User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 27 of 27

Thread: Shawols - Tråd for SHINee.

Master of Prefixes Tharanee's Avatar

Default Re: Shawols - Tråd for SHINee.

Nettopp! jeg liker sangen, den er veldig SHINee. Men de kom ikke med noe nytt liksom. Og er det bare meg eller har SM brukt opp budsjettet sitt på EXO slik at gutta måtte ta til takke med hjemmelagde teasere? Jeg føler SHINee ble litt sånn skyggelagt av debutgruppa. Noe som er synd når vi Enderlig får comeback.

Spørsmål: lipsyncer SHINee på livepreformancsene sine eller er de bare så gode at man ikke hører de puster engang under opptredenen? selv om de danser.

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

Quote Originally Posted by Tharanee View Post
    Spørsmål: lipsyncer SHINee på livepreformancsene sine eller er de bare så gode at man ikke hører de puster engang under opptredenen? selv om de danser.
    Både ja og nei. Man hører veldig fort når de synger live, og man ser det veldig fort (spesielt på Jonghyun av en eller annen grunn) når de lipsyncer. Videoen fra Music Core jeg postet før her kan være et eksempel. De synger Sherlock live med det faktiske sporet i bakgrunnen, men Stranger lipsyncer de på. På Music Bank på fredag var det omvendt, da lipsyncet de Sherlock men sang Stranger live. Kanskje de bytter på?

Master of Prefixes Tharanee's Avatar

Ahh takk^^jeg var veldig forvirret en stund. Samt jeg hørte flere anklaget dem for å lipsynce så jeg prøvde å se nærmere på det. hihi da veit jeg å se på Jonghyun neste gang=P

Standard Medlem Dollscore's Avatar

Jonghyun har en fæl tendens til å overdrive når han lipsyncer, jeg aner ikke hvorfor men han er den eneste som virkelig avslører dem ;>

Jeg tror at de velger hva de skal fokusere på under en opptreden, lipsyncer de er dansen ekstremt energisk, synger de er dansingen mer moderat :>

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

Quote Originally Posted by Dollscore View Post
    Jonghyun har en fæl tendens til å overdrive når han lipsyncer, jeg aner ikke hvorfor men han er den eneste som virkelig avslører dem ;>

Jeg tror at de velger hva de skal fokusere på under en opptreden, lipsyncer de er dansen ekstremt energisk, synger de er dansingen mer moderat :>
    Dette. Veldig få som greier å slå salto og holde en høy tone, og jeg liker å se på fantastisk dansing, så egentlig har jeg ikke noe imot at de lipsyncer når de leker akrobater på scena.

Also, comeback! Kom utrolig brått på synes jeg at de skal slippe et fullt album allerede 19. februar, men hey, kan jo bli bra det og. Promobildene er ihvertfall mer "påkledd" enn Sherlock, takk gud. (host host)

EDIT// 19. februar, og nye låta er ute!

Jeg er enda litt hyped på sangen, så jeg har ikke sånn kjempemye konstruktivt å komme med akkurat nå. xD
    Last edited by Sakuya; 19th February 2013 at 14:06.

Standard Medlem

wow. har funnet denne tråden her. hadde ikke hørt noen av SHINee før - jeg hørte på det i går kveld og JEG ELSKER DET
    Last edited by maarit; 28th February 2013 at 11:51.

Standard Medlem IreneKyuD's Avatar

EeR Mah Gerrrd
    HALLOOOOOOoo~~
    Desucon hvor har du vært i hele mitt liv.
    Jeg er en stor kpop fan og SHINEE.edonejg Er en av de gruppene jeg hører på mest ^^ hihi
    *Besvimer av lykke* rifjegnjng Dette forumet.. takk<3

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)