User Tag List

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 27

Thread: BIGBANG Tråden! Alle VIP's samles her^^

Master of Prefixes Tharanee's Avatar

Default BIGBANG Tråden! Alle VIP's samles her^^

Dette er tråden for alle VIP's. VIP er navnet på fans av gruppen BIGBANG. Her kan det diskuteres og deles stort og smått fra og om gruppen.

MEN HUSK! Forumreglene gjelder!

Ellers slå dere løs!

Info om BIGBANG:
    BIGBANG er en hiphop-, RnB-, pop-, og dance-gruppe på fem personer under YG Entertainment. De debuterte i 2006, da med fokus som hiphop-gruppe, men har de senere årene vært innom de fleste sjangerene enten gjennom soloprojekt eller samlet. De har hatt suksess med singlene "Lies" , "Haru Haru", "Tonight", og "Beautiful Hangover".BIGBANG er den første koreanske gruppe som har vunnet prisen "beste nykommer" i Japan Cable Broadcasting Award i Japan. Høsten 2011 gjorde Bigbang historie som første koreanske artist som vant MTV EMA "Worldwide Act", ikke bare ble det laget rekord i antall stemmer men gruppen vant over andre kjente artister som Britney Spears.

Gruppens påvirkning har strukket seg igjennom flere trender som de såkalte "Bigbang scarfes" til t-skjorte-løftet de gjorde i musikkvideoen til "Lalala" som fikk eget navn, og ble kopiert av mange senere. Alle medlemmene er og kjent for sin inspirerende klestil, hvorav lederen G-Dragon er kjent som en skikkelig "fashionista" og er tidlig ute med å lage nye trender. Ofte har lignende merker og plagg artistene har brukt blitt utsolgt i butikkene kort tid etter de ble oppdaget. De har fått kritikk for mye bruk av elektronikk i sangene.

Fansen kalles V.I.P.'s, og på konserter er lightsticks'ene gule med toppen gjerne formet som en krone.

BigBang introduserer seg med "Annyeonghaseyo! We are bigBANG!", med trykk på bang.

Musikkvideoer:
    YG Ent og Bigbang har offisielle kanaler på youtube, Taeyang har og sin egen kanal for sine soloarbeid.
    YGFamily youtube kanal
    BIGBANG youtube kanal
    Taeyang youtube kanal

"Lalala"

"Haru Haru"

"Tonight"

"Love song"
    Last edited by Tharanee; 6th February 2012 at 21:14.

Default Re: Den offisielle BIGBANG Tråden! Alle VIP's samles her^^

Jeg kan starte med å legge fram første promobilde av Bigbangs nye album som kommer 29 februar. Førstemann ut er T.O.P.
    Bildet er fra yglife.com sine sider.

Jeg personlig er fremdeles i spasmer over dette bildet, Han ser bare til å dø av (som om han ikke har vært det før). Jeg liker veldig godt hårfargen(samt lærbuksene) og veldig glad for å se armene hans igjen igjen^^'

YG Ent har og sagt at de andre medlemme har like eller bedre forvandlinger til sine nye konsept så jeg gleder meg veldig til og se hva som kommer.

Standard Medlem miechan's Avatar

Selv likte jeg IKKE lærbuksa, IKKE det blå håret og hva er det med gassmasken? Men er veldig spent på det nye albumet, gleder meg til å høre det. Lurer også på hvordan de andre medlemmene sine bilder blir...

^^hver sin smak der, er jo sangene som er det viktigste (vel nesten=P). Jeg er veldig spent på hvilken stil de kjører musikalsk. Det har jo hendt mye rart de siste året. Vi kan vel trygt si at 2011 har vært en av de mer prøvende årene for BB. Så hva slags magi vi får kan ble spennende å se^^

Standard Medlem Ren's Avatar

Default Re: BIGBANG Tråden! Alle VIP's samles her^^

Stilen dems minner meg litt på 2NE1, det er bra at de prøver på nye stiler ^u^ Gleder meg veldig mye til det nye almbumet dems >o<

Jeg har lurt på hva de ville velge, de har jo vært innom så mange stiler. Alt fra dress i "Love song", til fargeklatter med "Lollipop" for og ikke glemme oldschool hiphop som de startet med. GD sa såvidt i et intervju i høst før MTV EMA at han drev og gikk tilbake til hiphop igjen men det var da. Og bildet til T.O.P. er ikke helt det jeg forbinder med hiphop, dog nå bryter Bigbang veldig lett sjangre om de vil.

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

Noen som kan oppsummere meg raskt på hva som skjer med comebacket? Er så mye her og der at jeg ikke greier å følge med. Var det slik at albumet ble utgitt idag, eller var det bare teasere? xD *uoppdatert*

Ok denne kan bli litt lang men jeg legger alt under spoilertags så blir den lettere å scrolle forbi senere, her kommer en oppdatering:

De slipper den koreanske versjonen av minialbumet "Alive" den 29 februar, den kommer i 6 versjoner, et for hvert medlem samt et for hele gruppa. Forskjellen skal visst være coveret og fotoboken inni, muligens plakatene og men det er uvisst. Sangene skal være de samma på alle seks.

Det japanske slippes 28 mars tror jeg, ikke hørt noe om flere versjoner der men den jeg preordet komme med fotobok og 2 dvder vissnok.

YG har allerede begynt med promoteringen til albumet. Som tidligere visst på post her slapp de teaserbilde av TOP for litt siden, nå har de sluppet ut alle, samt begynt med mini tv reklamer for albumet. De fleste releasene skjer igjennom Naver (koreansk svar på google) eller YG-LIFE.COM. For koreanere er det tilogmed en egen app fra Naver som gir masse ekstra stuff. Vi har og fått mini lydklipp fra "Blue" (30sek). 13 Mini- teasere/tv reklamer vil bli gitt ut en og en i 13 dager (om det vi har fått nå er disse eller om det vil begynne senere vet jeg ikke). Gutta skal promotere fire titler: "Bad Boy", "Blue", "Fantastic Baby" og "Love Dust".

Promobilder:

Spoiler Spoiler: Teaserbilde 1 TOP

Spoiler Spoiler: Teaserbilde 2 TOP

Spoiler Spoiler: Teaserbilde 1 Daesung

Spoiler Spoiler: Teaserbilde 2 Daesung

Spoiler Spoiler: Teaserbilde 1 Taeyang

Spoiler Spoiler: Teaserbilde 2 Taeyang

Spoiler Spoiler: Teaserbilde 1 Seungri

Spoiler Spoiler: Teaserbilde 2 Seungri

Spoiler Spoiler: Teaserbilde 1 G-Dragon

Spoiler Spoiler: Teaserbilde 2 G-Dragon

Spoiler Spoiler: Teaserbilde 3 G-Dragon

Spoiler Spoiler: Teaserbilde 4 G-Dragon

Spoiler Spoiler: Teaserbilde 5 G-dragon

Spoiler Spoiler: Teaserbilde 6 G-Dragon

Spoiler Spoiler: Gruppebilde 1

Spoiler Spoiler: Gruppebilde 2

Spoiler Spoiler: Gruppebilde 3

Spoiler Spoiler: Gruppebilde 4

Teaser videoer:

Spoiler Spoiler: Taeyang HQ

Spoiler Spoiler: TOP HQ(uten lyd)

Spoiler Spoiler: TOP LQ (med lyd)

Spoiler Spoiler: GD HQ

Spoiler Spoiler: Daesung LQ

Spoiler Spoiler: Seungri LQ

Spoiler Spoiler: Bigbang LQ (alle medlemmene etter hverandre)

Spoiler Spoiler: GD's talk about "Blue" 30sec

Lydklipp:

"Blue"

Spoilers:

Bigbang var i NYC for å filme sin nye mv fulgte en amatørpaparatzzi dem og filmet mange fine klipp både fra flyplassen og fra settet. Han respekterte gutta og holdt seg på avstand og gikk ikke i veien for dem, han la tilogmed et annet lydspor på filmen slik at man ikke skulle bli spoilet sangen. Dog film klippene gir litt spoiler til mv'en så om du ikke ønsker å bli spoilet lar du være å klikke her for filmklippene eller her for bildene.

VIP SoulCandy's Avatar

Hatsune Toppu?

Quote Originally Posted by SoulCandy View Post

Hatsune Toppu?
    Haha ja han kunne gått som den mannlige versjonen. Må inrømme jeg først tenkte wtf hva er det du har på deg? blitt litt mer vant til bildet nå. Nå ler jeg mer av teaserbilde 2 hvor sveisen er en blanding av Grimjaw og Wolverine^^

Standard Medlem Tomken's Avatar

:]]

Åååå, så fin <3 Og Industrial piercingen! Me like!

Videoen er jo sykt bra!

ALL KILL! No. 1 on MNET, OLLEH, MONKEY, SORIBADA, BUGS and MELON
    og er den første sangen i historien som har nått førsteplassen på Melon charts uten recommendations^^

GO BIGBANG!<3

Schedule for Bigbang:

February 22 - Blue [Music Video] + TV Commercial #6
    February 23 - Blue [Music Video 2nd ver.] + TV Commercial #7
    February 24 - Love Dust [Music Video] + TV Commercial #8
    February 25 - Bad Boy [Music Video] + TV Commercial #9
    February 26 - It’s No Fun [Music Video] + TV Commercial #10
    February 27 - Fantastic Boy [Music Video] + TV Commercial #11
    February 28 - Wings [MV? Song?] TV Commercial #12
    February 29 - Release of the Korean album + TV Commercial #13
    February 29 - March 4 - Naver Unseen footage of BBTV
    March 04 - Running Man
    March 00 - Vogue Korea
    March 00 - High Cut [TOP]
    March 00 - Cosmo Men [TOP]
    March 2, 3 & 4 - Big Show 2012 in Seoul
    March 11 - K-Collection in Seoul
    March 28 - Release of the Japanese album
    March 31 & April 1 - Springroove in Japan

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

BIGBANG skal på Running Man! De filmet vel for noen dager siden, men tror ikke episoden er ute enda. De har en preview for episoden ute her. : 3

Album sluppet i dag! OG ikke minst ny awesome video! Jeg elsker koregrafien, hvordan kameraet sveiper over dem mens de flytter på seg, overgangen fra sorthvit til farger og selvfølgelig selve sangen^^

Elsker det nye albumet! Det er heerlig! Og begge videoene er knallbra. Den siste likte jeg stilen og dansen på veldig mye!

VIP SoulCandy's Avatar

KVIFOR ER IKKJE FANTASTIC BABY HER ENNÅ? 1,5 millioner views på ein dag, musikkvideoen er fabulous.

Eg elsker GDs hår, TOP er pimp, Taeyang er så UNTZ, Daesung ser fantastisk ut og Seungri er berre rar, hahaha.

Antakelig fordi jeg har ligget i spasmer siden den kom ut. Jeg elsker hver minste bit av denne musikkvideoen. Har også kost meg med å lese andre folks analyse av all symbolikken som er i den. GD er bare .. jeg bare bøyer meg i støver for hva denne fyren kommer på av ideer og konsept etc. Og Taeyang daamn han tar av. TOP er perfekt Daesung var bare wooow og Seungri virket mer butthurt der han stod. men det å se denne musikkvideoen i HD fullskjem er en visuell nytelse^^ Ja jeg smører på men jeg satt med hakeslepp igjennom hele greia førstegang jeg så den, tror dette er den første mv jeg har gjort det på. Bigbang er klart på et helt annet nivå enn mange andre kpopband etter min mening, de har klart å bryte seg ut av det typiske kpopidol merket. Om nå bare albumet mitt får feket seg til å ankomme postkassen min nå så blir jeg happy^^

Første gang jeg så videoen likte jeg den ikke. Jeg likte bare slutten. Men nå liker jeg den bedre ^^, Vet ikke helt hvorfor jeg ikke likte den, for det er et veldig bra konsept i den med at de sloss mot de som prøver å stanse musikken deres og sånn, og alle gutta ser jo fantastisk ut (bortsett fra håret til GD, hihi). Så vet ikke helt hvorfor.

VIP SoulCandy's Avatar

Eg syntes GD likner på ein anime-figur. Fnis.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)