User Tag List

Results 1 to 7 of 7

Thread: Tråd for f(x)

にゃんにゃんにゃんにゃん Uibeke's Avatar

Default Tråd for f(x)

Dette er den offisielle tråden for den koreanske popgruppa f(x) (에프엑스).
    Her kan man poste nyheter, bilder, fakta osv.
    Alt er lov, så lenge man følger forumreglene, og ellers så er det greit med sunn fornuft og folkeskikk. :)

Litt om f(x)

f(x) (에프엑스) er en popgruppe fra Sør-Korea. De debuterte 01.09.2009 med singelen "LA chA TA" under plateselskapet SM Entertainment. Gruppa har fem medlemmer: Lederen Victoria, Amber, Luna, Sulli og Krystal. Hittil har de sluppet minialbumet "NU ABO", albumet "Pinocchio" og repackage-albumet "Hot Summer". f(x)s fans har ikke fått et offisielt navn fra SM Entertainment, men kaller seg Aff(x)tions uoffisielt.

f(x) - LA chA TA (2009)

f(x) - Chu~♡ (2009)

f(x) - NU ABO (2010)

f(x) - Pinocchio(Danger) (2011)

f(x) - Electric Shock (2012)

Så for å få igang det hele... Hva er din favorittmusikkvideo? Ditt favorittmedlem? Hva synes du at fanklubben til f(x) burde hete? Diskuter!
    Last edited by Uibeke; 22nd August 2012 at 10:57.

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

Default Re: Tråd for f(x)

Kjempesynd at f(x) ikke har fått noe offisielt fanklubbnavn enda. Får EXO før de blir jeg sint. :/ Favorittvideoen min er Chu~, rett og slett fordi den setter seg fast på hjernen med en eneste gang.

Har noen hørt noe om f(x)-comeback nå i 2012 forresten? Synes nesten det er på tide at de begynner å promotere litt igjen nå.

Master of Prefixes Tharanee's Avatar

Første jeg hørte var "NU ABO" så den sitter hardt som favoritt, men jeg liker "LA chA TA" også^^ favoritt medlem må bli Amber

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

Quote Originally Posted by Tharanee View Post
    Første jeg hørte var "NU ABO" så den sitter hardt som favoritt, men jeg liker "LA chA TA" også^^ favoritt medlem må bli Amber
    Amber er kul! Liker allikevel Sulli bedre. :'D Hadde egentlig vært kjempemorsomt å se Amber i kjole engang, det tror jeg ikke jeg har gjort før. Hun har liksom blitt stemplet som guttejente hele tiden, til det punktet at fansen hennes kaller henne oppa. Og i den anledning... Amber i Oppa Oppa. xD

Standard Medlem DarkScaryGirl's Avatar

Det er trist at SM ikke gjorde mer med musikkvideoen til Electric Shock, den er som alle andre SM videoer -.-'

Master of Prefixes Tharanee's Avatar

@DarkScaryGirl; Enig jeg var og skuffet over mv'en eneste som var kult var det at de faktisk hadde elektriske bølger med siden de sang om elektrisk sjokk.

にゃんにゃんにゃんにゃん Uibeke's Avatar

Mm, er helt enig. Sangen i seg selv er helt fantastisk, og høres virkelig ut som f(x) så akkurat der synes jeg at SM har gjort en kjempejobb. Musikkvideoen var en stor skuffelse, dansen også egentlig. Hvis f(x) skal være "Asias dansegruppe" så burde de virkelig lage tøffere og vanskeligere koreografi.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)