei sier så var det for lite Stark tho.

Den eneste spøken jeg virkelig lo av var

~Don't talk about Loke that way, he is my brother
    -He killed 80 people in two days
    ~.... ....well he's adopted
    Litt enig. Når jeg så den etter å ha hørt alle snakke om hvor fantastisk den var nådde den ikke helt opp til det jeg forventa etter de reaksjonene andre har hatt. Jeg syns det var en god film, og jeg liker humoren veldig godt, men den var ikke så bra at jeg har noe behov for å se den igjen med det første (jeg syns generelt det å se filmer om igjen med kort mellomrom ødelegger dem litt). Den var bedre enn Thor og Captain America (som var grei underholdning), men når det kommer til superheltfilmer (eller filmer generelt) syns jeg den er langt fra den beste. Iron Man, Batman-filmene, X-men-filmene og Spiderman-filmene er minst like gode representanter for sjangeren etter min mening.

Der er jeg meget enig, Batman filmene samt Iron Man er LANGT bedre en Avengers, Thor var grei nok men Captain America var bare flau fra start til slutt. klarer ikke å ta den filmen seriøs om jeg så får betalt av det.
    Ellers så finner jeg både Blade, Hancock og The Hulk gode superhelt filmer.

Jeg husker meg selv da jeg var yngre etter å ha sett en awesome film på kino, sto nesten å rista i ren ekstase og brukte å stå utenfor kinoen å gjennfortelle alt som jeg/vi syntes var tøft eller artig med innlevelse... når jeg tenker tilbake på det så skjemmes jeg Haha er vel bare å begynne å grue seg til Hobbit styret som kommer snart >.>

Sensei's chewtoy #1 Marshmellow's Avatar

Den ser ikke akkurat ut som min type film, men får vel se den etter all den gode feedbacken her.

Standard Medlem yui_alex's Avatar

Jeg var av dem som lo av filmen, og trivdes på kinoen. Filmen var bra, men jeg var ikke i ekstase av den. Men jeg kommer til å se forsettelsen, som det ble hintet frem til når teksten av filmen var over og det lille klippet kom. (må si det var tydlig at den scena var laget i ettertid og måtte kun vises om om filmen kom til å bli en stor suksess.)

Det var en ting jeg likte veldig og det var det faktum at selv om jeg ikke hadde sett cap. america og thor så forstod jeg det meste av karakterene, om men noen steder var der deler av historien jeg følte at jeg misset noen småting på. Andre positive ting på påpeke er fordeligen av rolleinnhavernes tid å skinne i lyset. Fryktet at noen skulle komme langt fremfor de andre, og at de nærmest skulle fungere som backup. Glad de klarte å gi en jevn fordeling.

nå så jeg (som resten av dere) filmen på kino. Er litt usikker på om dette er en like god film å se hjemme i sin egen stue, men må muligens få en oppfriskning innen oppfølgeren kommer.

Hvilken andre marvel karakterer tror dere muligens dukker opp i oppfølgeren? X-man er i seg selv en sammensatt gruppe så det blir litt feil å ta dem inn, samme gjelder fantastic four. Kunne vert underholdende å se reaksjonene fra fans om de fikk inn Ben Affleck som Daredevil. Jeg er en av de få som faktisk liker denne filmen, men vet de fleste ikke gjorde det.

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Med mindre de er idioter tar de vel bare folk som har noe i Avengers å gjøre. Ikke at det er mangel på medlemmer likevel.

Når det er sagt så kan man jo spekulere i om det er en sammenheng mellom Spiderman-rebooten og en eventuell Avengers 2. (Sett at de følger trenden med å ha "film om helt" -> "avengers")

Standard Medlem yui_alex's Avatar

Quote Originally Posted by Sensei View Post
    Med mindre de er idioter tar de vel bare folk som har noe i Avengers å gjøre. Ikke at det er mangel på medlemmer likevel.

Når det er sagt så kan man jo spekulere i om det er en sammenheng mellom Spiderman-rebooten og en eventuell Avengers 2. (Sett at de følger trenden med å ha "film om helt" -> "avengers")
    Skjønner hva du mener med en sammenheng mellom nye filmer, og hvilke karakterer som dukket opp. Litt synd at jeg ikke liker spidermanfilmene (må innrømme at jeg bare har sett 1 og 2)
    Når det gjelder siden du viste meg til så har de jo laget spin off med både daredevil og flere fra x-man som medlemmer, så som du sier der er nok å ta av. listen var i hvertfall lang

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Vel nå skal de jo, som jeg sa, "reboote" Spider-Man. Nye skuespillere og alt. Så de vil jo ha ingenting til felles med Tobey Maguire-filmene utover at det handler om Spider-Man. Uten å ha sett så mye om filmen, har jeg inntrykk av at den er mer tro til tegneseriene også. Ser i traileren at "webbet" er "tech" og ikke mutasjon, akkurat som i tegneserien.

Standard Medlem PrincessMidna's Avatar

Gikk vel litt utenom diskusjonen nå da, eller..?

Så den for andre gang i går, fortsatt like fantastisk som første gang <3
    Men jeg merker jeg irriterer meg over det faktum at lyset til Tony ikke alltid lyser/lyser like sterkt. Merker veldig fort at det ikke lyser^^

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)