User Tag List

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 33

Thread: Pokemon Gamers?

Default Pokemon Gamers?

Lurer bare på hvor mange Pokemon gamere det er her?

Du kan skrive litt om hvilket Pokemon spill nå, friend code, om du har lyst til å ha en wi-fi kamp eller hva som helst relatert til Pokemon spillene.

Standard Medlem Mikrofiber's Avatar

Default Re: Pokemon Gamers?

Spilt det siden jeg var liten ^^

Har RED og BLUE til GBC og GOLD + SILVER (Men de virker ikke) men mitt Crystal virker

Har også Sapphire, men når går de mest i White ^^

Har også pokemon mystery dungeon spillene + pokemon ranger shadows of almia ^^ Har litt dåelig nett så det med Wi fi er jeg usikker på :/

Fav pokemon av all time er og vil alltid bli/være Pikachu ^^ <3

Standard Medlem Lise4542's Avatar

Også spilt siden jeg var liten, men de tidligere spillene hos en kompis x3

Har Pokemon Colosseum og Pokemon XD: Gales of Darkness til GameCube.
    Leafgreen til GBA, Diamond, Soulsilver og Black til DS : )

Standard Medlem dramensboy's Avatar

jeg spiller og har jort det siden rød og blå tia.

jeg spiller pokemon white, for tiden,

men har hat ale di tiligre spila og så, sel om jeg kon vet vor DS splia er og fire red til GBA.
    har og så pokemon colosseum til GameCube.

angåne wi-fi så har jeg alderi klart og koble det til på DS min her jeg bor TT

jeg spiller og så pokemon TCG

Standard Medlem Porphyra's Avatar

Pokémon ftw <3

Generasjon 1 eier alle andre, generasjon 2 var også geniale, og generasjon 3 går an. Det er det. Det finnes ikke fler enn tre generasjoner med Pokémon for meg.

Så jeg har Colosseum på Gamecube, Yellow og Silver til GBC, og Soul Silver til DS.

Standard Medlem marky's Avatar

Pokemon er utrolig kult, så selvfølgelig er jeg en Pokemon-gamer/fan. Selvom jeg blir introdusert i Gen 1, så er jeg usikker på om hvorvidt det er favoritten. Selvfølgelig føler jeg noe spesielt med disse siden de var der i barndommen min, men i kvalitet mener jeg at Gen 2, 3 og 4 er omtrent like bra. Gen 5 er jeg midlertidig litt usikker på hvor jeg vil plassere den. Liker spillene, men føler ikke samme sjarmen som jeg gjorde med de andre. Heart Gold er det spillet jeg liker best av de siste to jeg har spilt (HG og Black). Jeg suger, så jeg tror jeg ikke poster friendcode her. Bruker mer av tiden til å se animeen

Standard Medlem

Har selv en god del spill bla. Red,Blue,Yellow,Gold,Silver,Crystal,Ruby,Sapphire, Firered,Leafgreen,Emerald,Pearl,Diamond,Platinum,H eartgold,Soulsilver,Black og White + noen som ikke tilhører main series. 5th Generation Wi-Fi battles kunne godt vært interessant.

Standard Medlem Katsura's Avatar

Har spilt Rød, Sølv og Krystall til GBC (Rød til vanlig GB), HeartGold på min lillesøsters DS (har ikke selv >.<) og Sølv og Gull på emulator.
    Orker ikke å spille med andre generasjoner enn 1, 2 og muligens 3.

Community Manager
    Fridator of many talents.
    Fridator's Avatar

Skal vi sjå, jeg har rukket innom minst ett spill i hver generasjon samt Rangers 1, Link, Channel, XD og Colosseum. White har ligget og støvet en stund, men kaster meg vel på Black/White 2. Noen andre som skal ta en titt på de kommende spillene?

God i Tekken Dosu-kun's Avatar

spilte alle spillene fram til white and black, de orket jeg ikke. syntes det ble for mange pokemon når de kom til ruby og sapphire, men holdt meg

Tyvstart lønner seg ikke. Pauekn's Avatar

Jeg har også spilt Pokémon siden rød/blå kom ut, og jeg har spilt rød, blå, gull, sølv, Sapphire, Crystal, Diamond, og jeg har begynt på Black.

Jeg likte Pokémonspillene (spesielt Gold og Silver) veldig godt når jeg var yngre, men det kan virke som at Black blir det første spillet jeg ikke orker å spille ferdig.

Standard Medlem Nayro's Avatar

Jeg har for det meste spilt Red/Blue og Gold/Silver. Spiller litt Black for tiden. Har også HeartGold og Platinum.

jeg spiller forstsatt på gameboy SP'en min! spiller ruby, red, og blue!

Standard Medlem Ticiri's Avatar

Jeg spilte lenge bare yellow og red, men fulgte aldri med på når det kom nye spill. Så en dag hadde en vennine av meg kjøpt seg Pearl, og da jeg så henne spille fikk jeg lyst til å begynne igjen! Jeg gikk da i innkjøp av Diamond og etterhvert andre spill i serien.

Nå eier jeg: Yellow, Red, Firered (desverre ødelagt), Diamond, Soulsilver, Heartgold, White. Jeg har også spilt litt gen 3 på emulator, men har nesten vurdert å finne et spill å kjøpe. Selv om jeg egentlig vil vente på en remake (som jeg håper kommer c
    Jeg eier også noen titler som er utenfor hovedserien, men husker ikke alle titlene der x3

Jeg har friendcodes (til alle uantatt Diamond siden den skal jeg restarte), men de husker jeg ikke x3
    Send meg en medling ellerno hvis du er interesert da

Og jeg liker alle generasjonene c:
    men selvfølgelig er det noen pokemon jeg synes er dumme og rare, bare ikke hele generasjoner x3

Siden det er en del pokemon fans her lurte jeg på hva folk synes om pokemon black and white 2

Debut trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=Djo72P48TmE

litt info: http://ds.ign.com/articles/122/1222863p1.html

Synes personlig dette ser kjempedigg ut og er ikke lei meg for at det ikke er til 3ds : ) Hva synes dere ?

Oh, det ser ganske artig ut og som vanlig må jeg ha det! Selv har jeg spilt pokemon helt siden det kom ut i norge og kommer til å spille det i flere år til!

Quote Originally Posted by Mikrofiber View Post
    Siden det er en del pokemon fans her lurte jeg på hva folk synes om pokemon black and white 2

Debut trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=Djo72P48TmE

litt info: http://ds.ign.com/articles/122/1222863p1.html

Synes personlig dette ser kjempedigg ut og er ikke lei meg for at det ikke er til 3ds : ) Hva synes dere ?
    Jeg ser virkelig frem til dette 8D
    Kommer kanskje til å kjøpe begge, men White 2 først siden jeg har white fra før c:

Når det gjelder at dem ikke er til 3DS har jeg litt blanede følelser. Jeg bruker ikke 3D funksjonen på 3DS'n, men synes den er god å spille med. Det jeg har merket er hvis man bruker vanlige DS spill på 3DS'n så blir grafikken mer kornete. Så hadde vært kult om de hadde laget en til 3DS

Quote Originally Posted by Ticiri View Post
    Det jeg har merket er hvis man bruker vanlige DS spill på 3DS'n så blir grafikken mer kornete. Så hadde vært kult om de hadde laget en til 3DS
    Akkurat dette er jeg helt enig i! Er meget irriterende at pixlene blir blurry på 3DS når man spiller DS spill. En annen ting jeg har lagt merke til (dog det kan være mitt nett eller min 3DS) er at å komme inn på Global Link er helt håpløst på min 3DS. Jeg prøver til jeg blir blå men får hundre og femti forskjellige feilmeldinger. Så det håper jeg er forbedret på den nye versjonen.

Fikk det til til slutt på 3DS, men virket tyeligvis også da på den vanlige DSlite..... Men måtte bare trykke inn internettpassord også fikset den seg selv. Måtte også selvsagt være nært nok der internettsignalet kommer ut. : )

Quote Originally Posted by Jawsum View Post
    Akkurat dette er jeg helt enig i! Er meget irriterende at pixlene blir blurry på 3DS når man spiller DS spill. En annen ting jeg har lagt merke til (dog det kan være mitt nett eller min 3DS) er at å komme inn på Global Link er helt håpløst på min 3DS. Jeg prøver til jeg blir blå men får hundre og femti forskjellige feilmeldinger. Så det håper jeg er forbedret på den nye versjonen.
    Har ikke hatt så mange problemer av det slaget på 3DS, men hadde det på DS Lite. Så bruker bare 3DS til nettgreier

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)