Heei Er det noen her som har lest bøkene til Kenneth bøgh andersen? "Den store djevelkrigen" eksempel? Selv syntes jeg bøkene hans er helt fantastiske, måten han skriver om religion, helvette og himmelen... Det er utrolig interessant å lese om. Måten han skriver.. og alt! Han er helt fantastisk.

Jeg skal skrive ett forfatterskap om han, så derfor lurer jeg på om dere som har lest serien "Den store djevelkrigen" kan si litt om deres meninger? og kanskje bli med å diskutere?
Jeg vil gjerne vite deres meninger om boka, hva dere liker med den, hva dere ikke liker med den osv.
Hva syntes dere om Kenneth Bøgh Andersen? hva vet dere om han? hva syntes dere om skrivemåten og hvordan han bygger opp stemninger, hendelser, spenningen? Skriver han kanskje litt dårlig eller rart noen steder? Er det noen andre bøker som ligner, eller er Boka hans så dårlig eller bra at det ikke går ann å sammenligne den med noen andre bøker?
Hva syntes dere om karakterene i boka hans? hva er deres inntykk av Filip, Satina, Lucifer, Javhe, og de andre?

Blir veldig glad om Dere sier deres meninger ikke for skoleoppgaven, men siden det er morsomt å vite hva andre syntes om han, og diskutere Syntes det er veldig interresangt å diskutere, og høre hva andre mener om favoritt-forfatteren min. Både hva som er bra, eller dårlig med han, fint å se ting fra flere siden