User Tag List

Results 1 to 19 of 19

Thread: Kiss Me - Tråden for fans av U-kiss!

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

Default Kiss Me - Tråden for fans av U-kiss!

U-KISS er debuterte i 2008 under selskapet NH Media. Per idag består gruppa av 7 medlemmer; Soohyun, Eli, Kevin, Dongho, Kiseop, Hoon og AJ. De to sistnevnte ble først med i 2011, da to av gruppas tidligere medlemmer, Alexander og Kibum, fikk kontraktene sine kansellert. Gruppa har utgitt to hele studioalbum, fem minialbum og en rekke singler. Blant de mest kjente av disse er kanskje Neverland, som er albumet de har vunnet mest med per idag.

U-kiss - Neverland

U-kiss - Tick Tack (japansk debutsingel)

U-kiss - Man Man Ha Ni

U-kiss - Bingeul Bingeul

Er det noen flere Kiss Me's her?
    Last edited by Sakuya; 6th February 2012 at 17:40.

Standard Medlem Reila's Avatar

Default Re: Kiss Me - Tråden for fans av U-kiss!

Ukiss er vel mer eller mindre min favorittgruppe nummer to i kpop-verdenen :'D Så ble veldig glad når det ble annonsert at de skulle på Music Bank i Paris. Likte dem veldig godt live, og håper virkelig de kommer tilbake om ikke så lenge for en egen konsert! Har jo vært en del snakk om det, så snart på tide at de gjør noe med saken!

Master of Prefixes Tharanee's Avatar

Jeg har aldri falt for musikken deres. Dog jeg så noen tv show med dem når Alexander og Kibum var med. Likte dem. Så jeg liker gutta og personligheten deres men det holder ikke for meg når musikken ikke faller innenfor min smak.

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

Quote Originally Posted by Reila View Post
    Ukiss er vel mer eller mindre min favorittgruppe nummer to i kpop-verdenen :'D Så ble veldig glad når det ble annonsert at de skulle på Music Bank i Paris. Likte dem veldig godt live, og håper virkelig de kommer tilbake om ikke så lenge for en egen konsert! Har jo vært en del snakk om det, så snart på tide at de gjør noe med saken!
    Det håper virkelig jeg og! De var kjempeflinke til å showe, selv om de måtte åpne hele konserten. Mitt store øyeblikk var å få synge "Hey!" sammen med 10 000 andre under fremføringen av "Man man ha ni" på Music Bank i Paris. Det var kjempegøy! xD Store øyeblikk nummer 2: Kevin som vinker til oss! Veive med lightstick lønte seg. :'D Jeg fant forresten følgende bilde fra konserten, det er tatt nettopp under fremføringen av "Man man ha ni".

Quote Originally Posted by Tharanee View Post
    Jeg har aldri falt for musikken deres. Dog jeg så noen tv show med dem når Alexander og Kibum var med. Likte dem. Så jeg liker gutta og personligheten deres men det holder ikke for meg når musikken ikke faller innenfor min smak.
    Hver sin smak, ikke sant? ^^ Men enig i at de har morsomme personligheter hele gjengen, det kommer spesielt frem under alle underholdningsprogrammene de lagde. Min favoritt er U-kiss Vampire.

PV-en for Ukiss' andre japanske singel Forbidden Love har nå kommet ut!

Jeg.. er ikke helt sikker på hva jeg syns om sangen. Den er relativt catchy, men så stopper det liksom opp av og til, så det blir en dårlig flyt? Absolutt ingen Tick Tack, som nok er en av mine favoritter for tiden, men kan nok bli ganske grei denne også etter noen flere lyttinger.

Tja jeg valgte å se den (fordi jeg liker å gi en gruppe flere sjanser). Jeg måtte le litt. Sangen var grei den men føltes som noe jeg hadde hørt før. Dansingen var og grei selv om det var noen snodige bevegelser inni mellom. Jeg merket jeg var mer fasinert av settene enn egentlig sangen og satt der å lurte på om det skulle være noe sammenheng mellom teksten i sangen og settet. Men alt i alt grei sang men sorry U-Kiss fremdeles ikke imponert^^

Ukiss overrasker og gir oss enda en PV allerede, denne gangen A Shared Dream, som også er tittelen på albumet som gis ut den 29.

Tror jeg liker denne betraktelig bedre, selv til ballade å være!

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

Synes "A Shared Dream" var mye bedre enn "Forbidden Love" selv, mest fordi sistnevnte var litt sånn standard k-pop-dansemusikk som garantert slår ann uansett. Var ikke noe veldig spesielt med den, da synes jeg "Tick Tack" er ekstremt mye bedre og har et fantastisk konsept i forhold (noe den har). U-kiss har hatt noen oppturer og nedturer på ballader, jeg har liksom aldri fått meg til å like "0330", men denne synes jeg var ganske fin. Regner med den gror litt på meg etterhvert. Men hva skjer med klær på i badekaret og fancy "badekåper"? xD

Standard Medlem Dotti's Avatar

kom ut for ikke så lenge siden
    Soohyun sin solo singel

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

Quote Originally Posted by Dotti View Post
    kom ut for ikke så lenge siden
    Soohyun sin solo singel
    Den soloen er fantastisk fin! Soohyun har stemme altså. <3 Merket det fort på Music Bank da han sang duett live sammen med Hyorin fra SISTAR. Nå håper jeg Kevin også får en solo, da er jeg fornøyd. : D

Standard Medlem Serine's Avatar

Wow, dette likte jeg faktisk Har ikke hørt om denne gruppen før, merkelig. Digget de to første sangene i posten (Neverland og Tick Tack) Litt vanskelig å få orden på hvem som er hvem da når det er så mange medlemmer, men skal sette meg inn i det Takk Sakuya, på grunn av deg fikk jeg noe nytt og fint å høre på!

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

Quote Originally Posted by Serine View Post
    Wow, dette likte jeg faktisk Har ikke hørt om denne gruppen før, merkelig. Digget de to første sangene i posten (Neverland og Tick Tack) Litt vanskelig å få orden på hvem som er hvem da når det er så mange medlemmer, men skal sette meg inn i det Takk Sakuya, på grunn av deg fikk jeg noe nytt og fint å høre på!
    Bare hyggelig, er alltid koselig med flere Kiss Me's! :'D Det har vært veldig mye utskifting og bytte i gruppenavn gjennom U-kiss' historie, så tok meg ihvertfall noen uker for å få orden på alle medlemmene og hvor de kom fra. Ikke fortvil, det kommer til slutt. xD

/fangirl-modus on

U-kiss er ikke så veldig stort i Europa har jeg følelsen av, spesielt ikke her i Norden. Men de er utrolig internasjonale, og flere av de tweeter på engelsk slik at vi internasjonale kan følge med også! Jeg tror det er derfor de har blitt en av mine favoritter. Kevin snakker plettfri engelsk fordi han er oppvokst i USA, og Eli har også veldig god engelsk. Soohyun er fantastisk dårlig på engelsk, men det er vel bare et sjarmpunkt. Han har blitt en raser på japansk da, spammet twitter de siste ukene konstant. Awww, leader! :'D

/fangirl-modus off

にゃんにゃんにゃんにゃん Uibeke's Avatar

Jeg hadde kun hørt litt av U-KISS før jeg så de på Music Bank i Paris, og man kan trygt si at jeg ble en Kiss Me etter det. Fikk fantastisk dilla på Man Man Ha Ni, og hadde den på repeat hele dagen etterpå :b Jeg synes Forbidden Love var bra jeg da. Kanskje ikke om man sammenligner den med Tick Tack, men den satt seg nå fast i hjernebarken min og måtte spilles en haug av ganger :D

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

Quote Originally Posted by Uibeke View Post
    Jeg hadde kun hørt litt av U-KISS før jeg så de på Music Bank i Paris, og man kan trygt si at jeg ble en Kiss Me etter det. Fikk fantastisk dilla på Man Man Ha Ni, og hadde den på repeat hele dagen etterpå :b Jeg synes Forbidden Love var bra jeg da. Kanskje ikke om man sammenligner den med Tick Tack, men den satt seg nå fast i hjernebarken min og måtte spilles en haug av ganger
    Man Man Ha Ni - HEY! Jeg elsket at de inkluderte publikum sånn som de gjorde, de var ihvertfall åpningsartister verdig! Jeg var litt skeptisk til at de faktisk skulle åpne showet, men det funket jo fantastisk. Og Kevin som vinket til oss da. *swoon*

Forbidden Love er helt grei, men den har ikke helt Tick Tack-følelsen over seg. Nå skal visstnok U-kiss ha comeback i Korea snart da, det gleder jeg meg virkelig til! Håper vi får høre noe nytt fra de.

Standard Medlem Serine's Avatar

Åh, nå så jeg for første gang U-Kiss, snakke engelsk! Jeg så random på videoer angående korea, da jeg snublet over denne videoen, de snakker virkelig bra engelsk De virker så hyggelige, håper de blir mer populær i Europa Her er videoen jeg fant:

ahaha jeg husker den videoen. Eatyourkimchi heter de som intervjuet. Veldig artig at Ukiss var fans av dem. Simon og Martina er awesome^^

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

Kevin er oppvokst i California, han snakker per se bedre engelsk enn koreansk. Mobbes ganske ofte for det og. x3 Eli har bodd i Washington og Virginia, så han er slettes ikke ille han heller. AJ er egentlig koreansk, født og oppvokst i Seoul, men han har gått på internasjonal skole og snakker derfor ganske bra engelsk. Så sånn sett er kanskje U-kiss et av de bandene som er mest "internasjonale" sammen med 2PM. : 3

Litt søtt hvordan U-kiss er fan av Eatyourkimchi, og Eatyourkimchi er fan av U-kiss. :'3

Snart nytt minialbum og ny MV ヽ(´∇`)ノ

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

Jeg elsker den teaseren. Dansen de har til refrenget, konseptet med taggingen først... Og Soohyun og Hoon. 8D Jeg gleder meg omtrent mer til dette enn jeg gjorde til Mr. Simple-comebacket til Super Junior, og det er nesten litt ille. :'D

Minialbumet heter DORADORA og kommer ut 25. april sies det.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)