User Tag List

Results 1 to 5 of 5

Thread: Fursuits!

Standard Medlem SmidgeFish's Avatar

Default Fursuits!

Jeg er en fursuiter skal jeg inrømme, og jeg digger å springe rundt med partialene mine c: Spess rundt små unger hahah, de er så søte X3 vell kanskje du ville likt noen BILDER? 8DD

Buster:
    Han lagde jeg selv. tok litt tid med tanke på hvor LAT jeg er xD bawwaw.
    han er også kalt "George" og "boostah", faktisk. jeg har noen små planer om å redooe buster, og kanskje lage fleece-ansikt denne gangen, om jeg får sånn funky "sag" eller whatevs i julegave/bursdagsgave.

Videoer:

VI ER IKKE HYPRE I SISTE VIDEO... sorry for at jeg var litt stygg der... haha xD
    Features:
    Moving jaw, altså han opner munnen om jeg opner munnen min den kan sees i video nr.2 ovenfor. Ellers ikke noe spessielt, med tanke på at jeg egentlig ikke orka så mye stuff. Neste verson skal ha Follow-me-eyes da.

Tigre:
    Lagd av FurgenStudios, også kjent som Rarakie på Furaffinity. Hun er da fursonaen min. Synd jeg ikke har fått henne i posten enda. hun er enda ikke helt ferdig, Rarakie skal kun fikse noen småting før hun gir fra seg the final pictures

Features: Det eneste jeg er sikker på at hun har, er Follow-me-eyes. ellers blir det en overaskelse!

Har du tilfeldigvis en fursuit? eller kjenner noen som har? eller kanskje har bilder fra tidligere cons med suits? hadde vært gøy å se!

Default Re: Fursuits!

jeg har en søt utgave av kiba i fursuit.
    Jeg har også et til kostyme, men det strever jeg for å ikke si hva er, for det er en overraskelse til coscon ^^

Standard Medlem SmidgeFish's Avatar

Oh kult Hadde vært kult med noen bilder av suiten din da

jeg skal KANSKJE på coscon, kanskje jeg ser deg der?

hennes eller min?
    x)
    Mej blir i allefall ikke vanskelig å se. hihi

Standard Medlem

Hei qwq så du bor også I Finmark? TTvTT yay~ jeg bor også I Finmark bare at jeg bor I Alta der hunelløpet fåregår Finmarksløpet

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)