User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 27 of 27

Thread: BIGBANG Tråden! Alle VIP's samles her^^

Standard Medlem Dotti's Avatar

Default Re: BIGBANG Tråden! Alle VIP's samles her^^

XD tar alltid litt tid før jeg greier å venne meg til sangene til BigBang, men når jeg gjør det så hører jeg på dem døgnet rundt. :F

Master of Prefixes Tharanee's Avatar

Oppsamlingspost! (fordi jeg har vært lat eller for opptatt med fangasm enn å poste)

YG har vært så snill og lastet opp preformance klippene for SBS Bigbang Comeback Show på sin Youtube Channel. opptredene er fra Big Show Alive Tour i Seoul og definitivt verdt å se på. Bigbang gir absolutt alt når de fremfører live. Fantastic baby, Bad boy, Blue.

Ta og gjerne en titt på Inkigayo comeback Scenene, var nesten som de hadde egen konsert på Inki.

Bigbang på Running Man! Anbefales masse. Bigbang er ikke så veldig ofte på tvshows men når de først er er det noe å få med seg! ep 84, ep 85

YG har og Sluppet den japanske mv'en for Fantastic Baby:

EDIT: Nå har subs for showet You & I kommet.

Jeg vil å legge til denne videoen som viser hvor proffe Idoler må være når ting ikke går helt etter planen. Men som man ser her ble det en en gang i livet opptreden:
    Last edited by Tharanee; 19th March 2012 at 21:31.

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

GD&TOP har vært med på en låt av Pixie Lott!

Er egentlig ganske imponert over engelsken her altså, har hørt mye engrish fra de før, tihi. x3 Ble positivt overrasket over selve låta også.

Quote Originally Posted by Sakuya View Post
    GD&TOP har vært med på en låt av Pixie Lott!

Er egentlig ganske imponert over engelsken her altså, har hørt mye engrish fra de før, tihi. x3 Ble positivt overrasket over selve låta også.
    Jeg var veldig skeptisk når jeg først hørte at de skulle gjøre collab med Pixie Lott. Ikke fordi jeg ikke liker de enkelte artistene men jeg følte at det var veldig Oh her har vi noen artister som kan fremme min musikk i Japan- greie. Pixie Lott hadde visst funnet GDTOP på youtube og selv tatt kontakt med YG Entertaiment med ønske om samarbeid. Men jeg liker sangen veldig godt. Jeg har ikke hørt no særlig av Pixie Lott føre dette men hun er ikke værst. Dog hadde det ikke gjort meg noe som helst med sangen kun med GDTOP med sin fine engelsk^^

にゃんにゃんにゃんにゃん Uibeke's Avatar

Jeg har så dilla på Fantastic Baby så det halve kunne vært nok, spesielt den første delen til T.O.P, av en eller annen merkelig grunn. Så jeg fant ut at jeg bør begynne å høre på mer av Big Bang, kan du anbefale meg noen sanger, @Tharanee? :3

Gud hvor skal jeg begynne? vel du har selvsagt de kjente sangene som de er mest kjent for Haru Haru og Lies. Jeg liker og veldig godt Goodbye baby, A good man, Tell me goodbye. Emotion er og fin. Ta og en titt på soloene til alle sammen. T.O.P. med Act like nothings wrong og Oh Mom, Taeyang med Sinner, Ill be there og wedding dress, GD med But I love you, Butterfly og Heartbreaker, Daesung med wings, baby don't cry og Seungri med Strong baby, Magic og VVIP.

Jeg kunne egentlig bare fortsett, og det er mange sanger jeg ikke har tatt med som jeg liker like godt men dette er de jeg kom på i farta. Jeg vil faktisk si av at alle de sangene jeg har hørt av både Bigbang og av medlemmene individuelt så er det kun en håndfull sanger jeg ikke liker. De har stor bredde i musikksjanger og fornyer seg stadig vekk så jeg er sikker på at en av dem vil fenge deg. Noen sverger til de gamle mer hiphopbaserte sangen mens andre liker med rnb stilen til Taeyang.

ロン! 大三元! Sakuya's Avatar

Er det noen her som skal på konserten i London i desember? Er det forresten bekreftet at London blir eneste stopp i Europa enda?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)