User Tag List

Results 1 to 3 of 3

Thread: World Campus - Japan presentasjon høst 2011. (Oslo, Sarpsborg og Ringebu)

Beercrewambassadør Thamus's Avatar

Default World Campus - Japan presentasjon høst 2011. (Oslo, Sarpsborg og Ringebu)

Hei folkens!

Jeg har tidligere deltatt i, og engasjerer meg fortsatt for, et utvekslingsprogram i Japan, som heter World Campus - Japan.
    Kort sagt er dette for deg som vil reise til Japan og drive med kulturell utveksling (type, ikke bare bo på hotell og dra på sightseeing uten å ha stort med Japanere å gjøre), men ikke har tid eller mulighet til å gjøre det over et skoleår eller lignende.

World Campus - Japan foregår i løpet av sommerferien, og du kan være med så lenge som det passer deg.-alt fra 2 uker til ca 3 måneder.

Med kulturell utveksling mener jeg at du får bo hos Japanske vertsfamilier, og oppleve kulturen fra innsiden.-med skolebesøk, firmabesøk, museumsbesøk og aktiviteter med deltagere fra hele verden på dagtid, mens du på kveldstid henger med vertsfamilien din. (da er det opp til deg og familien hva dere finner på. Jeg har gjort alt fra matlaging, til karaoke og besøke Hello Kitty-land)

Vi har satt opp en del presentasjoner i Norge i høst, og håper på at det er mange interesserte som vil komme. I fjor stilte Norge sterkt på turneen, og av den grunn prøver vi oss i år med litt flere presentasjoner her.

Alle presentasjonene har fått egne facebook-events, og det er knall om interesserte sjeler melder seg på der.-så har vi litt oversikt, og unngår at det kommer 50stk til et rom med plass til ca.20.
    Det er gratis å komme på presentasjonene, og det er en god mulighet for dere som er nysgjerrige. Vi kommer til å være en gjeng med deltagere fra tidligere turneer, så vel som sjefen for hele organisasjonen som har selve presentasjonen. Her blir alle spørsmål besvart.
    Presentasjonene varer ca en time hver, og er nesten identiske. (det er kun presentasjonen på HiOA som skiller seg litt ut, se under for detaljer)

Det går over tre dager;

Mandag 7.November

Ringebu folkehøgskule
    kl.16. "Morgensamlingssalen."
    Her er tidspunktet litt fleksibelt, så om du er interessert og ikke er elev på Ringebu FHS bør du gi beskjed, så tar vi opp kontakt og holder deg oppdatert.
    Klikk på meg for facebook-event for Ringebu FHS!

Tirsdag 8.November

Høgskolen i Oslo - Akershus
    Kl.14. Hus p48, rom p476.
    Denne presentasjonen har litt ekstra fokus på den første delen av turneen (du velger selv når du vil være med), hvor man skal besøke mye barneskoler i Japan.
    (et ekstremt populært tilbud)
    Klikk på meg for facebook-event for HiOA!

Universitetet i Oslo
    Kl.16. P.A Munchs hus. Rom 454.
    Klikk på meg for facebook-event for UiO!

Oslo handelsgym
    Kl.18. Auditorium 3
    Klikk her for facebook-event for Oslo Handelsgym!

Onsdag 9.November

Sarpsborg
    Kl.14:45. St.Olav VGS. Aluaen.
    Legg merke til at det på facebook står 14:30, og at det ikke stemmer. (det står 14:30 fordi jeg ikke får velge 14:45.-og det er bedre å komme for tidlig)
    Klikk på meg for facebook-event for St.Olav VGS, Sarpsborg!

Irritert over at vi ikke kommer til din by?
    Det plager oss også!
    Alt vi trenger er en time til disposisjon i et rom med prosjektor, så drar vi veldig gjerne til andre byer i Norge!

Om du vil ha noe mer informasjon kan du sjekke ut
    www.worldcampus.org

eller

www.worldcampusblog.org

Fyr løs om det er noen spørsmål eller kommentarer!
    (Jeg vet også at det er flere av brukerne her som har dratt på WCI før, og de kan også kanskje hjelpe til å svare på spørsmål.-om det er noen som ønsker en mer "objektiv" mening eller noe slikt)
    Last edited by Thamus; 27th October 2011 at 21:35.

Default Re: World Campus - Japan presentasjon høst 2011. (Oslo, Sarpsborg og Ringebu)

jeg er til sommeren 15 år.
    er jeg gammel nok til å være med på noe av dette?
    vil gjærne besøke skole!
    gjerne high school da, siden det er nært min alder og se hvordan skolelivet for
    de på min alder er der...
    håper på svar!

SPEEENT

Beercrewambassadør Thamus's Avatar

Default Re: World Campus - Japan presentasjon høst 2011. (Oslo, Sarpsborg og Ringebu)

Hei!

Kjempekult at du er interessert i programmet!

Det er dessverre 17-års grense på å være med er jeg redd.-jeg har full forståelse for at det er kjipt å vente, men på den lyse siden er det lettere å spare opp penger til å dra når du har litt bedre tid på deg.
    Du er selvfølgelig fortsatt hjertelig velkommen til å være med på presentasjon dåg!
    (og har du flere spørsmål svarer jeg på dem med glede )

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)