User Tag List

Results 1 to 8 of 8

Thread: Block B tråden

Master of Prefixes Tharanee's Avatar

Default Block B tråden

Sted for alle oss BBC's. Her kan man diskutere stort og smått så lenge vi holder oss til forumreglene og sunn fornuft.

Info om Block B:

Hiphop/pop/dance gruppe på 7 personer som debuterte 15. april 2011 under Brand New Stardom. De fikk først oppmerksomhet ved at Cho PD en tidligere kjent rapper var den som startet gruppen, men guttene har senere visst at de har talent og de står mesteparten på egne ben med litt veiledning fra sjefen(ChoPD). De har fraskrevet seg merket "idol" og mener at de heller vil bli kjent for musikken sin.

De slapp sin første singel "Do you Wanna B?" og sangen "Freeze" men måtte etter kort tid gå over til og promotere "Tell them" da "Freeze" ble bannet av "Commition of Youth Protection" Komiteen. De slapp sitt første minialbum "New Kids on the Block" 23. juni 2011. Dagen før startet Tv serien MTV Mash Up hvor Block B og B1A4 var med og igjennom 8 episoder fikk vi møte guttene igjennom forskjellige utfordringer.
    De har en stor Internasjonal fangruppe og har klatret høyt opp på flere lister. De hadde ikke så stor oppmerksomhet sitt første år men når de slapp ut sitt andre minialbum "Welcome to the Block " har de blitt mer sett i media.

Guttene er kjent for sin ærlige og gjerne tøysete framtreden, de har flere ganger trollet den røde løperen og gjør stadig uskyldige pek mot fansen og crew.

Fans av Block B kalled BBC (Block B Club) og sentrale grupper markeres som regel med IBBC(internasjonale BBC) KBBC (koreanske BBC) etc.

Deres introduksjon er: "Do you Wanna B? Block B!"

Musikkvideo:
    Brand New Stardom har egen kanal på youtube

"Freeze"

"Tell them"

"Nanlina"

For å komme litt igang poster jeg eatyourkimchi sin review av Block B's "Nanlina" mv

Hva syns dere? Enig uenig?
    Last edited by Sakuya; 13th February 2012 at 22:00. Reason: Dobbeltpost

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

Default Re: Block B tråden

Jeg har ikke hørt så veldig mye på Block B, rett og slett fordi det ikke er helt min greie, men jeg fikk med meg NanlinA. Likte sangen ganske godt egentlig, så ble positivt overrasket. Burde sjekke ut albumet deres endag, har bare ikke kommet så langt enda. ^^;

Forslag til sanger jeg burde starte med?

Brand New Stardom har sluppet danseversjonen av "Nanlina":

Jeg likte ikke kameraføring helt. Men at hele greia er filmet i et klipp er artig å se. for det viser hvor gode de har blitt. Et klipp blir jo mindre sjanser å gjøre feil på. De har også akkseptert navnet Gorilla dansen virker det som siden det står i tittelen.

@Sakyua; De har mange forskjellige typer sanger på det nye albumet. Jeg tror du kommer til å like en av dem. De har vokst betraktelig det siste året.Mine to eksemplar kom i posten i dag (limited og normal versjon), bare å låne^^

Hengte og opp plakaten som fulgte med^^

Jeg liker veldig godt "100% Synchronization" og "Action", og selvfølgelig introsangen "LOL". Må heller ikke glemme "Did you or Did you not?" Og det er praktisk talt hele minialbumet (inkludert "Nanlina" + "Nanlina inst.")

VIP SoulCandy's Avatar

Å herre som eg har Nanlina på hodet.

Quote Originally Posted by SoulCandy View Post
    Å herre som eg har Nanlina på hodet.
    Jeg og^^ Action er også lett å få klistret på repeat til tider og. Taeil har en veldig fin stemme, og det er oftere lettere å synge til vokalen enn rappingen. Zico er jo plent umulig ihvertfall når han speedrapper=P da blir det bare humming eller lalalala som etterligning

liker bock b jeg men hvem er fav dere i block b min er u-kwon ?

Jeg har ingen fast favoritt medlem. De er alle fantastiske på hve sin måte. Akkurat nå syns jeg P.O. er bare great, jeg elsker den mørke stemmen hans. Under promotion deres i Japan var det artig få se mer til B-bomb, han hadde lenge vært en litt usynlig medlem. Taeil er bare adorable. Jeg er så glad for at de enderlig har blitt kvitt brillene på han. og stemmen hans er så vakker. Zico er the awesome swag badass rapper leader, Jaehyo er master of Derp og Park Kyung jeg bare ler han er bare så spesiell på en bra måte. U-kwon har sjarmert meg han og. Så det er vanskelig å plukke ut en^^
    En av de beste tingene med å være fan av dem er at jeg ser talentet deres og deres potensiale til å bli noe. De har vokst såå mye det siste året. Jeg har stor tro på dem og gleder meg til å se hva de kommer opp med i fremtiden.

Standard Medlem IreneKyuD's Avatar

DO YOU WANNA B? BLOCK B
    ewidjbkbgvjebgvdbjde v
    ZICO, KYUNG, JAEHYO, TAEIL, B-BOMB, P.O, U-KWON. Har ingen favoritt. Hvordan kan man finne en favoritt når ALLE HAR NOE JEG LIKER
    Jeg har vært en Block b fan siden CHO PD, sa at han skulle komme med en ny gruppe :o. Har alle albumene deres c:. *STOLT*
    For å være ærlig kommer Zico til å være den som jeg legger merke til mest, men .. det tror jeg gjelder for alle selv om ikke alle vil innrømme det, haha.

Block b Oktober 2012.
    http://www.youtube.com/watch?v=d1Ix1ZAsLEQ

ELSKER DETTE ALBUMET ^^

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)